Puupää
Señor Member
hmmm, pitäisköhän...kouvotsvoni sanoi:Vaihda nuorempaan :wink:
hmmm, pitäisköhän...kouvotsvoni sanoi:Vaihda nuorempaan :wink:
oi Sam! <3Sam sanoi:Aika nuorista pidät. Minähän suosin tänä vuonna vain 25-vuotiasta :thumbup:
Täällä ei vielä tunnu ajankohtaiselta. Toisaalta ei niitä kauaa vaihda, kun tarve tulee. Ennen pidempää matkaa ihmetelläänkin taas sääennustuksia.Olga sanoi:Palataan arkeen. Tänään vaihdettiin talvirenkaat.
Totta. Minäkin yritän vaihtaa vaimon autoon hieman ennakkoon.Olga sanoi:Täällä oltiin yöllä jo pakkasella ja rapakot jäässä, samoin auton ikkunat. Keskiviikolle näyttää tarjoavan lunta. Parempi muutama päivä liian aikaisin, kuin hetki liian myöhään.
Voi jakkeus-parkaaS.A sanoi:En suosi 25-vuotiaita.
Apua!!! Vaihdoitko vaimon autoon? Luulin, että ostit sen Talbotin rahalla?Sam sanoi:Totta. Minäkin yritän vaihtaa vaimon autoon hieman ennakkoon.
Ei kai mulla nyt niin suurta luottoa ole :nope: :jaska:Olga sanoi:Apua!!! Vaihdoitko vaimon autoon? Luulin, että ostit sen Talbotin rahalla?
Onneks olkoon vaan uudesta vaimosta.Olga sanoi:Apua!!! Vaihdoitko vaimon autoon?
Sam sanoi:Voi jakkeus-parkaa
Oikein tyttömäinen veto..Heti alkaa joku tyhmempikin poika kiinnostaman (ei sillä, että jaku oli tyhmempikin) kun joku toinen tyttö osoittaa kiinnostusta.S.A sanoi:
Sen kohdalla voisin tehdä poikkeuksen, mutta kun Cinderella007 vain sitä liehittelee tuolla sätissä...
Ai täällä oli tämä juttu mitä jo ihmettelinkin :eek!: :eek!: :eek!:Cinderella007 sanoi:Oikein tyttömäinen veto..Heti alkaa joku tyhmempikin poika kiinnostaman (ei sillä, että jaku oli tyhmempikin) kun joku toinen tyttö osoittaa kiinnostusta.
Ja sitäpaitsi. Enhän minä Jakua mitenkään liehittele. Mun ei tarvitse Se on vaan jo ihan rakastunut. Mut mulla on nyt uusi projekti. Eller hur Sam? :ahem:
Nyt mä oon ehkä tyhmä enkä tajua?Sam sanoi:Ai täällä oli tämä juttu mitä jo ihmettelinkin :eek!: :eek!: :eek!:
ja kiitti vaan tyhmäksi nimittelystä
Ja minä pelkään viritettyä ansaa.Cinderella007 sanoi:Nyt mä oon ehkä tyhmä enkä tajua?