Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
Olga sanoi:
Palataan arkeen. Tänään vaihdettiin talvirenkaat. :cool:
Täällä ei vielä tunnu ajankohtaiselta. Toisaalta ei niitä kauaa vaihda, kun tarve tulee. Ennen pidempää matkaa ihmetelläänkin taas sääennustuksia.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Täällä oltiin yöllä jo pakkasella ja rapakot jäässä, samoin auton ikkunat. Keskiviikolle näyttää tarjoavan lunta. Parempi muutama päivä liian aikaisin, kuin hetki liian myöhään.
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
Olga sanoi:
Täällä oltiin yöllä jo pakkasella ja rapakot jäässä, samoin auton ikkunat. Keskiviikolle näyttää tarjoavan lunta. Parempi muutama päivä liian aikaisin, kuin hetki liian myöhään.
Totta. Minäkin yritän vaihtaa vaimon autoon hieman ennakkoon.
 

DFiaA

I told you so
Liittynyt
7.2.2001
Viestit
14430
Olga sanoi:
Apua!!! Vaihdoitko vaimon autoon?
Onneks olkoon vaan uudesta vaimosta.

Itsehän vaihdoin jo talvirenkaat talvirenkaisiin. Vanha oli aika monella mutkalla ei ihme että ravisti.
 
Viimeksi muokattu:

Cinderella007

*söpö*
Liittynyt
4.10.2001
Viestit
3000
Sijainti
Sverige
S.A sanoi:
:D

Sen kohdalla voisin tehdä poikkeuksen, mutta kun Cinderella007 vain sitä liehittelee tuolla sätissä... :(
Oikein tyttömäinen veto..Heti alkaa joku tyhmempikin poika kiinnostaman (ei sillä, että jaku oli tyhmempikin) kun joku toinen tyttö osoittaa kiinnostusta.

Ja sitäpaitsi. Enhän minä Jakua mitenkään liehittele. Mun ei tarvitse ;) Se on vaan jo ihan rakastunut. Mut mulla on nyt uusi projekti. Eller hur Sam? :ahem:
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
Cinderella007 sanoi:
Oikein tyttömäinen veto..Heti alkaa joku tyhmempikin poika kiinnostaman (ei sillä, että jaku oli tyhmempikin) kun joku toinen tyttö osoittaa kiinnostusta.

Ja sitäpaitsi. Enhän minä Jakua mitenkään liehittele. Mun ei tarvitse ;) Se on vaan jo ihan rakastunut. Mut mulla on nyt uusi projekti. Eller hur Sam? :ahem:
Ai täällä oli tämä juttu mitä jo ihmettelinkin :eek!: :eek!: :eek!:

ja kiitti vaan tyhmäksi nimittelystä
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Me pidettiin taloyhtiön hallituksen kokous. Teimme melko isoja päätöksiä. Rahaa palaa taas paljon, mutta vastaavasti asuntojen arvo kyllä nousee. Ja joitain pienempiä päätöksiä tehtiin myös, kuten biojäteastioiden hankkiminen yms.

Hassu juttu tällaiset taloyhtiöt.
Pelkästään viime vuonna hallitus laitatti uuden, todella modernin systeemin pannuhuoneeseen, mikroprosessori-ohjattu, saatanan kallis, kännykällä tarvittaessa kauko-ohjattava, joka on säästänyt rahaa ihan älyttömästi jo nyt. Samaten kaikki lukot uusittiin moderneiksi, koska vanhojen suhteen oli tilanne se, että moniin asuntoihin ei enää päässyt sisälle ilman vippaskonsteja, maalattiin autotallit ja muutenkin on tehty todella paljon hommia, jotka vanhoilta hallituksilta on jäänyt tekemättä. Hommia, jotka ois tarvinnut hoitaa jo vuosia sitten. Silti, kun yhtiökokous pidetään, tiedän, että siellä on taas ne samat naamat valittamassa "Kun mitään ei tehdä". :nope:
 
Ylös