Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
Paikkasin just fillarin gummia. Perkele, että sapettaa noi ruvella olevat tiet (ja se että toisesta fillarista on takavaihtajan vaijeri poikki). Viiden barin paineillakin ottaa vanne maahan kovassa vauhdissa isommissa töyssyissä. Kohta täytyy ostaa uusi paikkarasia...
 

lfb

Flavio
Liittynyt
8.2.2004
Viestit
9965
Sijainti
Helsinki
Flunssaa yrittää pukata ja ylihuomenna pitäisi lähteä reissuun. :mad: Tarkoituksena olisikin nyt nujertaa orastava tauti alkuunsa ja nauraa jälkeenpäin sen epätoivoiselle yritykselle hankaloittaa lomani viettoa.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Sam sanoi:
Tiedän :) Oikeasti. Tämän takia en ole enää jaksanut harata vastaan. Ehkä aika rupeaa hiljalleen olemaan kypsä koiran hankkimiseen ja olen varma että vuoden jälkeen olen onnellinen päätöksestä.
Eikös teillä ollu tarkoitus hankkia jälkikasvuakin vai onko ne suunnitelmat muuttuneet koiranhankinnaksi? Tuli vaan mieleen, että IHAN välttämättä en hankkis koiraa ja jälkikasvua samoihin aikoihin.
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
OoPee sanoi:
Eikös teillä ollu tarkoitus hankkia jälkikasvuakin vai onko ne suunnitelmat muuttuneet koiranhankinnaksi? Tuli vaan mieleen, että IHAN välttämättä en hankkis koiraa ja jälkikasvua samoihin aikoihin.
Tarkoitus on hankkia myös jälkikasvua. Tosin sen suhteen tulee kohta jo kiire :(
 

DFiaA

I told you so
Liittynyt
7.2.2001
Viestit
14430
OoPee sanoi:
Eikös teillä ollu tarkoitus hankkia jälkikasvuakin vai onko ne suunnitelmat muuttuneet koiranhankinnaksi? Tuli vaan mieleen, että IHAN välttämättä en hankkis koiraa ja jälkikasvua samoihin aikoihin.
Koiran osto perheeseen merkkaa sitä että lapset on tehty, ja otetaan semmonen elukka joka on vähän helpompi ja pidempiaikainen "lapsi".
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
J.Heldenview sanoi:
Koiran osto perheeseen merkkaa sitä että lapset on tehty, ja otetaan semmonen elukka joka on vähän helpompi ja pidempiaikainen "lapsi".
Et sä (poikkeuksellisesti) kai ihan täysin väärässäkään oo :D
 

DFiaA

I told you so
Liittynyt
7.2.2001
Viestit
14430
OoPee sanoi:
Et sä (poikkeuksellisesti) kai ihan täysin väärässäkään oo :D
Olis mieleenkiintoista nähdä tutkimustuloksia siitä, onko tuossa vaiheessa koiran hankkimisella tilastollista vaikutusta perheiden kasassa pysymiseen.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
J.Heldenview sanoi:
Olis mieleenkiintoista nähdä tutkimustuloksia siitä, onko tuossa vaiheessa koiran hankkimisella tilastollista vaikutusta perheiden kasassa pysymiseen.
Tilastoista tota on mahdotonta todeta vaikka sattuiskin olemaan niin, että juuri tuollaiset perheet pysyvät useammin kasassa, koska asiahan voi olla niinkinpäin eli ehkä juuri sellaiset perheet, jotka muutenkin elävät tasapainoista ja harmoonista yhdessäoloa, ostavat koiran useammin kuin muut (en siis väitä, että näin olisi, mutta tuokin skenaario olisi mahdollinen). Eli mitä yritän sanoa on se, että tilastoista riippumatta koira voisi aivan yhtä hyvin olla seuraus eikä syy.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Tuosta koira-jutusta tuli mieleen pariskunta. Mies piti koirista, vaimo ei yhtään. Sitten mies oli hommaamassa taas uutta koiraa ja vaimo sanoi: "Yksikin koira lisää, niin minä lähden."... koira tuli ja vaimo lähti.

Oli heillä muutenkin ollut vaikeuksia, mutta koira oli viimeinen pisara.
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
KnowHow sanoi:
No äläpä liioittele, kello ole vielä kolmea.
Joo, mutta kun minä käyn jo neljättäkymmenettä :eek!: :nope: :thumbfh: Ja perinteisesti naisten iästähän pitää olla hiljaa :rolleyes:
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Sam sanoi:
Joo, mutta kun minä käyn jo neljättäkymmenettä :eek!: :nope: :thumbfh: Ja perinteisesti naisten iästähän pitää olla hiljaa :rolleyes:
Tuo on muuten salakavalan sovinistinen ajattelutapa! Sehän tarkoittaa sitä että nainen määritellään lapsentekokoneena- siitähän se iästä vaikeneminen juontaa. Noin tasa-arvon nimessä ja vielä suuremmalla syyllä feminismin mä alan kysymään naisen iän aina ja heti ensi tilassa kun moisia tapaan. Siis jos tapaan.

Itse suosin 24-vuotiaita. Ne on vielä sileitä ja kiinteitä, mutta ei enää aivan lapsia. Ja ne tykkää vanhemmista miehistä. Varma tieto, kaverit kerto.
 

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
Fiduttaa, kun peli loppuu jo kierroksella 120, kun sen piti kestää kierrokselle 150 asti. ÄRHMURH!
 

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
KnowHow sanoi:
Itse suosin 24-vuotiaita. Ne on vielä sileitä ja kiinteitä, mutta ei enää aivan lapsia. Ja ne tykkää vanhemmista miehistä. Varma tieto, kaverit kerto.
Niin mäkin, neljä vuotta sitten. Nykyään suosinta muuttuu vuosittain.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
KnowHow sanoi:
Itse suosin 24-vuotiaita. Ne on vielä sileitä ja kiinteitä, mutta ei enää aivan lapsia. Ja ne tykkää vanhemmista miehistä. Varma tieto, kaverit kerto.
Kyllä 1.5vkoa sitten kelpasi 21vuotiaskin moiselle :eek:
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
KnowHow sanoi:
Itse suosin 24-vuotiaita. Ne on vielä sileitä ja kiinteitä, mutta ei enää aivan lapsia. Ja ne tykkää vanhemmista miehistä. Varma tieto, kaverit kerto.
Aika nuorista pidät. Minähän suosin tänä vuonna vain 25-vuotiasta :D :thumbup:
 
Ylös