Olga
.
Ajelinpahan tuossa tämän syksyn ensilumella. :thumbup:
Omaampa kokemusta tuosta, viis-kuus vuotta meni hallituksessa.Runar ja Kyllikki sanoi:Silti, kun yhtiökokous pidetään, tiedän, että siellä on taas ne samat naamat valittamassa "Kun mitään ei tehdä". :nope:
Mä kypsähdin viime kaudella sen verran totaalisesti, että ilmotin että en oo seuraavaks enää käytössä. Jolloin muut hallituksen jäsenet ilmotti, että jos mä lähen, he lähtee myös. Ja sitten ei oiskaan ollu enää ketään, jotka ois asiat kunnolla hoitaneet. Nuorimmasta päästä kun lähetään niin 71-vuotias mummeli ois ollu sen jälkeen hallituksen nuorin jäsen. Joten pyörsin sitten päätökseni melkeenniinku pakon edessä.Il Tempo Gigante sanoi:Omaampa kokemusta tuosta, viis-kuus vuotta meni hallituksessa.
Samma här. Aina oltiin nurkan takana vaatimassa, että pitää tehdä sitä ja tätä ja se ja se häiritsee ja huoneisto pitää ottaa yhtiön haltuun ja sitten kun tuli päätöksenteon aika, ei tietenkään valittajat olleet päättämässä asiasta.Il Tempo Gigante sanoi:Omaampa kokemusta tuosta, viis-kuus vuotta meni hallituksessa.
Olga sanoi:Samma här. Aina oltiin nurkan takana vaatimassa, että pitää tehdä sitä ja tätä ja se ja se häiritsee ja huoneisto pitää ottaa yhtiön haltuun ja sitten kun tuli päätöksenteon aika, ei tietenkään valittajat olleet päättämässä asiasta.
Tähän mulla olis paljon osin huvittaviakin sattumuksia kerrottavana, mut en kerkiä. Hajen Salesta pari saunavissyä.Olga sanoi:Samma här. Aina oltiin nurkan takana vaatimassa, että pitää tehdä sitä ja tätä ja se ja se häiritsee ja huoneisto pitää ottaa yhtiön haltuun ja sitten kun tuli päätöksenteon aika, ei tietenkään valittajat olleet päättämässä asiasta.
Il Tempo Gigante sanoi:Tähän mulla olis paljon osin huvittaviakin sattumuksia kerrottavana, mut en kerkiä. Hajen Salesta pari saunavissyä.
*menee*
Peesasin. Tulin just hammaslääkäristä. Otettiin yksi poskihammas pois. Nyt ei vielä pysty kunnolla puhumaankaan, kun vasen puoli suusta on ihan puuduksissa.Laareni120 sanoi:kohta pitää lähteä hammaslääkäriin :frown:
Vellu sanoi:Peesasin. Tulin just hammaslääkäristä. Otettiin yksi poskihammas pois. Nyt ei vielä pysty kunnolla puhumaankaan, kun vasen puoli suusta on ihan puuduksissa.
Joo, käsistä puudutus katos jo puoltuntia sitten.Nopeahuoli sanoi:Mutta kirjottaminen sujuu jo nakojaan ihan hienosti! :thumbup:
Onko siis positiivinen reikädiagnoosi hyvä asia?Cinderella007 sanoi:Täällä ei saa keskustella mistään negatiivisista hammasjutuista.
Cinderella007 sanoi:Täällä ei saa keskustella mistään negatiivisista hammasjutuista.
Jos sen jälkeen vielä tulehtuu, niin vuorossa onkin positiivisena vaihtoehtona implantti :ahem:Nopeahuoli sanoi:Mitens olis sellanen erittain positiivinen juurihoito :doubtful: