Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Il Tempo Gigante sanoi:
Omaampa kokemusta tuosta, viis-kuus vuotta meni hallituksessa.
Mä kypsähdin viime kaudella sen verran totaalisesti, että ilmotin että en oo seuraavaks enää käytössä. Jolloin muut hallituksen jäsenet ilmotti, että jos mä lähen, he lähtee myös. Ja sitten ei oiskaan ollu enää ketään, jotka ois asiat kunnolla hoitaneet. Nuorimmasta päästä kun lähetään niin 71-vuotias mummeli ois ollu sen jälkeen hallituksen nuorin jäsen. Joten pyörsin sitten päätökseni melkeenniinku pakon edessä.
Se näissä taloissa, joissa osakkeenomistajat ovat pääasiassa vanhuksia, on melko harmillista että hallituksessa on melkeen pakko olla itse jos haluaa, että talo pysyy edes jonkinlaisessa kunnossa ja että edes lakisääteiset hommat tulee tehtyä.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Il Tempo Gigante sanoi:
Omaampa kokemusta tuosta, viis-kuus vuotta meni hallituksessa.
Samma här. Aina oltiin nurkan takana vaatimassa, että pitää tehdä sitä ja tätä ja se ja se häiritsee ja huoneisto pitää ottaa yhtiön haltuun ja sitten kun tuli päätöksenteon aika, ei tietenkään valittajat olleet päättämässä asiasta.
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Olga sanoi:
Samma här. Aina oltiin nurkan takana vaatimassa, että pitää tehdä sitä ja tätä ja se ja se häiritsee ja huoneisto pitää ottaa yhtiön haltuun ja sitten kun tuli päätöksenteon aika, ei tietenkään valittajat olleet päättämässä asiasta.

Tuttua....niin tuttua. :(
 

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa.

Olga sanoi:
Samma här. Aina oltiin nurkan takana vaatimassa, että pitää tehdä sitä ja tätä ja se ja se häiritsee ja huoneisto pitää ottaa yhtiön haltuun ja sitten kun tuli päätöksenteon aika, ei tietenkään valittajat olleet päättämässä asiasta.
Tähän mulla olis paljon osin huvittaviakin sattumuksia kerrottavana, mut en kerkiä. Hajen Salesta pari saunavissyä.

*menee*
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Il Tempo Gigante sanoi:
Tähän mulla olis paljon osin huvittaviakin sattumuksia kerrottavana, mut en kerkiä. Hajen Salesta pari saunavissyä.

*menee*

Juu, mun täytyy kans pikasesti lähtee käymään Salossa. Onneks sentään vähäks aikaa kerkesin tänäänkin kotiin, tosin osa siitäkin ajasta meni tohon em. kokoukseen. Koko päivä aamusta lähtien ollut yhtä säntäilemistä paikasta toiseen. Noh, jos illan kerkeis olemaan niin ettei tarttis tehä just mitään.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa


Tuollaiselta näyttää vitostiellä noin 25 km Kajaanista pohjoiseen. Saattaa olla aamulla liukasta. :eek:
 

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Liittynyt
5.4.2001
Viestit
27734
Sijainti
PDX, OR
Vuonna 1995 Stockan alakerrasta ostamani CapHorn purjehdusfarkut, jotka ovat olleet suosikkifarkkuni kotona ollessa, repesivat juuri perseesta.

Tama tiedoksi maailmalle.
 

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Liittynyt
5.4.2001
Viestit
27734
Sijainti
PDX, OR
Meilla tulee taloyhtion pj himaan tossa seitseman aikaan. Eikohan me siita jonkunlainen kokkous aikaan saada :thumbfh:
 

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
Laareni120 sanoi:
kohta pitää lähteä hammaslääkäriin :frown: :(
Peesasin. Tulin just hammaslääkäristä. Otettiin yksi poskihammas pois. Nyt ei vielä pysty kunnolla puhumaankaan, kun vasen puoli suusta on ihan puuduksissa.
 

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Liittynyt
5.4.2001
Viestit
27734
Sijainti
PDX, OR
Vellu sanoi:
Peesasin. Tulin just hammaslääkäristä. Otettiin yksi poskihammas pois. Nyt ei vielä pysty kunnolla puhumaankaan, kun vasen puoli suusta on ihan puuduksissa.

Mutta kirjottaminen sujuu jo nakojaan ihan hienosti! :thumbup:
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
Nopeahuoli sanoi:
Mitens olis sellanen erittain positiivinen juurihoito :doubtful:
Jos sen jälkeen vielä tulehtuu, niin vuorossa onkin positiivisena vaihtoehtona implantti :ahem:
T: nimim. kokemusta on :jaska:
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Tämä mun aateekoo ilmoittaa että "hiiren paristo on matala".
Niin että mikäköhän niistä neljästä paristosta? Ja kuinka korkealle se liian matalalla oleva pitäisi nostaa? Oonko mä nyt tarpeeksi näsäviisas?
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Maksoin just 4 viikon astmalääkkeestä 51,61 :nope:

Tää on semmonen lisälääke. Kuukauden kokeilu. Normaalit suihkeet vielä päälle. Menee varmaan 100 euroon jo pelkään sairasteluun kuussa :jaska:
 
Ylös