Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Bobakki

@f1hog
Liittynyt
29.6.2000
Viestit
19758
Sijainti
En oo mistään kotosin
Moe Szyslak sanoi:
Maksoin just 4 viikon astmalääkkeestä 51,61 :nope:

Tää on semmonen lisälääke. Kuukauden kokeilu. Normaalit suihkeet vielä päälle. Menee varmaan 100 euroon jo pelkään sairasteluun kuussa :jaska:
Astmailu on kyllä "halpaa". Onneksi ei tarvi enää säännöllisesti käytellä noita niin jää rahaa muuhunkin. Mitäs Accloatea ne on sulle lisäksi tyrkyttänyt, mitä aiempia joskus sattui silmään, niin meillä on samat myrkyt käytössä?
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Bobakki sanoi:
Astmailu on kyllä "halpaa". Onneksi ei tarvi enää säännöllisesti käytellä noita niin jää rahaa muuhunkin. Mitäs Accloatea ne on sulle lisäksi tyrkyttänyt, mitä aiempia joskus sattui silmään, niin meillä on samat myrkyt käytössä?
Eli mulla on normaalisti Seretide 250/50 kaks hönkäystä aamuin illoin. Ventolinea tarvittaessa 'avaavaa' esim. urheiluun.

Nyt ne kokeilee vielä SingulAir AR tabletteja.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Näin Mesessä:

Neiti sanoo:
mitäs vkoloppuna??
Minä sanoo:
Enpä tiedä vielä..
Minä sanoo:
Itselläsi hirmu missiot valmiina?
Neiti sanoo:
joo
Minä sanoo:
Ilmeisesti poikakaverin kanssa...
Neiti sanoo:
joo
Neiti sanoo:
nyt pitää mennä tyydyttää se
Neiti sanoo:
moikka
Neiti sanoo:
;)
Neiti sanoo:
:p


PRKL! :jaska: :nope: Eikä ole pitkä aika, kun neiti oli sinkku ja vonkasi perääni. Saattans! :jaska: :mad:
 

Cinderella007

*söpö*
Liittynyt
4.10.2001
Viestit
3000
Sijainti
Sverige
Sam sanoi:
Etkö halua tietää mitä hammaskeiju on tällä viikolla tuonut molemmille lapsilleni?
Ei auta. En oikein keksi mitä kivaa hammaskeiju voisi minulle tuoda et hammasjutut olisivat kivoja. :nope:
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Vellu sanoi:
Ei kannattais esittää vaikeasti saatavaa, jos on mies.
Tuon tapauksen kanssa ollut aina ongelmia. Hän esittänyt vaikeasti saatavaa, ja sitten kun haluaisi miuta, niin ollu suhe päällä itsellä. Mut on kanssaan mukavia hetkiä ollut aika-ajoin ja hän on se, joka ymmärtänyt webcamin parhaat puolet :eek:
 

DFiaA

I told you so
Liittynyt
7.2.2001
Viestit
14430
Olga sanoi:
Olin pettynyt, ettei tuohon ollut 'fotosopattu' jonkun forumistin kasvoja. :nope:
Onhan tuossa forumistin kasvot eikä edes mikään photoshoppaus: Giffen:[ :frank:
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
J.Heldenview sanoi:
Onhan tuossa forumistin kasvot eikä edes mikään photoshoppaus: Giffen:[ :frank:
Kieltämättä aika hyvä yhdennäköisyys! :eek!:
 

Bobakki

@f1hog
Liittynyt
29.6.2000
Viestit
19758
Sijainti
En oo mistään kotosin
toleranssisiipi sanoi:
Onks se yks sana gengre vai genre, häh?

Oon aina luullut olevani oikeessa (kuten muissakin asioissa) käyttäessäni sanaa gengre, ja tänään jopa opastin sitä tuolla tavalla käyttämäänkin.
Mut alko kuitenkin sen verran hämäämään kyseinen asia, että ajattelin vielä varmistaa olevani oikeessa, ja sit tulinkin siihen johtopäätökseen, että oon ollut väärässä ton asian suhteen aina.
Nyt kyllä jurppii.
Minkälainen elämä mulla olis ollutkaan, jos oisin ton tiennyt aiemmin. Nyt oon sit jäänyt vaikka mistä hauskuudesta paitsi.
Kyl son genre. Taisin tosin vastata retoriseen kysymykseen kyllä. No, olkoon.
 
Ylös