Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Il Tempo Gigante sanoi:
Ykköstiellä, Lahnajärven kulmilla palaa auto Turkuun päin menevällä kaistalla, tai ainakin kovasti savuttaa. Että tiedoksi.
Onneksi ei ole minun. Tympäsee muutenkin ihan riittävästi.
 

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
Olga sanoi:
Onneksi ei ole minun. Tympäsee muutenkin ihan riittävästi.
Eikä minun. Tai ainakaan en ole ratissa. Tai mistä sitäkään taas tietää. Hei viittokaa mut sivuun jos en ymmärrä, että persehän tässä palaa. Oisko kellään heittää vettä?
 

DFiaA

I told you so
Liittynyt
7.2.2001
Viestit
14430
Il Tempo Gigante sanoi:
Ykköstiellä, Lahnajärven kulmilla palaa auto Turkuun päin menevällä kaistalla, tai ainakin kovasti savuttaa. Että tiedoksi.
Oliko Peugeot vai Volvo?
 

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
Taidan käydä sytyttään saunan.

Leikkasin muuten tänään nurtsin ja samassa yhteydessä löysin lelukäärmeen mansikkamaalta (pitää linnut edes jotenkin loitolla mansikkamaalta kesäisin). Yks kärmes on vielä hukuksissa siellä :-(

Ja imuroin.

Ja kattelin Leijonakuninkaan VHS:ltä englanniks ilman suomenkielisiä tekstejä.
 

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
S.A sanoi:
Älä vain polta samalla metsää.
Syttyi jo. Poltan samalla roskia.

Nyt syön paahdettua juustociabattaa floran, saunapalvin, pippurimetwurstin ja Polarin kera.

Aiemmin päivällä Rekolan Raikkaan pari tyttöä kävi myymässä pikkuleipiä ja toffeeta yms (6,5e per laatikko). Olin ensin ostaa kaksi laatikkoa, mutta niillä ei ollut vaihtorahaa, joten ostin sitten kolmannenkin ja saivat sitten 50c ylimääräistä.
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Heräsin päikkäreiltä, kävin suihkussa ja join kahvit. Hakiskohan leffan vai eikö hakis, siinäpä vasta kysymys.
 
Ylös