Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

PekPoy

oik. yo.
Liittynyt
11.2.2001
Viestit
8173
Sijainti
Helsinki / f1racing.net / vasempaan kääntyvät mutk
Sekava avautuminen.

Rahaa tulee ja rahaa menee. Materiaa tulee, menee ja sitä saa uutta. Niillä ei ole loppuviimein paskankaan merkitystä, jos on muut elämänalueet edes jollain tapaa hoidossa. Jos jotain tässä nyt lyhyen elämänreissun aikana on onnistunut oppimaan niin tuon.

Vittu että mua vituttaa rahaporsaat, jotka repii viimeisetkin dollarit irti sieltä mistä saa, kenestäkään piittaamatta. Vitun urpot. Vitun apinat. Mä olen helvetin tyytyväinen siitä, etten ole kotoisin Espoosta. Tai Granista. Mä olen helvetin tyytyväinen siitä, että mä olen saanut elää keskiluokkaisen, välillä alemman sellaisen, lapsuuden ja nuoruuden. Mä olen helvetin tyytyväinen siitä, etten ole päässyt erkaantumaan liikaa asioista jotka loppujen lopuksi ovat ne ainoat joilla on väliä. Mä olen helvetin tyytyväinen vaikka olis helvetin monta syytä olla olemattakin.

Niin ja tulee sieltä Espoosta ja Granista tietty ihan normaaliakin sakkia.
 

Pietari

HarjunHerra
Liittynyt
4.3.2007
Viestit
7217
Sijainti
Etelä-Savo
Rahaa tulee ja rahaa menee. Materiaa tulee, menee ja sitä saa uutta. Niillä ei ole loppuviimein paskankaan merkitystä, jos on muut elämänalueet edes jollain tapaa hoidossa. Jos jotain tässä nyt lyhyen elämänreissun aikana on onnistunut oppimaan niin tuon.

Vittu että mua vituttaa rahaporsaat, jotka repii viimeisetkin dollarit irti sieltä mistä saa, kenestäkään piittaamatta. Vitun urpot. Vitun apinat. Mä olen helvetin tyytyväinen siitä, etten ole kotoisin Espoosta. Tai Granista. Mä olen helvetin tyytyväinen siitä, että mä olen saanut elää keskiluokkaisen, välillä alemman sellaisen, lapsuuden ja nuoruuden. Mä olen helvetin tyytyväinen siitä, etten ole päässyt erkaantumaan liikaa asioista jotka loppujen lopuksi ovat ne ainoat joilla on väliä. Mä olen helvetin tyytyväinen vaikka olis helvetin monta syytä olla olemattakin.

Niin ja tulee sieltä Espoosta ja Granista tietty ihan normaaliakin sakkia.
:thumbup:
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Rahaa tulee ja rahaa menee. Materiaa tulee, menee ja sitä saa uutta. Niillä ei ole loppuviimein paskankaan merkitystä, jos on muut elämänalueet edes jollain tapaa hoidossa. Jos jotain tässä nyt lyhyen elämänreissun aikana on onnistunut oppimaan niin tuon.

Vittu että mua vituttaa rahaporsaat, jotka repii viimeisetkin dollarit irti sieltä mistä saa, kenestäkään piittaamatta. Vitun urpot. Vitun apinat. Mä olen helvetin tyytyväinen siitä, etten ole kotoisin Espoosta. Tai Granista. Mä olen helvetin tyytyväinen siitä, että mä olen saanut elää keskiluokkaisen, välillä alemman sellaisen, lapsuuden ja nuoruuden. Mä olen helvetin tyytyväinen siitä, etten ole päässyt erkaantumaan liikaa asioista jotka loppujen lopuksi ovat ne ainoat joilla on väliä. Mä olen helvetin tyytyväinen vaikka olis helvetin monta syytä olla olemattakin.

Niin ja tulee sieltä Espoosta ja Granista tietty ihan normaaliakin sakkia.
Ei ollut sekava lain. En ole itse mistään yrittäjäperheestä, mutta tietyssä elämänvaiheessa tuli ihaltua nimenomaan mammonaa ja rahan perässä juoksemista ja business-maailmaa. Veikkaan että noi tuli kuvaan sen takia kun muut asiat ei luonnistunut, kaitte.

Nykyään alkanut vasta heräillä todellisuuteen ja alkanut ymmärtää asioista jotka todella merkitsee.

PS. Ilmoitusluontoinen asia. Pizzan alla ollut leivinpaperi syttyi uunissa tuleen. Onneksi huomasin ajoissa.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Kaverit lähtivät perässä sitten Tallinnaan ja heti ekana iltana yhdellä silmäkulma auki ja lompakko tyhjä:eek:
 

Wilpuri

Senile Member
Liittynyt
28.6.1999
Viestit
9041
Sijainti
hki
Tuntuu olevan niin, että aina kun jostain lätkänpelaajasta on jokin siviilipuolen uutinen lööppilehdissä, niin henkilöä kommentoidaan aina tähtenä. Viimeksi nyt osui silmään HIFK-tähti Pöystistä tapahtunut uutisointi.

No, jos koko kansaan vertaa, niin kai jokainen SM-liigan pelaaja on tähtipelaaja, varmasti keskimääräistä taitavampia jääkiekonpelaajia ovat he kaikki.
 

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
Taas on entinen pannuhuone piirun verran vähemmän nokinen. Täytyy varmaan justeerata noita sähköjohtoja siellä. Siellä on periaatteessa enää syöttö kahdelle lampulle ja yhdelle pistorasialle. Sinne tulee 5 johtoa (2 tulevaa johtoa oli kiepillä, yksi meni öljypolttimen kytkimeen, yksi lampulle ja yksi kiertovesipumpulle). Ja sen lisäksi noita johtoja risteilee vähän niin ja näin noiden kytkinten takia... Lampun viereisestä jakorasiasta näkyy neljä johtoa, vaikka sinne ei tarttis mennä kuin 1 ja sieltä lähteä toinen lampulle. :thumbfh: :jaska:

Mitä lie asentajat aikoinaan ajatelleet?

Täytyy sanoa, ettei nykyäänkään hirveästi ajatella. Kun vetivät yhden vesijohdon, niin se menee seinän läpi metrin verran jotakuinkin seinän vieressä, sitten siitä 90 astetta katon keskelle, sitten 90 astetta (jatkaen matkaa samaan suuntaan kuin ennen noita kahta mutkaa) seinän viereen, josta sitten alas. Miksei oli svoinut vetää sitä seinän viertä pitkin nurkkaan, sieltä 90 astetta vasemmalle ja sen jälkeen 90 astetta alas. :jaska:

Täytynee kutsua noi putkiasentajat uudestaan, kun ainakin 4 muuta kohtaa olis hyvä muuttaa vielä. Puolen päivän homma + tarvikkeet.

Sitten vois maalailla ja siirrellä erinäisiä työkaluja tuonne talteen. Ehkä sinne jotain hyllykköäkin pitäis vielä laittaa, mutta saas nyt nähdä. Vähän haastavan mallinen kaikkine vesijohtoineen, epätasaisine lattioineen jne. Ehkä siitä tuleekin mun askarteluhuone. Jos siinä olis ovi, niin ehkä sitten.

Toisaalta... jos haluais laajentaa saunaa tai pukuhuonetta... HMMM...
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Nimellistä

Roponen: Ihan mukava, että treenaaminen jo tuntuu

Riitta-Liisa Roposen vauhti on tässä vaiheessa parasta suomalaisista naishiihtäjistä. Hän aloitti kautensa jo runsas viikko sitten Saariselällä. Vauhti ei ole hiipunut, vaan sijoitus Oloksen vapaan kympillä oli toinen. Eroa jäi voittaja Natalia Korostelevaan 13 sekuntia.
Suomalainen hopeatyttö on pelkkä Roponen, keskipallilla voittoa juhlii naapurimaan Natalia Korosteleva. Jopa on hyvä monimerkityksinen nimi.

Olisinkohan minä sitten Olga Paranteleva?
 

azly

Well-known member
Liittynyt
21.1.2009
Viestit
1443
Vittu että mua vituttaa rahaporsaat, jotka repii viimeisetkin dollarit irti sieltä mistä saa, kenestäkään piittaamatta. Vitun urpot. Vitun apinat. Mä olen helvetin tyytyväinen siitä, etten ole kotoisin Espoosta. Tai Granista. Mä olen helvetin tyytyväinen siitä, että mä olen saanut elää keskiluokkaisen, välillä alemman sellaisen, lapsuuden ja nuoruuden. Mä olen helvetin tyytyväinen siitä, etten ole päässyt erkaantumaan liikaa asioista jotka loppujen lopuksi ovat ne ainoat joilla on väliä. Mä olen helvetin tyytyväinen vaikka olis helvetin monta syytä olla olemattakin.
Mua kiinnostaisi tietää, että mihin asioihin viittaat tuossa?
 
Ylös