Vellu
Kuninkaalleninen
Enpä käynyt vielä meidän lähelle juuri avatussa uudessa Citymarketissa, joka on noin kilometrin päässä kotoa. Vielä ehtis, vaikka hitaasti kävellen.
Tulihan se viimein!Kamera tuli vihdoin:thumbup:
Olen sitten kuvaillut ja opetellut käyttämään masiinaa. Ja siirrellyt kuvia koneeseen.
Aika näppärä vehje loppujenlopuksi. Aion vielä asentaa siihen vesivaa'an jotta saan horisontin suoraan![]()
Aika laihaa safkaa tuli.VALMISTUS:
1. Mittaa 5 dl vettä kattilaan.
2. Anna kiehua hiljalleen ilman kantta n. 5 minuuttia kunnes koostumus on oikea. Sekoita kuumentamisen aikana.
Heh, jätkä syö vettä!Valmistin tuossa tänään ruokaa pussista.
Valmistauduin oikeanlaiseen suoritukseen lukemalla käyttöohjeen kahteen kertaan pussin kyljestä :
Aika laihaa safkaa tuli.
Et sä sitä ruokaa pussista valmistanu, vaan vedestä!Valmistin tuossa tänään ruokaa pussista.
Valmistauduin oikeanlaiseen suoritukseen lukemalla käyttöohjeen kahteen kertaan pussin kyljestä :
Aika laihaa safkaa tuli.
No, mä tein kuitenkin itsepäisyyksissäni eritavalla kuin ohjeissa ohjeistettiin.Et sä sitä ruokaa pussista valmistanu, vaan vedestä!![]()
Kyllä vaan.Sä oot varmaan jossain verkon reunalla siis.
Eipä tässä ole juur nukuttukaan.Heräsin. Rupesi valvottamaan. :doubtful:
Lähden Turunmaan saaristoon viikonlopuksi!Jag gillar avlas.
Mikä ajoi nuoren miehen noin karmaisevaan ratkaisuun..? :frown:Lähden Turunmaan saaristoon viikonlopuksi!
Eiku tosijuttua :thumbdown...Ja koitti valkeus...
Ihme ornarointia! Ja kyllä, päättömänä tässä olen edelleen.Jag gillar avlas.
Isovanhemmat tuota leikittivät, kun olin pieni.Muistanette leikin 'Onko koira kotona'. Vastaisin tuohon, että ON. :ahem:
No en minäkään muista varsinaista leikkiä, mutta tuo sanonta elää ainakin meillä edelleen.Isovanhemmat tuota leikittivät, kun olin pieni.