Formulanomi
Seksikäs rumä kääpiö
Mones kerros? Sieltä näkyy hyvin, eikös?Olen Vantaalaisen hotellin Superior luokan huoneessa joka on aavistuksen turhan viileä
Mones kerros? Sieltä näkyy hyvin, eikös?Olen Vantaalaisen hotellin Superior luokan huoneessa joka on aavistuksen turhan viileä
Voiko muuten omia toikkejaan poistella. Jos voi, niin pitää olla kertomatta R&K:lle, hänhän voisi suomeksi sanottuna ns. tehdä skismaa! Siis kun muistelin hänen pyytäneen topikkiensa deletointia.Siihen toikkiin lähinnä, joka törkeästi poistettiin.
Tuon lisäksi noin muuten oli ihan kohdillaan tuo kommentoimasi lause?Pitäisiköhän sinun vähän harjoitella niitä PIENIÄ alkukirjaimia! :nope:
6uudes kerros, kulmahuone, ikkunat kahteen suuntaan. Tuosta näkyy tuollainen kevyenliikenteen silta, jossa on korkeat pilarit.Mones kerros? Sieltä näkyy hyvin, eikös?
Jos ei olis päivystysvuoro, niin tulisin moikkaamaan ja juomaan olusen sun seuraksi.6uudes kerros, kulmahuone, ikkunat kahteen suuntaan. Tuosta näkyy tuollainen kevyenliikenteen silta, jossa on korkeat pilarit.
Nyt kellariin saunomaan kera oluen! :thumbup:
On muuten iso huone. Olen yöpynyt . 30.12.2004, kun haettiin vaimon vanhempi muksu ja ex lentokentältä, kun tulivat takaisin Batong piitsin tsunamista :dunno:6uudes kerros, kulmahuone, ikkunat kahteen suuntaan. Tuosta näkyy tuollainen kevyenliikenteen silta, jossa on korkeat pilarit.
Nyt kellariin saunomaan kera oluen! :thumbup:
Mä siirrän luutuutilla. Nopeampi niin.Onnistui lähettää kännykästä kuva omaan sähköpostiin :eek!:
Vituttaahan se muakin.:thumbfh:Ihme pillitystä forumilla havaittavissa.
Itketkö?Vituttaahan se muakin.:thumbfh:
Ei yhtään suomalaista ykkösissä.
Ääähhh... En nyt sentään. Enämpi fiduddaa...Itketkö?
Joo.Itketkö?
http://www.youtube.com/watch?v=Hei6xjHbiKUSe on sitten lasagne-päivä, joten loppupäivänä ei aivoissa liikukaan sitten enää mikään.
Käsittämättömästi näin näyttää käyneenkin :eek!:Tänään meen leffaan kattomaan, miten Emmerich tällä kertaa haluaa tuhota maapallon. Luulis jo pikkuhiljaa onnistuvan.