Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Nyt ollaan jo tosi lähellä sitä rajaa. Jossain päin maailmaa alkaa päät pihistä jo!
 

Jjusban

Newbie
Liittynyt
2.11.2000
Viestit
13447
Sijainti
(
Hetken kuluttua RacerX itkee onnesta jossain otsikossa, ellei niin ole jo tapahtunut huomaamattani.

Glamrockin suurimpiin nimiin kuuluva Kiss-yhtye esiintyy ensi kesänä Tampereella. Yhtye soittaa Sauna Open Air -metallifestarin pääesiintyjänä 10. kesäkuuta. Keikka on osa yhtyeen "Sonic Boom Over Europe: From The Beginning To The Boom" -Euroopan-kiertuetta.
 

lara

Namupala
Liittynyt
12.5.2007
Viestit
6165
Sijainti
Onnela
Tahdon täten ilmoittaa, että hengissä ollaan ja tarkoitus olisi aktivoitua taas myöhemmässä ajankohdassa. Suomeen tulo, muutto yhteen ihanan miehen kanssa ja uusi työ vaan vie kaiken energian tällä hetkellä joten ajattelin ottaa puhtaan tauon foorumilta.
Toivottavasti kaikilla täälä on jotakuinkin asiat mallillaan.
Hyviä joulun odotuksia, -lara
:)
 

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
Tahdon täten ilmoittaa, että hengissä ollaan ja tarkoitus olisi aktivoitua taas myöhemmässä ajankohdassa. Suomeen tulo, muutto yhteen ihanan miehen kanssa ja uusi työ vaan vie kaiken energian tällä hetkellä joten ajattelin ottaa puhtaan tauon foorumilta.
Toivottavasti kaikilla täälä on jotakuinkin asiat mallillaan.
Hyviä joulun odotuksia, -lara
:)
Hoh, hoppana kopo! Onnea!

Pistä infoa siitä työstä joskus vaikka privalla. Tuun saamaan hoitoa.
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Kolmosten uutisissa oli juttu Rasmuksen paluusta debyyttipaikalle, eli heidän kouluunsa. Vetävät keikan siellä.

No tuossa haastateltiin teknisten töiden opettajaa. Kertoili mm. että eivät pojat aivan normaaleja olleet, mutta mukavia.

Toimittaja sitten kysyi, että aikooko tämä setä mennä keikalle itse, niin hän vastasi:
- Ei. Minulla on, ei työstä johtuva, vaan hoitovirheestä johtuva kuulovaurio MOLEMMISSA KORVISSA. Minä en kestä sitä meteliä.

Ensinnäkin hahmo siis opettaa teknisiä töitä. Luokathan on siellä aina täysin hiljaisia. Ja vielä kolemmissa korvissa.

Juu, varmasti näin olikin, mutta oli niin yllättävä ja perusteellinen tuo vastaus, että väkisinkin alkoi naurattaa.
 
Liittynyt
12.4.2008
Viestit
5797
Sijainti
Kerava
Kännyllä kirjoittelen kun ei modeemi toimi. Jos vaikka tämä toimisi. Kiitokset YSP:lle lippuinfosta (en osaa tehdä quotea kännykällä).
 

lara

Namupala
Liittynyt
12.5.2007
Viestit
6165
Sijainti
Onnela
Hoh, hoppana kopo! Onnea!

Pistä infoa siitä työstä joskus vaikka privalla. Tuun saamaan hoitoa.
Kiitsa onnitteluista. Onnea itelleskin. Ihan vaan varmuuden vuoksi.

Mitä panemiseen tulee niin työkaverit just hetki sitten nauro kun mä oon kulkenu rastat takaraivolla siitä saakka kun täällä aloitin..Jokainen päätelkööt siitä.

Mitä asumiseen ja töihin tulee niin olosuhteiden pakosta osoite muuttui tampereelle ainakin toistaiseksi. Työpaikaksi sain 1. vaihtoehtoni ja kouluttajan hommat alkaa tammikuussa. Että asiat mallillaan. :)
Jos mehe haluat kulkea tänne saakkaa niin toki laitan privaa..ja tarjoan kaljat. :thumbup:
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Ei nyt pysy ajatus kasassa lain. Yritäpä siinä sitten koodailla jotain. Ei onnistu.
hJuskanen = (HANDLE)SelectObject(hDC, hHome);

Ja omia juttuja:
Pikkaisen on outo olo. Pieni pelko, että tauti ois tulossa. Semmonen kuumahko PÄÄ. Väsyneehkö. Híeman tanniinihtava (ei hintahtava) ja punainen kärpäslätkämäinen. A4:sta revityn kulman tyylinen.
 
Viimeksi muokattu:

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Tosta tuli mieleen kun aikoinaan tuli väännettyä softaa Cobolilla, niin proseduurin alku piti nimetä Alkoksi, jotta lopussa pääsi kirjoittamaan komennon GO TO ALKO.
Pienestä se on koodarinkin ilo revittävä. :D
 
Ylös