Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Totke

Psyykeenmurskaaja
Liittynyt
24.2.2007
Viestit
1787
Sijainti
Hämeenlinna
Taitaa olla työvoimapula kun ihan sängystä tullaan hakemaan töihin :rolleyes:

... onnea kuitenkin!
Tuossa itseasiassa piilee totuuden siemen. Mun alalla testatut ja hyväksi havaitut valmistumassa olevat opiskelijat ovat kovaa valuuttaa. :) Ovat varmaan katuneet kun päästivät livahtamaan kilpailijalle viime vuonna ja nyt haluavat takaisin :D
 

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Liittynyt
29.12.1998
Viestit
32215
Sijainti
kyrkslätt
Tuossa itseasiassa piilee totuuden siemen. Mun alalla testatut ja hyväksi havaitut valmistumassa olevat opiskelijat ovat kovaa valuuttaa. :) Ovat varmaan katuneet kun päästivät livahtamaan kilpailijalle viime vuonna ja nyt haluavat takaisin :D
mikäs ala tuo on ?
 

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
Tuossa itseasiassa piilee totuuden siemen. Mun alalla testatut ja hyväksi havaitut valmistumassa olevat opiskelijat ovat kovaa valuuttaa. :) Ovat varmaan katuneet kun päästivät livahtamaan kilpailijalle viime vuonna ja nyt haluavat takaisin :D
Onks toi on se ala, millä valmistumassa olevat opiskelijat kupataan alihintaan uraputkeen?
 

Totke

Psyykeenmurskaaja
Liittynyt
24.2.2007
Viestit
1787
Sijainti
Hämeenlinna
mikäs ala tuo on ?
Rakennusala. Kohta rysähtää kerralla suuret ikäluokat eläkkeelle tai hautaan ja toimihenkilötason tekijöistä tulee pulaa. Niitä kun ei noin vain kuskata ainakaan vielä ulkomailta, vaikka eurooppalaistumassa rakentaminen Suomessa onkin.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Rakennusala. Kohta rysähtää kerralla suuret ikäluokat eläkkeelle tai hautaan ja toimihenkilötason tekijöistä tulee pulaa. Niitä kun ei noin vain kuskata ainakaan vielä ulkomailta, vaikka eurooppalaistumassa rakentaminen Suomessa onkin.
Toi on vielä fyysisyyden takia sellainen ala, jossa moni jää esim. sairaseläkkeelle jo nuorempana. Esim. isäni jäi juuri tänä vuonna eläkkeelle rakennusalalta. Ikää 57 vuotta. Viimeiset vuodet kyllä tekikin kevyempiä hommia.
 

Mangelo

Well-known member
Liittynyt
19.4.2007
Viestit
24380
Toi on vielä fyysisyyden takia sellainen ala, jossa moni jää esim. sairaseläkkeelle jo nuorempana. Esim. isäni jäi juuri tänä vuonna eläkkeelle rakennusalalta. Ikää 57 vuotta. Viimeiset vuodet kyllä tekikin kevyempiä hommia.
Eräs etäisesti tuntemani herra tekee rakennushommia vielä eläkkeelläkin. Ikää on jo mutta aikoo jatkaa niin kauan kuin yhtään pystyy. Koko ikänsä oikeita töitä tehnyt.

Ihan hävettää nykyisen pullamössösukupolven puolesta.
 
Viimeksi muokattu:

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Liittynyt
14.9.2003
Viestit
14061
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Itsehän nakkasin juuri puhelimeni pitkin pöytää ku oikein alko jurppimaan. Sanoin vielä saatteeksi eräitä valikoituja sanoja. Näemmä siitä ainakin yks pala kimpos teille tietymättömille.

Nyt olis otollinen hetki tulla jeesustelemaan että "mä en tajua miten voi suuttua silleen että alkaa viskomaan esineitä" ja muuta sen suuntaista.
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24273
Sijainti
lappeen Ranta
Nyt olis otollinen hetki tulla jeesustelemaan että "mä en tajua miten voi suuttua silleen että alkaa viskomaan esineitä" ja muuta sen suuntaista.
Minä ainakin ymmärrän tuon oikein hyvin. Tosin mun aiheuttamien laitetuhojen syynä on ollut laitteen itsensä sohlaaminen.

edit. Hidas!
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Mä en tajua miten voi suuttua silleen että alkaa viskomaan esineitä!

Tää on ihan velvollisuus täällä F1-Forumilla.
 
Ylös