OoPee
Nuori ikäisekseen
Tommoset spekuloinnit ei mun mielestä kuulu näinkin asialliselle keskustelupalstalle :nope:Moe Szyslak sanoi:Ne on tod.näk ollut yhteydessä toisiinsa.
Tommoset spekuloinnit ei mun mielestä kuulu näinkin asialliselle keskustelupalstalle :nope:Moe Szyslak sanoi:Ne on tod.näk ollut yhteydessä toisiinsa.
72 sanoi:Näin viime yönä unta, että forum koki muodonmuutoksen. Chattaajille oli jaettu kangaspalasia, joihin piti itse neulan ja langan kanssa ommella viesti, sitten kangaspalat heitettiin jonnekin saaviin, ja sieltä sai käydä lukemassa.
R&K oli saanut jostain ihan ompelukoneen, ja häneltä chattaaminen kävi jouheammin. Hänen rätissään luki: "Olen ensi viikonloppuna dj:nä Roskapankissa."
Okei.
Onko tuo totuus joka piti tuoda julki, vai vain julkituotava-asia?Mutku sanoi:Aamulla ruuhkat, iltapäivällä bussi myöhässä. Yhteensä 3 tuntia työmatkailua :nope: Mä oon kypsä joukkoliikenteeseen :mad_old:
Kyselet liian syvällisiä...kouvotsvoni sanoi:Onko tuo totuus joka piti tuoda julki, vai vain julkituotava-asia?
Yksinkertaistetaan: Oliko?Mutku sanoi:Kyselet liian syvällisiä...
Nyt menee niin henkilökohtaiseksi etten kommentoi...kouvotsvoni sanoi:Yksinkertaistetaan: Oliko?
Oululaisen tuore jälkiuunileipä, flooraa, maksamakkaraa, juustoa, kurkkua ja tomskua. Hyvää.Runar ja Kyllikki sanoi:Pirkka Auringonkukka täysjyväleipä...sihen kun sipasee päälle Creme Bonjouria niin voe mahoton miten on hyvvää. <3
Paremmin meni kuin mitä uskalsin odottaa... mutta vituiks män siltikin.Vilperi sanoi:Täytyis tänään käydä tekeen vielä fysiikan välikoe. Masennuin vain kun äsken katselin tehtäviä ja huomasin tajuavani niistä aivan pirun vähän. :thumbfh: Täytyypä kohta kait palata niiden pariin...
Miten sulla noin niinku muuten menee?mrj-fin sanoi:Minulla on koneella semmoinen laskuri joka mittaa halutun aikamäärän sisällä tapahtuneet näppäimistön ja hiiren painallukset. Perjantain aikana klikkasin hiirellä 57 983 kertaa ja näppäimistöllä tuli 87 938 painallusta. Yritän huomenna saada molemmat yli 100 000.