Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

burb

.
72 sanoi:
Näin viime yönä unta, että forum koki muodonmuutoksen. Chattaajille oli jaettu kangaspalasia, joihin piti itse neulan ja langan kanssa ommella viesti, sitten kangaspalat heitettiin jonnekin saaviin, ja sieltä sai käydä lukemassa.

R&K oli saanut jostain ihan ompelukoneen, ja häneltä chattaaminen kävi jouheammin. Hänen rätissään luki: "Olen ensi viikonloppuna dj:nä Roskapankissa."

Okei.
:D
vBulletin Version 3.0.8?

72

Well-known member
Aiotteko ostaa kangaspala kakkosen?

Vilperi

Välimallin jätkä
Sijainti
Tampere
Täytyis tänään käydä tekeen vielä fysiikan välikoe. Masennuin vain kun äsken katselin tehtäviä ja huomasin tajuavani niistä aivan pirun vähän. :thumbfh: Täytyypä kohta kait palata niiden pariin...

Puupää

Señor Member
Sijainti
Skekkoslovakia
Aamulla ruuhkat, iltapäivällä bussi myöhässä. Yhteensä 3 tuntia työmatkailua :nope: Mä oon kypsä joukkoliikenteeseen :mad_old:

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Mutku sanoi:
Aamulla ruuhkat, iltapäivällä bussi myöhässä. Yhteensä 3 tuntia työmatkailua :nope: Mä oon kypsä joukkoliikenteeseen :mad_old:
Onko tuo totuus joka piti tuoda julki, vai vain julkituotava-asia?

Knoukka

Well-known member
Reenattu, saunottu, kohta syön ja alan kattoon avajaisia. Raukee olo.

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Pirkka Auringonkukka täysjyväleipä...sihen kun sipasee päälle Creme Bonjouria niin voe mahoton miten on hyvvää. <3

Knoukka

Well-known member
Runar ja Kyllikki sanoi:
Pirkka Auringonkukka täysjyväleipä...sihen kun sipasee päälle Creme Bonjouria niin voe mahoton miten on hyvvää. <3
Oululaisen tuore jälkiuunileipä, flooraa, maksamakkaraa, juustoa, kurkkua ja tomskua. Hyvää.

Vilperi

Välimallin jätkä
Sijainti
Tampere
Vilperi sanoi:
Täytyis tänään käydä tekeen vielä fysiikan välikoe. Masennuin vain kun äsken katselin tehtäviä ja huomasin tajuavani niistä aivan pirun vähän. :thumbfh: Täytyypä kohta kait palata niiden pariin...
Paremmin meni kuin mitä uskalsin odottaa... mutta vituiks män siltikin.

mrj-fin

Banned
Sijainti
Helsinki
Minulla on koneella semmoinen laskuri joka mittaa halutun aikamäärän sisällä tapahtuneet näppäimistön ja hiiren painallukset. Perjantain aikana klikkasin hiirellä 57 983 kertaa ja näppäimistöllä tuli 87 938 painallusta. Yritän huomenna saada molemmat yli 100 000.

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
mrj-fin sanoi:
Minulla on koneella semmoinen laskuri joka mittaa halutun aikamäärän sisällä tapahtuneet näppäimistön ja hiiren painallukset. Perjantain aikana klikkasin hiirellä 57 983 kertaa ja näppäimistöllä tuli 87 938 painallusta. Yritän huomenna saada molemmat yli 100 000.
Miten sulla noin niinku muuten menee? :(

Elämää ei ainakaan taida olla? :confused: