Makkonen
Guest
Mitäs sun spykikare näyttää? Pitääkö mrj-fin:in lukemat paikkaansa?Runar ja Kyllikki sanoi:Miten sulla noin niinku muuten menee?![]()
Elämää ei ainakaan taida olla?![]()
Mitäs sun spykikare näyttää? Pitääkö mrj-fin:in lukemat paikkaansa?Runar ja Kyllikki sanoi:Miten sulla noin niinku muuten menee?![]()
Elämää ei ainakaan taida olla?![]()
POLYYPPI! Itsehän heräsin jo ennen kuutta, lähdin tänne töihin hyvissä ajoin ja yritin tutustua erään hepun lähettämään Torinoveikkauskehitelmään, jossa minun oli kuitenkin pakko luovuttaa - ei mulla oo aavistustakaan mistään lajeista, kun en tiedä edes ketä osallistuu.KnowHow sanoi:Nenässä tuntuu inhottava haava tai joku.
Housuissas on POLYYPPI!!!K.Yrjola sanoi:POLYYPPI! Itsehän heräsin jo ennen kuutta, lähdin tänne töihin hyvissä ajoin ja yritin tutustua erään hepun lähettämään Torinoveikkauskehitelmään, jossa minun oli kuitenkin pakko luovuttaa - ei mulla oo aavistustakaan mistään lajeista, kun en tiedä edes ketä osallistuu.
Kyllä se on polyyppi.KnowHow sanoi:Housuissas on POLYYPPI!!!
Se on itte vahingossa repäisemäni haava ja ihan nenänpielessä.
Voihan se olla kikkelisikin?K.Yrjola sanoi:Kyllä se on polyyppi.
TREENEIHINHÄN SUN PITI MENNÄ!!! :thumbdownKnowHow sanoi:Voihan se olla kikkelisikin?
Menossa ollaan! On jo treenikamat päällä!OoPee sanoi:TREENIHINHÄN SUN PITI MENNÄ!!! :thumbdown
Treenikamata vai "reenirensselit"?KnowHow sanoi:Menossa ollaan! On jo treenikamat päällä!
Kyllä Knoukkarilla on "rensselit" aina fölissäCaptain Howdy sanoi:Treenikamata vai "reenirensselit"?
Ei todellakaan voi jos se sun nenänpielen likeillä hengailee.KnowHow sanoi:Voihan se olla kikkelisikin?
Vesihiisi sihisi hississä.markoj sanoi:Elohiiri innostu silmäkulmassa.
Appilan pappilan apupapin papupata.K.Yrjola sanoi:Vesihiisi sihisi hississä.
Mä jäin istumaan koska käsitin lauseesi: "katu oli heikosti valaistu".markoj sanoi:Appilan pappilan apupapin papupata.
Ei. :wink:OoPee sanoi:Auttoko?![]()