Makkonen
Guest
Mitäs sun spykikare näyttää? Pitääkö mrj-fin:in lukemat paikkaansa?Runar ja Kyllikki sanoi:Miten sulla noin niinku muuten menee?
Elämää ei ainakaan taida olla?
Mitäs sun spykikare näyttää? Pitääkö mrj-fin:in lukemat paikkaansa?Runar ja Kyllikki sanoi:Miten sulla noin niinku muuten menee?
Elämää ei ainakaan taida olla?
POLYYPPI! Itsehän heräsin jo ennen kuutta, lähdin tänne töihin hyvissä ajoin ja yritin tutustua erään hepun lähettämään Torinoveikkauskehitelmään, jossa minun oli kuitenkin pakko luovuttaa - ei mulla oo aavistustakaan mistään lajeista, kun en tiedä edes ketä osallistuu.KnowHow sanoi:Nenässä tuntuu inhottava haava tai joku.
Housuissas on POLYYPPI!!!K.Yrjola sanoi:POLYYPPI! Itsehän heräsin jo ennen kuutta, lähdin tänne töihin hyvissä ajoin ja yritin tutustua erään hepun lähettämään Torinoveikkauskehitelmään, jossa minun oli kuitenkin pakko luovuttaa - ei mulla oo aavistustakaan mistään lajeista, kun en tiedä edes ketä osallistuu.
Kyllä se on polyyppi.KnowHow sanoi:Housuissas on POLYYPPI!!!
Se on itte vahingossa repäisemäni haava ja ihan nenänpielessä.
Voihan se olla kikkelisikin?K.Yrjola sanoi:Kyllä se on polyyppi.
TREENEIHINHÄN SUN PITI MENNÄ!!! :thumbdownKnowHow sanoi:Voihan se olla kikkelisikin?
Menossa ollaan! On jo treenikamat päällä!OoPee sanoi:TREENIHINHÄN SUN PITI MENNÄ!!! :thumbdown
Treenikamata vai "reenirensselit"?KnowHow sanoi:Menossa ollaan! On jo treenikamat päällä!
Kyllä Knoukkarilla on "rensselit" aina fölissäCaptain Howdy sanoi:Treenikamata vai "reenirensselit"?
Ei todellakaan voi jos se sun nenänpielen likeillä hengailee.KnowHow sanoi:Voihan se olla kikkelisikin?
Vesihiisi sihisi hississä.markoj sanoi:Elohiiri innostu silmäkulmassa.
Appilan pappilan apupapin papupata.K.Yrjola sanoi:Vesihiisi sihisi hississä.
Mä jäin istumaan koska käsitin lauseesi: "katu oli heikosti valaistu".markoj sanoi:Appilan pappilan apupapin papupata.
Ei. :wink:OoPee sanoi:Auttoko?