AJ
Well-known member
:thumbfh:
KnowHow sanoi:VOI VITUN MANNINEN! "EI TÄSSÄ MITÄÄN HÄTÄÄ, HYPPY KULKEE JA AURINKO PAISTAA!"
Voi VITTUJEN KEVÄT! Siellä on OLYMPILALAISET! Saatanan pehmeäpää. Siinä on perkele yksi yhdistetyn op-karjalainen. Voi vittujen vittu kun piti erehtyä mitalia tuolta hyypältä edes odottamaankaan.
Saatanan tunari.
Noniin. Elävien kirjoissa taas.Il Tempo Gigante sanoi:Jeesus kun väsyttää. Pakko otta torkut ennen saunaa.
Tulipa luisteltua reilu 1,5 tuntiaSam sanoi:Lähden luistelemaan![]()
Mutta eikös tänään ollut ohjelmassa miesten 1500m? :doubtful:Sam sanoi:Tulipa luisteltua reilu 1,5 tuntia![]()
Ei ollut kentällä paljoa porukkaa puoli viiden ja kuuden välillä. Taisi Torinon lähetykset saada kohtalaisen hyviä katsojamääriä. Kuudelta sitten rupesi kentällekin valumaan lisää luisteluvoimaa. Pakkastakin oli sopivasti: 10 astettaSam sanoi:Tulipa luisteltua reilu 1,5 tuntia
En ole vielä katsonut yhtään olympialähetystä Torinosta
Enkä taida vielä tänään katsoakaan.
On. Pson kotona oli 80-luvulla säkissä Rauf Rouheinen-nimistä muonaa.Mutku sanoi:Hesen Rouheiset. Onko kokemuksia?
Helposti. Ei tartte kuin puhua jotakuinkin jatkuvasti. Ja olla jossain muussa maassa kuin SIM:in kotimaassa...MacGyver sanoi:Häh?! Miten tuo on edes mahdollista?!
On se, mun enkat taitaa olla 1800 euroa. Vi-tut-ti.MacGyver sanoi:Häh?! Miten tuo on edes mahdollista?!
Eihän tuommoinen voi olla totta ? Vai voiko ?KnowHow sanoi:On se, mun enkat taitaa olla 1800 euroa. Vi-tut-ti.
Millaisella aikavälillä?KnowHow sanoi:On se, mun enkat taitaa olla 1800 euroa. Vi-tut-ti.