AJ
Well-known member
:thumbfh:
KnowHow sanoi:VOI VITUN MANNINEN! "EI TÄSSÄ MITÄÄN HÄTÄÄ, HYPPY KULKEE JA AURINKO PAISTAA!"
Voi VITTUJEN KEVÄT! Siellä on OLYMPILALAISET! Saatanan pehmeäpää. Siinä on perkele yksi yhdistetyn op-karjalainen. Voi vittujen vittu kun piti erehtyä mitalia tuolta hyypältä edes odottamaankaan.
Saatanan tunari.
Noniin. Elävien kirjoissa taas.Il Tempo Gigante sanoi:Jeesus kun väsyttää. Pakko otta torkut ennen saunaa.
Tulipa luisteltua reilu 1,5 tuntiaSam sanoi:Lähden luistelemaan
Mutta eikös tänään ollut ohjelmassa miesten 1500m? :doubtful:Sam sanoi:Tulipa luisteltua reilu 1,5 tuntia
Ei ollut kentällä paljoa porukkaa puoli viiden ja kuuden välillä. Taisi Torinon lähetykset saada kohtalaisen hyviä katsojamääriä. Kuudelta sitten rupesi kentällekin valumaan lisää luisteluvoimaa. Pakkastakin oli sopivasti: 10 astettaSam sanoi:Tulipa luisteltua reilu 1,5 tuntia
En ole vielä katsonut yhtään olympialähetystä Torinosta
Enkä taida vielä tänään katsoakaan.
On. Pson kotona oli 80-luvulla säkissä Rauf Rouheinen-nimistä muonaa.Mutku sanoi:Hesen Rouheiset. Onko kokemuksia?
Helposti. Ei tartte kuin puhua jotakuinkin jatkuvasti. Ja olla jossain muussa maassa kuin SIM:in kotimaassa...MacGyver sanoi:Häh?! Miten tuo on edes mahdollista?!
On se, mun enkat taitaa olla 1800 euroa. Vi-tut-ti.MacGyver sanoi:Häh?! Miten tuo on edes mahdollista?!
Eihän tuommoinen voi olla totta ? Vai voiko ?KnowHow sanoi:On se, mun enkat taitaa olla 1800 euroa. Vi-tut-ti.
Millaisella aikavälillä?KnowHow sanoi:On se, mun enkat taitaa olla 1800 euroa. Vi-tut-ti.