Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

DFiaA

I told you so
KnowHow sanoi:
VOI VITUN MANNINEN! "EI TÄSSÄ MITÄÄN HÄTÄÄ, HYPPY KULKEE JA AURINKO PAISTAA!"

Voi VITTUJEN KEVÄT! Siellä on OLYMPILALAISET! Saatanan pehmeäpää. Siinä on perkele yksi yhdistetyn op-karjalainen. Voi vittujen vittu kun piti erehtyä mitalia tuolta hyypältä edes odottamaankaan.

Saatanan tunari.
:D

Makkonen

Guest
On se saatana kumma juttu notta Hannu on maailman cupissa ylivoimainen ja olympialaisissa sit ei tuu minkäänlaista tulosta. Ei mulla muuta. Prkl.

Knoukka

Well-known member
Kävin assatunnelin ässä-marketissa hakeen lämpimän talonpoikaisleivän, maitoa ja suklaata.

MacGyver

Humppaliisa
Sijainti
Pohjanmaa
Pian kans sauna, mutta kertokaapa joku fiksu vielä sitä ennen mikä on "kliinisesti kuollu"? Onko se sitä että että.. tai oikeestaan toteanki vaan jo valmiiks että "joo, niin mä vähä ajattelinki"!

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Sam sanoi:
Tulipa luisteltua reilu 1,5 tuntia :)

En ole vielä katsonut yhtään olympialähetystä Torinosta :D
Enkä taida vielä tänään katsoakaan.
Ei ollut kentällä paljoa porukkaa puoli viiden ja kuuden välillä. Taisi Torinon lähetykset saada kohtalaisen hyviä katsojamääriä. Kuudelta sitten rupesi kentällekin valumaan lisää luisteluvoimaa. Pakkastakin oli sopivasti: 10 astetta :)

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
MacGyver sanoi:
Häh?! Miten tuo on edes mahdollista?!
Helposti. Ei tartte kuin puhua jotakuinkin jatkuvasti. Ja olla jossain muussa maassa kuin SIM:in kotimaassa...

Kyllä mä tossa kokeilin myös gprs-yhteyden yli siirtää kamaa ja oon varmaan parin päivän aikana siirtänyt about 30megaa niinkin. On muuten hidasta puuhaa.