Knoukka
Well-known member
Kaksi kuukautta. Mutta isoin osa työpuheluja, jotka sain osaksi takaisin. Mutta vitutti silti.Olga sanoi:Millaisella aikavälillä?
Kaksi kuukautta. Mutta isoin osa työpuheluja, jotka sain osaksi takaisin. Mutta vitutti silti.Olga sanoi:Millaisella aikavälillä?
Oli ekoja laskuja euron tullessa ja tosiaan työpuheluja paljon, jotka kuittasin osin takaisin. Mutta vitutti silti. Nykyisillä puheluhinnoilla toi enkkalasku olisi varmaan ollut varmaan alle tonniin.Il Tempo Gigante sanoi:Eihän tuommoinen voi olla totta ? Vai voiko ?
Moe Szyslak sanoi:Mulla oli ihan 'kivat' puhelulaskut sekä Moskovasta että New Yorkista.
Tosin summaa eivät kertoneet mutta 'neuvoivat' välttämään toistuvaksi.
"Liittymäsi laskun summa ajalta 28.1.2006-12.2.2006 on noin 469 euroa."Vellu sanoi:"Liittymäsi laskun summa ajalta 28.1.2006-11.2.2006 on noin 354 euroa."
Elämä on.
Hanki Soneran liittymä. Mulla tammikuun lasku on noin 2 euroa johtuen alennuksista ja saamistani eduista. Kulta-tason asiakkaana kuun eka puhelut huomioidaan etupuheluina ja kun edut on käytetty, alkaa oma maksuosuus kertyä, joka siis tammikuussa oli vain tuo 2 euroa. :wink:Vellu sanoi:"Liittymäsi laskun summa ajalta 28.1.2006-12.2.2006 on noin 469 euroa."
Mihinköhän asti tuo summa nousee? Mä oon täällä tiistaihin asti..
Olis ehkä tullut edukkaammaksi hankkia joku paikallinen liittymä (ehkä prepaid?) noita puheluita varten...
Mulla on Soneran liittymä ;-)Micael sanoi:Hanki Soneran liittymä. Mulla tammikuun lasku on noin 2 euroa johtuen alennuksista ja saamistani eduista. Kulta-tason asiakkaana kuun eka puhelut huomioidaan etupuheluina ja kun edut on käytetty, alkaa oma maksuosuus kertyä, joka siis tammikuussa oli vain tuo 2 euroa. :wink:
Eikö posti kulje toiseen maailmaan?AJ sanoi:Mulla on ollut Telefinlandin tai jonkun liittymä syksystä asti. En ole saanut vielä ensimmäistäkään laskua!
kouvotsvoni sanoi:Eikö posti kulje toiseen maailmaan?
Sinä siis toimit puhelinlaskujen osalta kuin jaska TV-luvan :thumbfh:AJ sanoi:Mites se nyt kulkis, kun Toisessa Maailmassa ei ole postilaitosta lain?
Itse asiassa, olenhan tästä maininnut aiemminkin, ihmiset eivät Toisessa Maailmassa lähetä postia, mutta heti, kun joku ajattelee, että olis kiva saada joltain postia, niin sitähän on laatikossa heti valmiina.
Tulee sanasta stondis. Eli Stoikki joka maalaisen suussa kääntyy puhtaasti toikiksi.Teemu Puumala sanoi:Sinänsä merkityksetön ilmoitus.. Olen alkanut ihmetellä yhtä tällä forumilla käytettävää sanaa.. "toikki" Mistä tuollainen sana on syntynyt? Kun minä niin olen tottunut näkemään sanaa "topikki" tai viestiketju tai threadi