KAIKKIKO me ollaan jotain maaseudun seisojia :doubtful:Moe Szyslak sanoi:Tulee sanasta stondis. Eli Stoikki joka maalaisen suussa kääntyy puhtaasti toikiksi.
Varma tieto!
On noi miljoonakaupungit Suomessa aika vähissä. Eli ollaan kaikki maalaisia. :ahem:kouvotsvoni sanoi:KAIKKIKO me ollaan jotain maaseudun seisojia :doubtful:
Moe Szyslak sanoi:On noi miljoonakaupungit Suomessa aika vähissä. Eli ollaan kaikki maalaisia. :ahem:
kouvotsvoni sanoi:Minusta taasen Joensuukin on iso city näin maalla 16 ensimmäistä vuotta eläneelle :frown:
Olenko emäjuntti?
Tämä juntti sai ystävänpäiväkortin. "Ihanimmalle ja mukavimmalle" *kihi*Moe Szyslak sanoi::doubtful: :ahem:
Ja nyt se on just Ihanassa Aamussa.AJ sanoi:Conan oli maikkarin aamutv:ssä. Karhuvaaran Late ownas ittensä. "Thänk jyy veri mäts, Conan" :ahem:
Täältä.Teemu Puumala sanoi:Sinänsä merkityksetön ilmoitus.. Olen alkanut ihmetellä yhtä tällä forumilla käytettävää sanaa.. "toikki"Mistä tuollainen sana on syntynyt? Kun minä niin olen tottunut näkemään sanaa "topikki" tai viestiketju tai threadi
![]()
Käytetty vai käyttäm..ääh en mä halua tietää. Unohda! :jaska:kouvotsvoni sanoi:Toisten housujen taskusta löytyi hollantilainen kortsu :doubtful:
Pakkauksessa käyttämättömänä tietty :mad_old:JayR sanoi:Käytetty vai käyttäm..ääh en mä halua tietää. Unohda! :jaska:
Ne on myrkyllisiä ja geenimanipuloituja :thumbdownkouvotsvoni sanoi:Toisten housujen taskusta löytyi hollantilainen kortsu :doubtful:
Mistäs SÄ tiedät :doubtful:OoPee sanoi:Ne on myrkyllisiä ja geenimanipuloituja :thumbdown
Keiden housujen taskuja oot penkonut? :eek!:kouvotsvoni sanoi:Toisten housujen taskusta löytyi hollantilainen kortsu :doubtful:
Omia. Toisissa housuissa alkoi olla tahroja, niin vaihdoinMicael sanoi:Keiden housujen taskuja oot penkonut? :eek!:
niin, ei se kondomi siellä taskussa suojaa tahroilta...kouvotsvoni sanoi:Omia. Toisissa housuissa alkoi olla tahroja, niin vaihdoin![]()
Mutku sanoi:niin, ei se kondomi siellä taskussa suojaa tahroilta...