KAIKKIKO me ollaan jotain maaseudun seisojia :doubtful:Moe Szyslak sanoi:Tulee sanasta stondis. Eli Stoikki joka maalaisen suussa kääntyy puhtaasti toikiksi.
Varma tieto!
On noi miljoonakaupungit Suomessa aika vähissä. Eli ollaan kaikki maalaisia. :ahem:kouvotsvoni sanoi:KAIKKIKO me ollaan jotain maaseudun seisojia :doubtful:
Minusta taasen Joensuukin on iso city näin maalla 16 ensimmäistä vuotta eläneelle :frown:Moe Szyslak sanoi:On noi miljoonakaupungit Suomessa aika vähissä. Eli ollaan kaikki maalaisia. :ahem:
:doubtful: :ahem:kouvotsvoni sanoi:Minusta taasen Joensuukin on iso city näin maalla 16 ensimmäistä vuotta eläneelle :frown:
Olenko emäjuntti?
Tämä juntti sai ystävänpäiväkortin. "Ihanimmalle ja mukavimmalle" *kihi*Moe Szyslak sanoi::doubtful: :ahem:
Ja nyt se on just Ihanassa Aamussa.AJ sanoi:Conan oli maikkarin aamutv:ssä. Karhuvaaran Late ownas ittensä. "Thänk jyy veri mäts, Conan" :ahem:
Täältä.Teemu Puumala sanoi:Sinänsä merkityksetön ilmoitus.. Olen alkanut ihmetellä yhtä tällä forumilla käytettävää sanaa.. "toikki" Mistä tuollainen sana on syntynyt? Kun minä niin olen tottunut näkemään sanaa "topikki" tai viestiketju tai threadi
Käytetty vai käyttäm..ääh en mä halua tietää. Unohda! :jaska:kouvotsvoni sanoi:Toisten housujen taskusta löytyi hollantilainen kortsu :doubtful:
Pakkauksessa käyttämättömänä tietty :mad_old:JayR sanoi:Käytetty vai käyttäm..ääh en mä halua tietää. Unohda! :jaska:
Ne on myrkyllisiä ja geenimanipuloituja :thumbdownkouvotsvoni sanoi:Toisten housujen taskusta löytyi hollantilainen kortsu :doubtful:
Mistäs SÄ tiedät :doubtful:OoPee sanoi:Ne on myrkyllisiä ja geenimanipuloituja :thumbdown
Keiden housujen taskuja oot penkonut? :eek!:kouvotsvoni sanoi:Toisten housujen taskusta löytyi hollantilainen kortsu :doubtful:
Omia. Toisissa housuissa alkoi olla tahroja, niin vaihdoinMicael sanoi:Keiden housujen taskuja oot penkonut? :eek!:
niin, ei se kondomi siellä taskussa suojaa tahroilta...kouvotsvoni sanoi:Omia. Toisissa housuissa alkoi olla tahroja, niin vaihdoin
Mutku sanoi:niin, ei se kondomi siellä taskussa suojaa tahroilta...