HOMO!KnowHow sanoi:Siivoan.
HOMO!KnowHow sanoi:Siivoan.
Haluaako joku muukin tulla kaapista Moen esimerkin rohkaisemana?Moe Szyslak sanoi:
*Seisoo pölmistyneenä ovenkarmit kaulassa*KnowHow sanoi:Haluaako joku muukin tulla kaapista Moen esimerkin rohkaisemana?
Haluatko nyt varmasti tietää?72 sanoi:Mitäs ne semmoset terveiset on?
:mad_old: :nope: :jaska:KnowHow sanoi:Lähden saunaan. Ilman Moeta. Tiedoksi tämä.
Olen käynyt saunassa, myös Moen seurassa.KnowHow sanoi:Lähden saunaan. Ilman Moeta. Tiedoksi tämä.
Multa lähti kipu perseestä jo viikossa :thumbup:Micael sanoi:Olen käynyt saunassa, myös Moen seurassa.
Sellastahan se on, kun Veskukin oli lauteilla.Moe Szyslak sanoi:Multa lähti kipu perseestä jo viikossa :thumbup:
Mä sillon jo takkahuoneessa kaljalla olleessani ihmettelinkin, että missä jäbät viipyy kun luulin karhun käyskentelevät mökin kuistilla mut saunastahan se jyske kuuluikin.Moe Szyslak sanoi:Multa lähti kipu perseestä jo viikossa :thumbup:
Perskele kun unohdin rasvat kotio. :jaska:Micael sanoi:Mä sillon jo takkahuoneessa kaljalla olleessani ihmettelinkin, että missä jäbät viipyy kun luulin karhun käyskentelevät mökin kuistilla mut saunastahan se jyske kuuluikin.
Käsi vaan puutunut.KnowHow sanoi:Saunottu. Ei kipua perseessä.
Pojat on pesseet toistensa selkiä- talon harjoilla ja saippualla! :thumbup:Micael sanoi:Mä sillon jo takkahuoneessa kaljalla olleessani ihmettelinkin, että missä jäbät viipyy kun luulin karhun käyskentelevät mökin kuistilla mut saunastahan se jyske kuuluikin.
Mulla on sauna päällä. Olet tervetullut seurakseni :ahem:Moe Szyslak sanoi::mad_old: :nope: :jaska:
Mitens rasvat? :doubtful:Sam sanoi:Mulla on sauna päällä. Olet tervetullut seurakseni :ahem:
ps. olutta on. Minä tarjoan :alppu:
Tietysti löytyy. Ethän ole allerginen KY:lle?Moe Szyslak sanoi:Mitens rasvat? :doubtful:
En, mutta se alakaa haiseen kolomantena päivänä. Varma tieto.Sam sanoi:Tietysti löytyy. Ethän ole allerginen KY:lle?