Il Tempo Gigante
Darth Father
Haa.
Ei auta vaikka kuinka yrittää pitkittää. Pakko se vaan on tehdä. NYT !
Ei auta vaikka kuinka yrittää pitkittää. Pakko se vaan on tehdä. NYT !
Varata aika hammaslääkäriin?Il Tempo Gigante sanoi:Ei auta vaikka kuinka yrittää pitkittää. Pakko se vaan on tehdä. NYT !
Ei.Ace17 sanoi:Varata aika hammaslääkäriin?
Sen mä kyllä tiesin, että taikina vaivataan käsillä, mutta....Nick_W sanoi:Noh, onneksi ei ollut oma vessa, joten en vaivannut päätäni asialla sen enempää...
IrwinIl Tempo Gigante sanoi:Mikäs olikaan sen nimimerkin nimimerkki, joka aikoinaan retsotteli Lexuksellaan, joko Varikolla tai täällä ?
Sen Lexuksen kirjoitusasussa taisi olla jotain hämärää ellen väärin muista :doubtful:Il Tempo Gigante sanoi:Mikäs olikaan sen nimimerkin nimimerkki, joka aikoinaan retsotteli Lexuksellaan, joko Varikolla tai täällä ?
Kellotatko kusihetket?Nick_W sanoi:Katsoin kelloa vessassa, kusin pöntöstä ohi noin sekunnin ajan. Noh, onneksi ei ollut oma vessa, joten en vaivannut päätäni asialla sen enempää...
Varikolla se oli nimimerkillä Kisse69. Ja se oli Lexsus.OoPee sanoi:Irwin
Ja täällä se oli!
"Liittymäsi laskun summa ajalta 28.1.2006-17.2.2006 on noin 1335 euroa."Vellu sanoi:"Liittymäsi laskun summa ajalta 28.1.2006-15.2.2006 on noin 950 euroa."
No pärkkeles, Kisse sitte. Kyllä mä senkin muistan. Irwin tais olla se parsa-mies?Vellu sanoi:Varikolla se oli nimimerkillä Kisse69. Ja se oli Lexsus.
Sgumi on parsaOoPee sanoi:No pärkkeles, Kisse sitte. Kyllä mä senkin muistan. Irwin tais olla se parsa-mies?
Voi taivahan Jumala.Vellu sanoi:"Liittymäsi laskun summa ajalta 28.1.2006-17.2.2006 on noin 1335 euroa."
AJ sanoi:AJ on parsa! (Se lomailee)