Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Balthazar

Luonnollisesti.
Sijainti
Boogie Street
Hyvä ystäväni soitti äsken, kun oli saanut kuulla vähän aikaa sitten, että hänen vaimonsa oli käynyt muutaman kerran nussimassa yhden naapurissa asuvan lakimiehen kanssa. Pyhällä, vapauttavalla raivolla saa aikaan ihanan kuuloista sosiodraamaa, varsinkin jos vastapuolena on nuljake (=naapuri), joka haluaa pitää matalaa profiilia asian suhteen. Seksi vaimon kanssa on kuulemma parempaa kuin pitkään aikaan, vaikka eropaperit on jo pantu vetämään.

Oma puolisoni on juuri nyt firman bileissä. Pitäisköhän käydä kuokkimassa? ;)

Micael

Micael
Sijainti
East of Eden
Heräsin sohvalta. Niin siinä käy kun alkaa tuvan sohvalla maaten telkkaria katsomaan, että nukahtaa herätäkseen aamuyöllä mennäkseen uudestaan nukkumaan. :mad:

Puupää

Señor Member
Sijainti
Skekkoslovakia
Mr Natural sanoi:
Hyvä ystäväni soitti äsken, kun oli saanut kuulla vähän aikaa sitten, että hänen vaimonsa oli käynyt muutaman kerran nussimassa yhden naapurissa asuvan lakimiehen kanssa. Pyhällä, vapauttavalla raivolla saa aikaan ihanan kuuloista sosiodraamaa, varsinkin jos vastapuolena on nuljake (=naapuri), joka haluaa pitää matalaa profiilia asian suhteen. Seksi vaimon kanssa on kuulemma parempaa kuin pitkään aikaan, vaikka eropaperit on jo pantu vetämään.

Oma puolisoni on juuri nyt firman bileissä. Pitäisköhän käydä kuokkimassa? ;)
Seuraat vaan onko seksi parempaa kuin ennen...

Knoukka

Well-known member
Nukuin kuin tukki, heräsin ja join kahvin. Kohta puurot ja sämpylät naamaan ja treenaamaan...

Knoukka

Well-known member
jaska sanoi:
Päädyin lauantaiaamun kunniaksi luennolle...
Mä oon aika tykännyt tehdä duunia/opiskella viikonloppuisin. Silloin on jotenkin meno ja tyypit rennompia. Yliopistolla mä suorastaan nautin siitä kun sai mennä yksikseen viikonloppuna Siltavuorenpenkereelle (paitti oli siellä aina pari kinukkia ja venakkoa ahertamassa).

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Mr Natural sanoi:
Kävin bileissä, mutten kuokkimassa vaan kutsuttuna. Naituakin tuli, soli öbaut samanlaista kuin Helinä Rautavaaran ja Idi Aminin kanssa.
Millasta se sit Helinä Rautavaaran kanssa on?

H_Hihhuli

Well-known member
Helinä Rautavaaran jäännökset ovat tuhkauurnassa hänen omassa museossaan weegee-talossa. Nimimerkki Mr Natural taitaa olla nekrofiili :eek!:

Balthazar

Luonnollisesti.
Sijainti
Boogie Street
Joo, oli muuten hyvä "pesä"! Helinä Rautavaara oli muuten tuon edellä mainitsemani frendin hyvänpäiväntuttu.

Archie

Well-known member
Ennustin että suomi saa kaksi pronssia Torinosta. Nyt on nimittäin syytä ilojuhlaan, kun odotusarvot on ylitetty kevyesti!

Micael

Micael
Sijainti
East of Eden
Moe Szyslak sanoi:
Mulla on viikon loma :eek:
Onneksi olkoon! :thumbup:

Mulla viel kaks viikkoa töitä ja sitten lomalle, harmi kun se Pallaksen tunturihotelli on kiinni sen palon jälkeen, pitänee käydä Levillä.