Olga
.
Minulla ei ole viikon lomaa, mutta onneksi osaan autolla ajaessani erottaa kaasun ja jarrun.
Tietääkseni autoissa kaasu ja jarru on erilliset erottamattakinOlga sanoi:Minulla ei ole viikon lomaa, mutta onneksi osaan autolla ajaessani erottaa kaasun ja jarrun.
Sano se sille linja-autokuskille...vermula sanoi:Tietääkseni autoissa kaasu ja jarru on erilliset erottamattakin
Autokoulussa liukkaan kelin radalla oli tarkotus alamäessä kiihdyttää. Ihmettelin kun vauhti vaan hidastuu poljinta painaessa. Annoin auton liukua ja 10 sekunnin päästä tajusin painaneeni jarrua :thumbfh:Mutku sanoi:Sano se sille linja-autokuskille...
Me hiihetään Sakun kanssa lailla kuitusen ja jauhojärven. :ahem:Micael sanoi:Onneksi olkoon! :thumbup:
Mulla viel kaks viikkoa töitä ja sitten lomalle, harmi kun se Pallaksen tunturihotelli on kiinni sen palon jälkeen, pitänee käydä Levillä.
Enpä usko. Sorry vaan eriävä mielipide.Cinderella007 sanoi:Kun saa itsensä itsesäälitilaan, kannattaa juoda jääteetä ja katsoa "Rakkautta vain"-leffaa. :nope:
Moe Szyslak sanoi:Me hiihetään Sakun kanssa lailla kuitusen ja jauhojärven. :ahem:
Eli vitun hitaasti.
Moe Szyslak sanoi:Mulla on viikon loma
Jaksamisia.Cinderella007 sanoi:Kun saa itsensä itsesäälitilaan, kannattaa juoda jääteetä ja katsoa "Rakkautta vain"-leffaa. :nope:
Olisit heti tuon kertonut, huomasin sen itsekin lopultaIl Tempo Gigante sanoi:Enpä usko. Sorry vaan eriävä mielipide.
Cinderella on sanaton. *lohdutushali*Mossi Superstar sanoi:Isä kuoli sydänkohtaukseen...
Osanottoni.Mossi Superstar sanoi:Aika voittaja olo :jaska: :jaska: :jaska: Isä kuoli sydänkohtaukseen...
Voi kauheeta. Surullista. En löydä sanoja. :frown:Mossi Superstar sanoi:Aika voittaja olo :jaska: :jaska: :jaska: Isä kuoli sydänkohtaukseen...