Mehe Rienarsuo
Lupaavin tulokas
Kiitos ilmoittautumisestanne!Kah! Voitin tämmöisen
duunin perjantaipulloarvonnassa
Terv.,
Verohallinto
Tohon kandee tinata piimäkiljua.Se, että tuleeko päänsärky.
Pitäskö ottaa yhdet näkäräiset, kun ei tää kuohari mee päähän vaan silleen kivasti otsalohkoon?Kah! Voitin tämmöisen
No mee nyt siitä sinne vitun venyttelytunnille.Lähen reeneihin. Sen päälle ohjattu venyttely. Sillä tunnilla se haisee vittu- ja vääntyy tunnin aikana monella mutrulla. Viimeksi taisin olla ainoa mies.
Sun pitää ehdottaa että venyttelette joku kerta nakuna, niin voit tarkkailla mutruja ja muttereita.Lähen reeneihin. Sen päälle ohjattu venyttely. Sillä tunnilla se haisee vittu- ja vääntyy tunnin aikana monella mutrulla. Viimeksi taisin olla ainoa mies.
Tensio.Mikäs on jännityksen aihe?
Hienoa!!Näyttäis siltä, että tiedossa on räsypokkailta kera naisystävän ja oletettavasti pillua. Mutta en anna hänen ymmärtää, että oletan MITÄÄN.
Pelaan ässät nyt oikein.
Muista pitää suu kiinni ettei kuola noru paidalle ja paljasta..Näyttäis siltä, että tiedossa on räsypokkailta kera naisystävän ja oletettavasti pillua. Mutta en anna hänen ymmärtää, että oletan MITÄÄN.
Pelaan ässät nyt oikein.
No niinpä näyttäis. Ihan ilmiselvästi!Näyttäis siltä, että tiedossa on räsypokkailta kera naisystävän ja oletettavasti pillua.
Nettipokeria pelaa kuitenkin kera webkameranNo niinpä näyttäis. Ihan ilmiselvästi!
Näyttäis siltä, että tiedossa on räsypokkailta kera naisystävän ja oletettavasti pillua. Mutta en anna hänen ymmärtää, että oletan MITÄÄN.
Pelaan ässät nyt oikein.
Se on jännä just tuo nykyajan pojissa, kun ne ei oo tyytyväisiä pillun saamiseen. Kun minä olin nuori, niin ensinnäkin kaikki asiat oli paremmin, ja toisekseen räkänokat osas arvostaa nuuhkaisuakin. Nyt jumalauta nyrpistelevät vaan!No niinpä näyttäis. Ihan ilmiselvästi!
Mitäs valitsit itseäsi nuoremman, EIKU...Se on jännä just tuo nykyajan pojissa, kun ne ei oo tyytyväisiä pillun saamiseen. Kun minä olin nuori, niin ensinnäkin kaikki asiat oli paremmin, ja toisekseen räkänokat osas arvostaa nuuhkaisuakin. Nyt jumalauta nyrpistelevät vaan!
Kummalliseksi on maailma mennyt. Ennen oli nuorilla pojilla halu tulla hyviksi rakastajiksi, nyt ne vaan nirppailee. Eivät varmaan ikinä opi nauttimaan siitä lipittelystä.
Valitsin silloin, kun olin nuori! ..EIKU...Mitäs valitsit itseäsi nuoremman, EIKU...
Sanos muuta! Tais olla Donnerin Jörni, jonka sanoi vastikään vanhana ukkona, että yhtä katuu: olisi pitänyt panna enemmän kun vielä pystyi. Ja Jörni ei käsittääkseni ihan peelo ollut noissa naishommissa.Se on jännä just tuo nykyajan pojissa, kun ne ei oo tyytyväisiä pillun saamiseen. Kun minä olin nuori, niin ensinnäkin kaikki asiat oli paremmin, ja toisekseen räkänokat osas arvostaa nuuhkaisuakin. Nyt jumalauta nyrpistelevät vaan!
No pimpaa tietysti kuuluu pumpata. Sen verran herkäksi ja pulleksi, että sillä tuntee hameen alla, kun lintu lentää ohitse.