Sama vika. Mutta mullapa on vain sanakoe.Pitäs lukea ruotsin kokeeseen. :thumbdown
No Moe saa enämpi liksaa, kun osaa sen kielen. Se on ihan hyvä syy.Tuli tuossa tuota toisen toikin rönsyä selatessa mieleen, että piirrän armeijakuntatussilla ruksin seinään sinä päivänä kun joku pakkoruotsittaja suostuu vastaamaan siihen porttiteorian vastapointtikyssäriin. Miekin olen sitä heitellyt ilmaan ylä-asteelta alkaen, mutta kun ei..
Ei kai mistään taidosta, oli se sitten kielellin, matemaattinen tai vaikka fyysinen, haittaa ole?:doubtful:No Moe saa enämpi liksaa, kun osaa sen kielen. Se on ihan hyvä syy.
Oikein.Aattelin vetäistä kovemmanluokan kännin päälle. Huomenna kaduttaa, mutta so not. :alppu:
Sinuna en jois alkoholia turha keksintö :wink:Oikein.
Mun pitäis kanssa juhlapäivän kunniaksi nauttia kuohuvaista. Onneks alkoholi kuulema auttaa jännityspäänsärkyyn :thumbup:
Auttaa. Testattu toimivaksi.Onneks alkoholi kuulema auttaa jännityspäänsärkyyn :thumbup:
Mikäs on jännityksen aihe?Oikein.
Mun pitäis kanssa juhlapäivän kunniaksi nauttia kuohuvaista. Onneks alkoholi kuulema auttaa jännityspäänsärkyyn :thumbup:
Se, että tuleeko päänsärky.Mikäs on jännityksen aihe?