Olga
.
Huh, mikä aamu. Nukuin tunnin yli kellonsoiton ja nyt ahistaa.
Mulla ei ole oikein haittavaikutuksia ollut. Voin ottaa ihan vaan 4 tunnin uniakin varten puolikkaan napin.Ei oo Moen nappeja, vaan ihan omia (tsolpideemejä). En vaan tykkää ottaa niitä, kun sit on aamulla ihan daiju olo. Ja toisekseen, eipä niitä voi enää yöllä ottaa, kun vähintään 7-8 tuntia pitää jo ohjeenkin mukaan varata uniaikaa lääkkeen oton jälkeen. Käytännössä mun täytyy varata tunti tai pari enemmän, ei vaan muuten pääse sängystä ylös. Ei tule noita otettua, kun aamulla on ihan yhtä inhottava väsymys, olipa nukkunut napilla tai ollut kokonaan nukkumatta.
Melatoniini auttaa mulla nukahtamiseen, mutta sitä nautittua alkaa valvominen kolmen maissa. Alkuyön saa kyllä nukuttua ok yleensä. Mutta nää taas latistaa halut, jos syö säännöllisesti.
Valeriaana auttaa vähän nukahtamiseen. Yhdistelmänä melatoniinin kanssa aika toimiva cocktail.
Emt. Tän vuoden puolella oon nukkunu kyllä paremmin kuin aikoihin, ja siis vieläpä ilman nappuloita. Saas nyt nähdä mihin tämä kääntyy. En kuitenkaan muutaman huonomman yön perusteella vielä haluis vaipua epätoivoon. Sit se uni ei ainakaan tule, jos sitä alkaa liikaa hätäillä.
Oliko ne just tota melatoniinia?Mulla ei ole oikein haittavaikutuksia ollut. Voin ottaa ihan vaan 4 tunnin uniakin varten puolikkaan napin.
Tosin heräsin yöllä 3.40 enkä ole sen jälkeen nukkunut. Ei nyt haluis ihan koukussakaan olla.:thumbfh:
Oli sen verta hassu juttu, jotta meinasi pää irrota. Lidl mainosti superlauantaissaan 700g jauheliha-pakettia, kerrottiin olevan hunajamarinoitu..
Tosta tuli mieleen, että milloinhan aletaan kasvattaa geenimanipuloitua keinolihaa. Dompparikin vois hakee töistä tullessaan 400 grammaan sika-tuksua. Tai viikonloppuna ihan täyttä tuksunfilettä. Neitsytöljykin ois sitä itteensä. Lämminpuristettua, kirjaimellisesti.Oli sen verta hassu juttu, jotta meinasi pää irrota. Lidl mainosti superlauantaissaan 700g jauheliha-pakettia, kerrottiin olevan hunajamarinoitu..
Mä ainakin oon vaimon uhri ja ansaitsen muistopäivän. Olenhan vaimon eteen uhrannut vaikka mitä.Sitten hoksasin, että on tainnut tulla lukihäiriö. Ei kyse ollutkaan vaimoista.
Noissa ilmoituslapuissahan on aina viesti, jos hyväksyt muutoksen sinun ei tarvitse tehdä mitään, jos taas et hyväksy niin...Nordea haluaa tiputtaa "säästötilini" koron 0,5%:stä 0,15%:in. Vähän aikaa sitten se oli vielä 1,5%... Onneksi en hoida normaaleja raha-asioitani ko. pankissa.
Samapa tuo mulle, kun tilille tulevat vain osingot, jotka siirtelen sitten eteenpäin toiselle tilille...Noissa ilmoituslapuissahan on aina viesti, jos hyväksyt muutoksen sinun ei tarvitse tehdä mitään, jos taas et hyväksy niin...
Ilmoittele Nordealle, ette hyväksy muutosta ja kattele mitä tapahtuu.
No ei. Kun oikeeta lääkettä.Oliko ne just tota melatoniinia?
Canukki melkon bisnesmies kun osinkoja vaan nostelee. :thumbup:Samapa tuo mulle, kun tilille tulevat vain osingot, jotka siirtelen sitten eteenpäin toiselle tilille...
Olin tänään yhdessä firmassa, johon ei päässyt (henkilökuntaan kuulumattomana) sisään valokuvauttamatta itseään vastaanotossa. Valokuvasta työstettiin kulku-/vierailijakortti. Ainakin. Kas kun eivät ottaneet sormenjälkiä?
Terviisiä Pirkanmaalta.
Ei luulisi tuon kaverin olevan vaikea löytää hyvin palkattua työtä.
Ihmeen pitkään ehtikin PS3 olemaan markkinoilla kunnes joku tuossa onnistui.
Juu, juu. "Viimeistelee tekniikkaa". Sony "tutkii" asiaa kun saa enemmän informaatiota.Ei luulisi tuon kaverin olevan vaikea löytää hyvin palkattua työtä.