Pietari
HarjunHerra
Onko hauki kala?Hauki meni uuniin.
Onko hauki kala?Hauki meni uuniin.
Eiköhän se yleisesti ottaen ole kala.Onko hauki kala?
Sähän voit kysyä siltä.Onko hauki kala?
Taidan mennäkkin kysymään. :thumbup:Sähän voit kysyä siltä.
Hauki on iloinen kala :ahem:.Onko hauki kala?
Sen jälkeen puolet kansalaisista itkee keskustelupalstat ja mielipideosastot täyteen miten hävettää olla suomalainen, kun kaikenmaailman paskaa lähetetään.Kohta ollaan hulluna humpasta taas!
Minä olen jo hommannut kämpän Tukholmasta.Sen jälkeen puolet kansalaisista itkee keskustelupalstat ja mielipideosastot täyteen miten hävettää olla suomalainen, kun kaikenmaailman paskaa lähetetään.
Tosta ei kyllä vielä voi määritellä, että oletko optimisti vai pessimisti.Eteinen on puolillaan puolihumalaisia tyttöjä.
Ei ole tarpeenkaan moinen määrittely. Tytötkin lähtivät baanalle. Toivottavasti kaikki löytyvät aamulla kotoa. Omastaan.Tosta ei kyllä vielä voi määritellä, että oletko optimisti vai pessimisti.
Alkaa näyttää Heleniuksen matsilta. Brewster meinaa olla jo kypsä kaadettavaksi. :thumbup:Katsotaan kun Helenius tyrmää Brewsterin tänään!
Helenius (FIN) vs. Brewster (USA) FST5 klo 23.20 ELI NYT
Lamon "Relentless" Brewster:
105,0 kg entinen WBO:n mestari 2004
vs.
Robert "The Nordic Nightmare" Helenius 110,5 kg
Kansa äänesti väärinMinä olen jo hommannut kämpän Tukholmasta.
Tai sitten portsari herätti väärän miehen.Kansa äänesti väärin
Meinasin kysyä, että kuinka kävi, mutta löysin kuuklasin ja löysin ton valkoisella kirjoitetun toisaalta.Alkaa näyttää Heleniuksen matsilta. Brewster meinaa olla jo kypsä kaadettavaksi. :thumbup: