Zervuska Haidis
Well-known member
Tapanihan oli ehdolla jo viime vuonna.Kansa äänesti väärin
Tapanihan oli ehdolla jo viime vuonna.Kansa äänesti väärin
Lassen ei tarvii näytellä, on vaan oma itsensä. Ismokaan tuskin hirveesti näyttelee, hoitaa vaan kauppaa ja kaveeraa Sepon kaa niinku muutenkin.Tuli tuossa eilen nähtyä piiiitkän tauon jälkeen salkkareita (kaikkiaan 3min). Heräsi oikein idea taasen, pitkäisikö hakea johonkin teatterikouluun? Ei kait se näyttelijöiden taso nyt silloin vielä laskisi....ainakaan merkittävästi?
Ismo ja Seppo salkkareissa ovatkin kuin Senna ja Schumacher formuloissa.Lassen ei tarvii näytellä, on vaan oma itsensä. Ismokaan tuskin hirveesti näyttelee, hoitaa vaan kauppaa ja kaveeraa Sepon kaa niinku muutenkin.
Kallista. Suosittelen abc:tä!Shell kutsuu---->
Kerronko mihin voit tunkea vaikka koko S-ryhmän?Kallista. Suosittelen abc:tä!
Sun ahteriin. :ahem:Kerronko mihin voit tunkea vaikka koko S-ryhmän?
S-ryhmä on niin iso, että ois kyllä saanut toimia puppelipoikkana kreikkalaisessa laivassa aika pitkään, jotta mahtuis.Kerronko mihin voit tunkea vaikka koko S-ryhmän?
Saako mennä ruotsalaiseen laivaan?S-ryhmä on niin iso, että ois kyllä saanut toimia puppelipoikkana kreikkalaisessa laivassa aika pitkään, jotta mahtuis.
Tulisko se halvemmaks vaikka maksais enämpi?Saako mennä ruotsalaiseen laivaan?
Ainahan siel on ollut kallista, tosin en sieltä kyl mitään osta käyn vaan aikaa viettämässä ja joskus pelaamassa.Kallista. Suosittelen abc:tä!
Sama juttu, tarve kyllä tuolle hernepussille olisi, mutta tuolta en sitä edes harkitse hankkivani.Mulle oli tullut sähköpostiin tällanen mainos joskus vuodenvaihteen kieppeillä.
Varsin kannattavilla saksilla leikattu tuo "hernepussin" hinta.
Näytä liitetiedosto 11159
Tänään teidän asunnon kohdalla en jarrutellut lainHyvä alennus olisi tarjolla ja yhdet alkaa jarrutella! Ihme touhua.
On toi kyllä hiukan vastaavaa touhua kuin mitä kerran kaupassa katselin, että oli hinnoiteltu cashew-pähkinät tyyliin 8,95€/kpl. Melko kallista.
Kai kaasua vähensit kuitenkin. Pirun hiljaa ainakin autot ajoi tuohon mutkaan kun olin lumihommia tekemässä. Tuskin kuitenkaan sen takia, että halusivat hiukan pidempään katsella "sitä komeaa lunta lapioivaa heppua" :nope:.Tänään teidän asunnon kohdalla en jarrutellut lain
Ei siinä tosiaan kovaa parane ajaa. Kesällä reilu kymmenen vuotta sitten siitä ajelin useinkin ja varmaan noin viidesti oli poliisit tutkan kanssa tarkistamassa tilannenopeutta. Kertaakaan ei minua pysäytetty.Kai kaasua vähensit kuitenkin. Pirun hiljaa ainakin autot ajoi tuohon mutkaan kun olin lumihommia tekemässä. Tuskin kuitenkaan sen takia, että halusivat hiukan pidempään katsella "sitä komeaa lunta lapioivaa heppua" :nope:.
Pari vuotta sitten saman yön aikana kaksi autoa veti mutkan suoraan tuonne liikenneympyrän suuntaan ajaessaan. Siinä meni soiroksi sekä koristepuut että niiden suojaksi tehdyt teräsputkihäkkyrät. Suurinpiirtein kesäkeli oli vallalla tuolloin.Ei siinä tosiaan kovaa parane ajaa. Kesällä reilu kymmenen vuotta sitten siitä ajelin useinkin ja varmaan noin viidesti oli poliisit tutkan kanssa tarkistamassa tilannenopeutta. Kertaakaan ei minua pysäytetty.
10% löytöpalkkio hukkaajalta löytäjälle on tapana ja löytäjällä on siihen tietyin varauksin myös oikeus.Oli emäntä pudottanut lompakon citymarketin parkkipaikalle. Joku herrasmies oli lompakon läpikotaisin tutkinut ja etsinyt yhteystietoja lompakossa olleiden korttien perusteella, ja soittelikin minulle tänään. Oli sitten vienyt citymarketin infoon josta emäntä lompakon sai. En tiedä odottiko palkkiota kun oli ilmeisesti jättänyt käyntikorttinsakin sinne cittariin. Palkkiota ei tullut, mutta hyvä mieli tuli meille lompakon löytämisestä. Toivottavasti löytäjällekkin, ettei jäänyt nuolemaan pelkästään näppejään hyvästä työstä.