Puhis
Banned
Hei Dompparin työkaveri!
Tuu joskus katsomaan Turun metropolia. Esitellään sulle mm. sillanrakennustaitoja.Merkityksetön ilmoitus nro. 107:
9pv. Aivan mahtava reissu heitetty. Helsingissä oli kaikkea hiehoa, ratikoitakin. Pääsi kerrankin maalaispoika katsomaan ja ihastelemaan ihka oikeaa suurkaupunkia. Kyllä siellä oli sitten kaikkea.
Riika, Krakova, Vilna, Zakopane ja lukuisat muut matkalla nähdyt jäivät surutta heikommille mitali- ja pitesijoille.
Lautailu parin- kolmen kilometrin mäistä oli kyllä hiehoa myöskin. Auschwitz kuului myöskin reissun kirjoon. Voi helvetti mikä paikka. Vaikka parilla muulla keskitysleirillä olen käynyt, niin tuo kyllä vei unet seuraavalta yöltä lähes tyystin. Enempää en itseäni aio sivistää ja kiusata vierailemalla noilla leireillä. Niin käsittämättömiä ja masentavia paikkoja ovat, että jatkossa koitan keksiä vaikka väkisin jotain muuta saiktsii'inkiä. Voin kuitenkin suositella Auschwitzissa käymistä itse jokaiselle, sen nähtyään osaa arvostaa enemmän sitä, kuinka äärettömän hyvin itsellä asiat onkaan.
Hieho reissu ja nyt on palattu toiseen maailmaan. Eipä mulla muuta.
Voitin matkalla juomapelissä pisteen lauseella "en ole koskaan käynyt turussa selvinpäin". :alppu: Eipä siellä kyllä viissiin myöskään rakenneta niitä siltoja selvinpäin, joten kai niitä vois katsellakkin parin jälkeen.Tuu joskus katsomaan Turun metropolia. Esitellään sulle mm. sillanrakennustaitoja.
Moon käynyt selvinpäin Turuus, viimeksi paljubileissä.Voitin matkalla juomapelissä pisteen lauseella "en ole koskaan käynyt turussa selvinpäin". :alppu: Eipä siellä kyllä viissiin myöskään rakenneta niitä siltoja selvinpäin, joten kai niitä vois katsellakkin parin jälkeen.
Mulle ei ole mitään muistikuvia mistään bileistä!Moon käynyt selvinpäin Turuus, viimeksi paljubileissä.
Tilasit Matin ja Tepon soittamaan, etkö muista?!Mulle ei ole mitään muistikuvia mistään bileistä!
Jaa niidenkö luita tuolla takapihalla maasta törröttää. EIKU!Tilasit Matin ja Tepon soittamaan, etkö muista?!
Olette sitten käyneet yhdessä firman saunailloissa, kun tunnisti?Hehe, kivekseni ovat laskeutuneet ja esari ei ole ahdas! Hähä! Tää oot varmaan sinä?
Tänks.Tämä nyt ei ole lainkaan merkityksetön ilmoitus, mutta mitä parhainta naistenpäivää foorumin kauniimmalle sukupuolelle.
Kiitos. :tongue:Tämä nyt ei ole lainkaan merkityksetön ilmoitus, mutta mitä parhainta naistenpäivää foorumin kauniimmalle sukupuolelle.
Luin ensin että pahinta :thumbfh:Tämä nyt ei ole lainkaan merkityksetön ilmoitus, mutta mitä parhainta naistenpäivää foorumin kauniimmalle sukupuolelle.
Tuo eestin osaaminen kyllä jaksanut ihmetyttää..kun sama hörhöhän se noitten takana on.Kannar Papatuli sanoi:Sekö taame pistäb nabbast kontaktidlist? Erik Lind? Nüüd hakkame õppima eesti keelt. Head ööd! Magage hästi!
Onnea pienelle perheenjäsenelle. Tuosta saattaa tulla paljon hupia, ja muutama rikkoutunut tavara ja isin hermot.Luin ensin että pahinta :thumbfh:
Poika täyttää tänään kymmenen. Ostin lahjaksi lelun. Mitähän tuostakin tulee.
Kiitos. Kukitettu olen jo asian tiimoilta. :ahem:Tämä nyt ei ole lainkaan merkityksetön ilmoitus, mutta mitä parhainta naistenpäivää foorumin kauniimmalle sukupuolelle.