Ehkä, mutta mä ajelin vahingossa vuoden ilman leimaa.Voisinpa kokeilla uudestaan. Mennöö ennenpitkää liian jännäksi ajella tuolla tienpäällä ilman leimaa
Ehkä, mutta mä ajelin vahingossa vuoden ilman leimaa.Voisinpa kokeilla uudestaan. Mennöö ennenpitkää liian jännäksi ajella tuolla tienpäällä ilman leimaa
Menihän tuo läpi. Tuulilasi kelpasi, pyyhkijät kelpasi....en ollut satavarma takalasin pyyhkijän tarpeellisuudesta. No me hoidamme asian niin, että vedämme mustan teipin takalasin pyyhkijän merkin päälle kojelaudalle, jolloin sitä ei periaatteessa ole olemassakaan. Ei mulla tosin ole sulkaakaan kiinni siinä tällä hetkellä. Oli eri katsastusmies tällä kertaa...Voisinpa kokeilla uudestaan. Mennöö ennenpitkää liian jännäksi ajella tuolla tienpäällä ilman leimaa
Mulla on sumuvaloissa pieni kosketushäiriö, ne toimii 90 % ajasta, siksi vedän katsastusta varten jeesusteipit sumareiden päälle.hoidamme asian niin, että vedämme mustan teipin takalasin pyyhkijän merkin päälle kojelaudalle, jolloin sitä ei periaatteessa ole olemassakaan. Ei mulla tosin ole sulkaakaan kiinni siinä tällä hetkellä. Oli eri katsastusmies tällä kertaa...
Vanhempien kaarassahan tuo oli joku häikkä jottei akun (vai öljyn) merkkivalo sammunut. Ottivat releen irti ja johan meni heittämällä läpi katsastuksesta.Menihän tuo läpi. Tuulilasi kelpasi, pyyhkijät kelpasi....en ollut satavarma takalasin pyyhkijän tarpeellisuudesta. No me hoidamme asian niin, että vedämme mustan teipin takalasin pyyhkijän merkin päälle kojelaudalle, jolloin sitä ei periaatteessa ole olemassakaan. Ei mulla tosin ole sulkaakaan kiinni siinä tällä hetkellä. Oli eri katsastusmies tällä kertaa...
Tilaisin 10 purkkia.
Tässähän tulee ihan Spaceballs mieleen.
Domppari & Kouvokki?Dompparin kaksoisnikkikin selvisi:thumbup:
Toi on varmaan ravintolankin kannalta kannattavampaa... mä sanoin että ei kyllä ajateltu maksaa tästä ruuasta mitään. No kun haki lautaset pois, niin sanoi että saadaan myös alkuruoka ja viini ilmaseks.
-empä taida uudelleen tuolla käydä
Töikaverin seuraava kommentti tämän nähtyään meni jotakuinkin näin:Maailmanloppu - Keskusteluforum
40 viestiä - 27 tekijät - Viimeisin viesti: 10. syyskuu 2008
Tappajaoutokainen. Kivekseni ovat laskeutuneet ja esari ei ole ahdas. Olen kaikinpuolin normaali ihminen. Dominic is offline. Dominic ...
www.f1-forum.fi › ... › Muut aiheet › Vapaa keskustelu - Välimuistissa
:jaska:Hehe, kivekseni ovat laskeutuneet ja esari ei ole ahdas! Hähä! Tää oot varmaan sinä?