Zervuska Haidis
Well-known member
Nyt on tämäkin koettu: soitin eilen tyttöystävälle samaan aikaan kun hän yritti soittaa minulle. Jännää.
Niinpä! :wink:Nyt on tämäkin koettu: soitin eilen tyttöystävälle samaan aikaan kun hän yritti soittaa minulle. Jännää.
Tyttöystävien kanssa tulee jänniä kokemuksia.Nyt on tämäkin koettu: soitin eilen tyttöystävälle samaan aikaan kun hän yritti soittaa minulle. Jännää.
Meinaat jos kaikki soittaa samaan aikaan ja vielä vaimokin päälle?:doubtful:Tyttöystävien kanssa tulee jänniä kokemuksia.
Multitasking.Meinaat jos kaikki soittaa samaan aikaan ja vielä vaimokin päälle?:doubtful:
MonimaalitilanneMultitasking.
Etkös kuitenkin saanut kaikki kamat bussiin asti rahdattua?Voi vielä lisää hajottaa tuo Viron reissu. Kyllä matkailu avartaa Just kun olikin jo ihan kohtalainen fiilis..
En huomannut sitä vajaata viinakeissiä, minkä olin nätisti laukkuun sullonut..eli en.Etkös kuitenkin saanut kaikki kamat bussiin asti rahdattua?
Mitä siis oikein tapahtui? Onko jossain asianmukainen rapo luettavissa?En huomannut sitä vajaata viinakeissiä, minkä olin nätisti laukkuun sullonut..eli en.
Ei ole raporttia. Hiluja siellä täällä. Luotin suomalaiseen, jonka kanssa olin jutellut terminaalissa ja sanoin käyväni vessassa.. Jatkettiin sitten jutustelua (kun olin vähän vaiheessa, että mitä sitä ilman korttia jonka kuoletin) ja lähdin liikenteeseen viemään kassin bussiin.. Laukku pysyi bussissa Joensuuhun asti ja matkakavereita en epäile.Mitä siis oikein tapahtui? Onko jossain asianmukainen rapo luettavissa?
Siis tää jannu terminaalissa vei sun laukusta jotain sillä välin kun kävit lirauttamassa?Ei ole raporttia. Hiluja siellä täällä. Luotin suomalaiseen, jonka kanssa olin jutellut terminaalissa ja sanoin käyväni vessassa.. Jatkettiin sitten jutustelua (kun olin vähän vaiheessa, että mitä sitä ilman korttia jonka kuoletin) ja lähdin liikenteeseen viemään kassin bussiin.. Laukku pysyi bussissa Joensuuhun asti ja matkakavereita en epäile.
En ole keksinyt mitään muuta vaihtoehtoa.Siis tää jannu terminaalissa vei sun laukusta jotain sillä välin kun kävit lirauttamassa?