Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Lugera

Well-known member
Liittynyt
21.12.2007
Viestit
1592
Erehdyttiin lentämään Las Vegasiin vaikka piti sukulaisille Barcelonaan ja lähetin puhelimella hotellihuoneesta viestin tänne foorumille, missäs ihmeessä se on?

Ei ku öö, se tais olla vaa unta :thumbfh: :jaska:
 

Ode

Maailmanlupaus
Liittynyt
7.6.2008
Viestit
4178
Sijainti
Oulu
Pitäisiköhän sitä kouluunkin vääntäytyä viimeisen kerran viikkoon. :thumbup:
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Voi vielä lisää hajottaa tuo Viron reissu. Kyllä matkailu avartaa:D Just kun olikin jo ihan kohtalainen fiilis..
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Mitä siis oikein tapahtui? Onko jossain asianmukainen rapo luettavissa?
Ei ole raporttia. Hiluja siellä täällä. Luotin suomalaiseen, jonka kanssa olin jutellut terminaalissa ja sanoin käyväni vessassa.. Jatkettiin sitten jutustelua (kun olin vähän vaiheessa, että mitä sitä ilman korttia jonka kuoletin) ja lähdin liikenteeseen viemään kassin bussiin.. Laukku pysyi bussissa Joensuuhun asti ja matkakavereita en epäile.
 

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
Ei ole raporttia. Hiluja siellä täällä. Luotin suomalaiseen, jonka kanssa olin jutellut terminaalissa ja sanoin käyväni vessassa.. Jatkettiin sitten jutustelua (kun olin vähän vaiheessa, että mitä sitä ilman korttia jonka kuoletin) ja lähdin liikenteeseen viemään kassin bussiin.. Laukku pysyi bussissa Joensuuhun asti ja matkakavereita en epäile.
Siis tää jannu terminaalissa vei sun laukusta jotain sillä välin kun kävit lirauttamassa?
 
Ylös