Il Tempo Gigante
Darth Father
Haa
Huomenta! Ja hyvää naistenpäivää naisille.
Huomenta! Ja hyvää naistenpäivää naisille.
Mites tuo pakkaus- ja kuljetuspuoli?Oluen valmistuksessa ei jää jäljelle juuri lainkaan jätettä. Mäski käytetään nautakarjan ravinnoksi ja possut popsivat käytetyn hiivan. Olut on omenan ja ruokaperunan kanssa kaikkein ekologisimpia elintarvikkeita.
Kannattaa ilmeisesti ostaa mahdollisimman suuri yksittäispakkaus kerralla, niin maailma pelastuu ja näyttää ihanalta:alppu:Mites tuo pakkaus- ja kuljetuspuoli?
Luuleksää et kouvo niitä omia panojaan pakkailee?Mites tuo pakkaus- ja kuljetuspuoli?
Suoraan ämpäristä vaan kauhalla.Luuleksää et kouvo niitä omia panojaan pakkailee?
Oli kyllä. Tietki alkaa olla kohta jäätä vailla.Huomenta!
Kaunis aamu
Helvetti että meni asiat just kuten halusin ja olin valmistautunut. Sain oman tahtoni ja suunnitelmani läpi. Jos jossain niin kokoustamisessa hyvä suunnittelu on puoliksi tehty. Nyt on heinäkuun loppuun selkeä suunnitelma Knoukka-pojan kalenterissa. Jes.Niin on.
Just hyvä kokoustamiseen.
Onnittelut. Minun oli pakko pitää tauko töistä ja käydä pihalla tuulettumassa, kun kerrankin aurinko paistaa ja on kiva pikku pakkanen.Helvetti että meni asiat just kuten halusin ja olin valmistautunut. Sain oman tahtoni ja suunnitelmani läpi. Jos jossain niin kokoustamisessa hyvä suunnittelu on puoliksi tehty. Nyt on heinäkuun loppuun selkeä suunnitelma Knoukka-pojan kalenterissa. Jes.
Tuonhan nyt tiesi kouluttamaton apinakin.Oikein valikoidut pörssiyhtiöt ovat tarjonneet parempaa korkoa piensijoittajan rahoille viimeisen vuoden aikana kuin vaikkapa "korkeakorkoinen" talletustili (kaiketi noin 2-3%):