markoj
Custom User
Asianhan voisi ratkaista pollilla.mikä oli syy ja mikä seuraus
Asianhan voisi ratkaista pollilla.mikä oli syy ja mikä seuraus
Minä voin vastata tähän, että nimenomaan noissa tuloksissahan sitä häikkää on. Mittausasemia on siirrelty sinne tänne ellei vedetty ihan hatusta. Ja sitte ne tulokset on vielä muokattu ties millasilla algoritmeilla, jotta on liiat ja väärissä paikoissa olevat lämpimyydet ja kylmyydet on saatu pois. Ja sitten on vielä hukattu osa alkuperäsestä datasta, ettei niitä voida koskaan korjata oikeiksi. Ja tähän tietoon noita tän vuotisia arvojakin tossa nyt verrataan.Vaikka meillä ja euroopassa oli kylmä ja luminen talvi, niin globaalisti tämä oli 4. lämpimin talvi 1800-luvun puolivälin jälkeen. Kertoo radio ja Vaisala.
Noen, kun tiedän joSenhän SÄ haluaisit tietää...
Miten sulla noin niinku muuten menee?Tämä kertoo totuuden armeijaväen huonokuntoisuuden lisääntymisestä.. En löytänyt vuosittaista cooper-tilastoa, mutta se VARMASTI myötäilisi tuota tupakka-käppyrää. Taidan tehdä väitöskirjan ja voittaa noopelin.
Lähetin kyssärin IGS:ään. Kertokoot he niistä cooper-tilastoista enämpi, kun ei hätäkuukle auta.Miten sulla noin niinku muuten menee?
Se yrittää saada 107% Kela-alennuksen apteekki-olueeseen nuhjuisuudellaan.Miten sulla noin niinku muuten menee?
Senhän saisi helposti. Puolen litran tölkki maksaa apaut 2,14€ (jos pantteja ei ota huomioon). Saisin täydet korvaukset oikotein. Sitten veisin tyhjän tölkin kauppaan ja saisin 15c panttia, elikkäs sen 7% korvaukset päälle.Se yrittää saada 107% Kela-alennuksen apteekki-olueeseen nuhjuisuudellaan.
IGS:llä ei kauaa nokka tuhissut:thumbup:Lähetin kyssärin IGS:ään. Kertokoot he niistä cooper-tilastoista enämpi, kun ei hätäkuukle auta.
Mua kiinnostais erityisesti, miksi tuo röökaaminen on pompsahtanut juuri vuonna 2001 noin huikeisiin sfääreihin.Tämä kertoo totuuden armeijaväen huonokuntoisuuden lisääntymisestä.. En löytänyt vuosittaista cooper-tilastoa, mutta se VARMASTI myötäilisi tuota tupakka-käppyrää. Taidan tehdä väitöskirjan ja voittaa noopelin.
Senhän SÄ haluaisit tietää!Mua kiinnostais erityisesti, miksi tuo röökaaminen on pompsahtanut juuri vuonna 2001 noin huikeisiin sfääreihin.
Mä olin silloin armeijassa.. :thumbfh: :eek!:Mua kiinnostais erityisesti, miksi tuo röökaaminen on pompsahtanut juuri vuonna 2001 noin huikeisiin sfääreihin.
Tupakoivat joutuivat ensi kerran olemaan lähempänä toisiaan ja sosiaalinen paine lisäsi tupruttelua. Ihan selkeesti.Mua kiinnostais erityisesti, miksi tuo röökaaminen on pompsahtanut juuri vuonna 2001 noin huikeisiin sfääreihin.
Sen estämättä, mitä 13 §:n 2 momentissa säädetään ravintolan ja muun ravitsemisliikkeen tarjoilutilojen varaamisesta tupakoiville, voidaan tarjoilutiloista varata tupakoiville enintään 70 prosenttia ja pinta-alaltaan alle 100 m2:n tarjoilutila kokonaan 1 päivään heinäkuuta 2001.
Mä en monesta asiasta paljoa ymmärrä, mutta tästä luulen ymmärtäväni oleellisen :IGS:llä ei kauaa nokka tuhissut:thumbup: