kouvotsvoni
Banjottu
Erkki Junkkarinen hunppalappeen ranta. siti of hunppa.
Erkki Junkkarinen hunppalappeen ranta. siti of hunppa.
Saa. Tupakasta en muista, mutta ainakin olutta saa ostaa 16-vuotiaana.Eikös siellä saa jo 16-vuotiaana ostaa olutta ja tupakkia? Joskus kai näin kuulin :doubtful:.
Niin olen minäkin. Ja baarissakin.Olen ryypännyt Saksassa julkisilla paikoilla.
Alkomahooliin siellä nyt ei niin hirvittiävän tiukasti suhtauduta:Saa. Tupakasta en muista, mutta ainakin olutta saa ostaa 16-vuotiaana.
Toimii Tanpereella.Olenko minä ainut, jolla on Wikipedia nurin?
Et.Olenko minä ainut, jolla on Wikipedia nurin?
Huh.. onneksi ei sattunut pahemmin.. Toivottavasti kipu hellittää lauantaiksi, vaikka yleensä nuo tuppaavat kestämään pari päivää.Vituttaa, sen verran liponen keli ulkona on että eilen vedin kunnon lipat ekaa kertaa moneen vuoteen.
Suorilta jaloin taaksepäin, laskeutuminen vasemman käden/olkapään päälle
(jäälle, eli ei onneks sen kovemmalle alustalle...)
Koira nykäs vähän väärässä kohtaa kun en ollut varautunu ja samantien lähti jalat alta... :jaska:
No hyvä uutinen siinä ettei mitään tunnu olevan hajalla, mutta niin jumissa & kipee koko vasen käsi hartioista lähtien että saas nähdä mitä Lauantain kisasta kehkeytyy :dunno:
On a more personal note, yksityiselämässä kaikki menee päin v****a, eikä töitäkään löydy!
(jotkin asiat sentään pysyy "normaalina" siis)
Tosta ehkä pääsee.Piti kuuklen kautta mennä yleiseen jääkiekkokeskusteluun, kun en muuten osannu Siellähän on ollu vilkasta toimintaa.
Tokihan mä sinne NYT osaan.
Hyvä, että voin olla avuksiTokihan mä sinne NYT osaan.