Tällästä tuppasi, kun koitin meilata eräälle herralle.I am on business trip in Munich and will be back in office on 06.05.2010. In urgent cases please contact Mr. Xxxx Xxxxxxxxxor Mr. Zzzzzz Zzzzzzzzzzzz
Tällästä tuppasi, kun koitin meilata eräälle herralle.I am on business trip in Munich and will be back in office on 06.05.2010. In urgent cases please contact Mr. Xxxx Xxxxxxxxxor Mr. Zzzzzz Zzzzzzzzzzzz
Mullekin tuli yhdessä kesätyöhakemuksen vastauksessa allekirjoittajaksi joku Xxxx Xxxxxxxxx. Sama heppu?Tällästä tuppasi, kun koitin meilata eräälle herralle.
En tiiä. Vissiin on tuolla Muntsenissä joku nahkahousujen tukkumyynti tms. kun sinne asti pitää mennä.:thumbfh:Mullekin tuli yhdessä kesätyöhakemuksen vastauksessa allekirjoittajaksi joku Xxxx Xxxxxxxxx. Sama heppu?
Kantsis sunkin ehkä vähän funtsata kelle niitä maileja lähettelet :frank:Tällästä tuppasi, kun koitin meilata eräälle herralle.
Ei voi, kun ei ole tottunut.Kantsis sunkin ehkä vähän funtsata kelle niitä maileja lähettelet :frank:
Ainiijuu sori :thumbfh:Ei voi, kun ei ole tottunut.
LUUSERI!Kävin ajamassa ihan oikeita kilpailuja tänään. Voitin hienon pienen pokaalin olemalla toinen. :ahem:
Oot vaan selvästi kade Odelle.LUUSERI!
Niin sitä pitää :thumbup:Kävin ajamassa ihan oikeita kilpailuja tänään. Voitin hienon pienen pokaalin olemalla toinen. :ahem:
Ei kannata, kyse ei ollut mistään kovin merkittävästä.Oot vaan selvästi kade Odelle.
Oikea mestari saadaan voorumille. :thumbup:Saatan ihan hyvin viedä kisoja isoissa luokissa tulevaisuudessa. :ahem:
Ne on sitte kolumbuksella hiukan nopeampia kun soneralla, mulla on jotain koirankuvia siellä vieläkin, vaikka liittymää ei ole ollu enää vuosiin.Mun kolumbuksen sivut on poistettu! Sinne meni kaikki mun legendaariset kuvat ja .giffit. Varmaan johtuu siitä että liittymä vaihtui saunalahteen... :dunno:
Rekkaralli vai Tractor pulling?Ei kannata, kyse ei ollut mistään kovin merkittävästä.
Tosin se ekaksi tullut oli ihan oikea Pro. Saattaa ihan hyvin viedä kisoja isoissa luokissa tulevaisuudessa. :ahem:
No kilpaveneissä tietenkin :jaska:Rekkaralli vai Tractor pulling?
Eipäs skipata mun viikon pitusta lomaa!Niin meni tämäkin kuukausi.