Parempi PA kuin JA? Minkäs bäntin keikki?Olen kahden vaiheilla lähteäkö tatiin keikille. Ei saatana millään kerkeis, mutta tekis kyllä hyvää käydä tunkemassa vähän päätä PA:han.
Parempi PA kuin JA? Minkäs bäntin keikki?Olen kahden vaiheilla lähteäkö tatiin keikille. Ei saatana millään kerkeis, mutta tekis kyllä hyvää käydä tunkemassa vähän päätä PA:han.
Kelailin piruuttani tuota sivua alaspäin ja pysähdyin satunnaiseen kohtaan ja silmään osui seuraavaa:Emme ole menettäneet häntä vielä atomienergiabusineksen terminaattoreiden kynsiin. Ystävämme taistelu hallitsemattomasti vapautuvia neutroneja vastaan jatkuu:
http://mailisnuutinen.blogspot.com/
Kieltämättä aika seinähullun kokoinen kaivos olisi tuo kyllä.Paula Lehtomäki rules!
Öö. . .toi ei ruleskaan, kun ei suostunut kauppaamaan maahamme TVO/GTK/STUK himoitsemaa seinähulluhanketta, 80 000km2 kokoista uraanikaivoshanketta. Mahtavaa!! --------
Niin, kaivosalue olisi suorakaiteena noin maantieteellisesti ilmaistuna suunnilleen:Kieltämättä aika seinähullun kokoinen kaivos olisi tuo kyllä.
iGS sanoi:Ruutanaa pidetään roska- tai täkykalana, mutta elintavoillaan se päihittää monen muun kalan. Ruutana selviää hyvin esimerkiksi hapettomissa pikkulammissa. Kesän aikana ruutana kerää suuret hiilihydraattivarastot ja varsinkin glykogeenia maksaansa. Kun veden lämpötila on laskenut alle viiden asteen ruutana lopettaa syömisen ja elää vararavinnolla. Jos vedestä loppuu happi, niin ruutanat saavat sitä anaerobioosin kautta eli ne tuottavat happea kemiallisesti glykogeenista.
Ruutanan erikoinen aineenvaihdunta pystyy muuttamaan maitohapon etanoliksi eli tavalliseksi viinaksi. Ruutanaa onkin kutsuttu myös kännikalaksi, koska tällöin ruutanan verestä on mitattu jopa puolen promillen alkoholipitoisuuksia. Sama ominaisuus tiedetään olevan vain kultakalalla ja katkerokalalla
Tekstin puolivälissä meinailin vähän, että mitähän se nyt sekoilee. Lopussa juttu aukeni kuin lankakerä.Ruutana on kyllä suosikkikalani, vaikkei sitä voikaan syödä oikein.
Olisiko linkkiä? Haluu päästä näprää tota.Eniron sivuilta löytyi pinta-alatyökalu.
Jaa millälailla muka? :doubtful:Ei kyllä ole merkityksetön ilmoitus, vaan jotain ihan muuta: Google on muuttunut. :eek!:
Tohon vasenpaan reunaan tulee ärsyttävä frame kun hakee jotain.Jaa millälailla muka? :doubtful:
Samalta tuo minun silmääni näyttää. :doubtful:Ei kyllä ole merkityksetön ilmoitus, vaan jotain ihan muuta: Google on muuttunut. :eek!:
Eikä tule. Ei tule ei.Tohon vasenpaan reunaan tulee ärsyttävä frame kun hakee jotain.
Ei ainakaan mulle tule :nope:Tohon vasenpaan reunaan tulee ärsyttävä frame kun hakee jotain.
Nimenomaan tuosta lienee kyse.Konees on muuttunut
:eek!: Tekeekö tämä kuume nyt kepposia vai?Eikä tule. Ei tule ei.
Konees on muuttunut
Tekee, aikamoinen veijari.:eek!: Tekeekö tämä kuume nyt kepposia vai?