PuoliPöhkö
Well-known member
Ratkaisu, jolla f1-forumin virallinen olutkulinaristikin venyy tipattomaan tamm... viikk... viikonlop....aikajanaan!
Näytä liitetiedosto 12074
Näytä liitetiedosto 12074
Luin juuri eräästä arvostetusta tiedejulkaisusta, että tuon voi saavuttaa vasta useamman tunnin keskeytymättömän onanoinnin jälkeen.Endorfiinihumala.
Itse hukkasin kalenterin, jossa oli kaikki sovittu eri asiakkaiden kanssa. Mm. esittelypäivät ja kampanjat. Eilen löytyi siten, että kalenterissa olleeseen käyntikorttiin otettiin yhteyttä. Oli paikallisen Terran tuoteryhmänpäällikön kortti. Kävi löytäjän luona ja tunnisti että on jonkun edustajan kalenteri. Löysi sitten meidän tapaamisen sieltä ja hokasi kenen on.Viime joulukuinen käsilaukkuepisodi aiheutti pahan sykähdyksen sydämessä ja koko ihmisessä, kun töihin tultuani huomasin, ettei käsilaukkua taaskaan näy. Tunnin kärvistelin töissä ja sitten oli pakko käydä kotona tarkistamassa tilanne. Kaikki hyvin. *huoh* Ainoa ongelma oli se, että koira haukkui minut, kun ilmestyin paikalle liian aikaisin.
En osaa ottaa kantaa, mutta itse olen saanut moisen tunteen vain liikunnasta. Tosta mainitsemastasi toimesta saa tutkimusten mukaan aivo- ja rannevamman.Luin juuri eräästä arvostetusta tiedejulkaisusta, että tuon voi saavuttaa vasta useamman tunnin keskeytymättömän onanoinnin jälkeen.
OoPee saattaa linkittää ihan muuta KUVAA. :nope: En tosin muista mitä SIINÄ kuvassa oli erikoista, mutta jotain hämärää kuitenkin.OoPee (tai sitten ihan joku muu) taisi joskus linkittää tänne vesiliukumäkihyppyvideon. Uusimmassa Myytinmurtajissa sitten tuota testattiin, tulosta en spoilaa.
Myytinmurtajat sais testata The Kuvan. Busted, plausible vai confirmed?OoPee saattaa linkittää ihan muuta KUVAA. :nope: En tosin muista mitä SIINÄ kuvassa oli erikoista, mutta jotain hämärää kuitenkin.
Ehdottomasti :ahem:Myytinmurtajat sais testata The Kuvan. Busted, plausible vai confirmed?
Minähän se.OoPee (tai sitten ihan joku muu) taisi joskus linkittää tänne vesiliukumäkihyppyvideon. Uusimmassa Myytinmurtajissa sitten tuota testattiin, tulosta en spoilaa.
Poliisi voisi mielummin tarkkailla öisten mopopoikien valojen käyttöä, rauhallisten yökävelijöiden kyttäämisen sijasta.
Kiitos.