Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
Sen verran taustoitan, ettei tästä tiennyt meidän lisäksi ennen vihkimistä kuin Juskan esimies vapaapäivän vuoksi, bestmania pyydettiin mukaan tuntia ennen tapahtumaa. Alkuperäinen julkinen suunnitelma vihkimishetkestä sijoittui elokuulle, mutta alkuviikon dramaattisten käänteiden johdosta suunnitelmaa jouduttiin himpun verran muuttamaan.

Ja kiitos onnitteluista sinulle sekä myös muillekin :)
Aivan törkeästi onnea :):):)
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24273
Sijainti
lappeen Ranta
No perskuta. Kyllä sieltä piti kuvaakin näkyä. Ja näky kyllä mulla ainakin.
Mulla oli windowsin mediaplayeri päällä ja kun ei ääni hävinnyt kun sammutin ton avatun linkin ja asiaa ihmettelin niin huomasin sit vasta, että siellä mediaplayerissa näkyi kuva pyörivän :eek:. Oon mää taitava näitten tietokoneiden kanssa! Täytyy katsella myöhemmin areenalta tuo sitten.
 

azly

Well-known member
Liittynyt
21.1.2009
Viestit
1443
Jätkä on jätkä.

Onnea Juskanen ja geiloord!
 

Archie

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
13050
Joku lähti naapurihuoneesta klo 23.43, melko epäilyttävää. Menisikö nauttimaan alkoholia ja elämään huonosti... vai olisiko roskapussi jäänyt viemättä?!
 

Archie

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
13050
Mä en ole aivan kärryillä.. onko Juskanen ja Geiloordi saamassa lapsia vai mennyt/menossa naimisiin?

Jos kyseessä on ensimmäinen vaihtoehto, niin onnea.

Jos kyseessä on toinen vaihtoehto, niin onnea, tsemppiä ja hyvää tahtoa... sekä kärsivällisyyttä!
 

Archie

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
13050
Katoin parvekkeelta. Turkkilaisen näköinen hippi. Tuskin maksaa veroja. Helsinkiin on menossa, kebab-kaverit käy sen parkkipaikalta. Näin uskoisin.
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Joku lähti naapurihuoneesta klo 23.43, melko epäilyttävää. Menisikö nauttimaan alkoholia ja elämään huonosti... vai olisiko roskapussi jäänyt viemättä?!
Helppo. Jos ovi kävi pian uudestaan, oli kyse roskapussista.
Mä en ole aivan kärryillä.. onko Juskanen ja Geiloordi saamassa lapsia vai mennyt/menossa naimisiin?
Ehkä molempia, kun kertoman mukaan jokin aikaisti hääsuunnitelmia. :doubtful:
 
Ylös