Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

geiloord

Rajoittunut mieshenkilö
Liittynyt
17.4.2006
Viestit
1737
Sijainti
Suomi Finland
Helppo. Jos ovi kävi pian uudestaan, oli kyse roskapussista.

Ehkä molempia, kun kertoman mukaan jokin aikaisti hääsuunnitelmia. :doubtful:
Tais olla työkuviot, jotka pääs sotkemaan... Kunhan arvailen.
Juu, siis aikeissa oli elokuussa naimisiinmeno, mutta sain työpaikan, josta syystä ei olla Suomessa suunniteltuna ajankohtana, joten kaikkia sidosryhmiä tasapuolisesti kohdelleen luikahdettiin jo nyt salanaimisiin. Ei sen suurempaa draamaa, ei lapsia, vain este suunniteltuun aikatauluun.
 

Archie

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
13050
Juu, siis aikeissa oli elokuussa naimisiinmeno, mutta sain työpaikan, josta syystä ei olla Suomessa suunniteltuna ajankohtana, joten kaikkia sidosryhmiä tasapuolisesti kohdelleen luikahdettiin jo nyt salanaimisiin. Ei sen suurempaa draamaa, ei lapsia, vain este suunniteltuun aikatauluun.
Onnea valitemallasi tiellä. Muista kuitenkin, että miehen kuuluu olla perhen pää. Muuten asiat menee mitä todennäköisimmin päin persettä. Eikä tällä asialla ole mitään tekemistä raamatun tai muiden henkevien kirjojen kanssa.
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Muista kuitenkin, että miehen kuuluu olla perhen pää. Muuten asiat menee mitä todennäköisimmin päin persettä. Eikä tällä asialla ole mitään tekemistä raamatun tai muiden henkevien kirjojen kanssa.
Paitsi Pohjanmaalla.
 

geiloord

Rajoittunut mieshenkilö
Liittynyt
17.4.2006
Viestit
1737
Sijainti
Suomi Finland
Huomenta vaan. Nyt on hääyö onnellisesti takana :):) ja olo on mitä mainioin. Nyt kelpaa lähteä ensimmäiselle yhteiselle matkalla avioparina, aina Vantaan Hakunilaan asti.

Isot kiitokset kaikille onnittelijoille! Kyllä mä sen itsekin tiesin, että olen onnekas ja huikee tuuri on nyt kyllä käynyt :thumbup:
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Huomenta vaan. Nyt on hääyö onnellisesti takana :):) ja olo on mitä mainioin. Nyt kelpaa lähteä ensimmäiselle yhteiselle matkalla avioparina, aina Vantaan Hakunilaan asti.

Isot kiitokset kaikille onnittelijoille! Kyllä mä sen itsekin tiesin, että olen onnekas ja huikee tuuri on nyt kyllä käynyt :thumbup:
Saitko?
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Viime yönä huomasin notta Venäjän tullissa oleva hoono soomella kirjoitettu kieltolappu (eläinten ja kasvien roudaamisesta) puhui lain koskevan myös neuvostoliittolaisia:) Niin ja rahaa kävin vaihtamassa tällä kertaa semmosen puljun takahuoneessa, jonka nimi "Kalastustarvikkeita".
 
Ylös