TEL-maksu ei mene yhteiseen hyvään.Tämän kuun palkasta meni veroa 2072,47 euroa ja TEL-maksua 278,56 euroa.
Yhteiseen hyvään.![]()
TEL-maksu ei mene yhteiseen hyvään.Tämän kuun palkasta meni veroa 2072,47 euroa ja TEL-maksua 278,56 euroa.
Yhteiseen hyvään.![]()
Montakos prosenttia palkasta se onkaan tällä hetkellä? Jotain 4,6?TEL-maksu ei mene yhteiseen hyvään.
Menee ne sikäli että yritysten maksuja siirrettiin/siirretään veronmaksajien harteille.TEL-maksu ei mene yhteiseen hyvään.
Aika samoihin menee. Tosin mä maksan sitten polttoaineveroja. Ja yhteiskunnan eläteille pullakahveja. Ja km-korvaukset tulee firmalta eikä valtiolta.Varmaan enämpi sai kilometrikorvauksia kuin maksoi veroja. Kaikki pois yhteisestä hyvästä.
TEL-maksussa siirrettiin osa yrityksen maksamasta eläkemaksusta palkansaajan, eli tulevan eläkkeennauttijan maksettavaksi.Menee ne sikäli että yritysten maksuja siirrettiin/siirretään veronmaksajien harteille.![]()
Palkallaretsottelu-kortti havaittu.Tämän kuun palkasta meni veroa 2072,47 euroa ja TEL-maksua 278,56 euroa.
Yhteiseen hyvään.![]()
Kiitos!Aika samoihin menee. Tosin mä maksan sitten polttoaineveroja. Ja yhteiskunnan eläteille pullakahveja. Ja km-korvaukset tulee firmalta eikä valtiolta.
Oliskin aina tuollainen tili. Jää turhan harvaan mun retsostelut.Palkallaretsottelu-kortti havaittu.
Eiköhän sillä lopulla nyt Skodaan saa ehjän tuulilasinOliskin aina tuollainen tili. Jää turhan harvaan mun retsostelut.![]()
En minäkään saa valtiolta kuin verojaAika samoihin menee. Tosin mä maksan sitten polttoaineveroja. Ja yhteiskunnan eläteille pullakahveja. Ja km-korvaukset tulee firmalta eikä valtiolta.
Sinnekkään et pääsisi ilman JA:n maksamia veroja. :nope:Voisi lähteä maallemaalle. Passi ja tulliselvityskaavakkeet mukaan.
Eiköhän ne sun rollaattorin Pirellit ole mun maksamat.Sinnekkään et pääsisi ilman JA:n maksamia veroja. :nope:
Bensoistakin maksoin veroni Venäjälle.Sinnekkään et pääsisi ilman JA:n maksamia veroja. :nope:
Tämän kuun palkasta meni veroa 2072,47 euroa
891 euroa näytti olevan mun km-korvaukset kesäkuulta (+korotuksetNostin verottomia kilometri- ym. verottomia kulukorvauksia työnantajaltani aiemmin tällä viikolla hieman yli 3200 euroa.
Jäi vielä mulle velkaa 558 euroa. :frank:
Noi mun kulut on kertyneet vajaan puolen vuoden aikana.(+korotukset).