Satuitko näkemään ratikoita?
Jännittikö?Itseasiassa näin.
Satuitko näkemään ratikoita?
Jännittikö?Itseasiassa näin.
MISSÄ tollanen inttipaikka on??Miksi inttiä varten pitää totutella puuroon? En tainnut 180pv:n aikana nähdä moista einestä kertaakaan.
Joo, tärisin niin että paskat tuli housuun. Kuin niin?Jännittikö?
Enemmän ihmetyttää se, miksi pitäisi muutenkaan. Mutta tuota, kyllä meillä oli käytännössä joka aamu puuroa tarjolla. Pari kertaa oli muroja.Miksi inttiä varten pitää totutella puuroon? En tainnut 180pv:n aikana nähdä moista einestä kertaakaan.
Kannattaa sitten harjoitella märissään, kylmissään ja väsyneenä oloa metsässä. Välillä voi sitten kanniskella vähän painavia tavaroita.Keitän mulle kaurapuuroa. Intti alkaa alle kahden viikon päästä, joten on jo aikakin totutella puuroon. Aikaisemmin mulla on ollut ongelmana se, että puuro alkaa oksettamaan, joten tehtävä ei ole todellakaan helppo.
Ihan niin kuin minä Forssa I kisassa. Nipsu voi huomenna koittaa samaa, jos sataa.Kannattaa sitten harjoitella märissään, kylmissään ja väsyneenä oloa metsässä. Välillä voi sitten kanniskella vähän painavia tavaroita.
Gonapiitsi.MISSÄ tollanen inttipaikka on??
Juuri näin. Kaikkein eniten kuitenkin kannattaa harjoitella ääretöntä vitutuksen sietoa ja vapaudenkaipuuta.Kannattaa sitten harjoitella märissään, kylmissään ja väsyneenä oloa metsässä. Välillä voi sitten kanniskella vähän painavia tavaroita.
Yks jannuhan meillä ei syönyt puuroa siitä syystä, että se ei maistunut hyvälle ketsupin kanssa.Mä en tainnut 362 päivän aikana syödä puuroa. Aina oli kyllä muutakin tarjolla.
Pullaa, pizzaa, makaronia ja ranskalaisia. Niistä on nykynuoret rakennettu.Mä en tainnut 362 päivän aikana syödä puuroa. Aina oli kyllä muutakin tarjolla.
No niitäkin toki, mutta aamupalaksi söin kyllä useimmiten leipää.Pullaa, pizzaa, makaronia ja ranskalaisia. Niistä on nykynuoret rakennettu.
Vekaranjärvelle ja juuri sattumalta nyt heinäkuussa siellä aletaan kuvaamaan TV-sarjaa. Hyvä kuulla, että on aina muutakin kuin puuroa tarjolla! Yritän selvitä puolella vuodella, mutta siellä saatetaan kovasti yrittää laittaa aukkiin, kun taustalla on kuitenkin yo-tutkinto ja vuosi amk-opintoja.mihis Nipsuhuuli on muuten menossa gonahtamaan ?
Parista se lähtee ja ennen ku huomaatkaan tonnit paukkuu ja kohta osallistut jo yleiseen asiakeskusteluunkin...Noin kauan kuivilla ja sitten ratkee.. :nope::thumbfh: