Liikkuvat molekyylit hankaavat toisoaan vasten ja synnyttävät näin lämpöä. EI SIIS KANNATA!Tarttis saada niin tehokas tuuletin, jotta maha alkaisi hyllyä, kun pistää täysille.
Liikkuvat molekyylit hankaavat toisoaan vasten ja synnyttävät näin lämpöä. EI SIIS KANNATA!Tarttis saada niin tehokas tuuletin, jotta maha alkaisi hyllyä, kun pistää täysille.
Monet saattaa olla nykypäivänä, mielestäni ihan syystäkin, aika varuillaan tuollaisten hyypiöiden kanssa (tämä kommentti siis noinniinkun yleisemmin tuntematta tätä ko. tapausta), kun kaikenlaisia narkkeja ja kelmusilmiä nykyään tuolla pyörii. Voi helposti käydä niin, että on vaikka puukko kyljessä tms. Tai sitten käy vaikka kuten Porvoossa. Siinä yks kaljakeissi on aika pieni hinta.Ruokakaupassa sattui äsken seuraavaa:
Maailmanomistajan näköinen amisteini kävelee kaupassa kahden kaljakeissin kanssa, kommentoi matkalla että avovaimollani on hyvä perse ja jatkaa matkaa....sisääntuloporteista läpi! Siis mitä vittua! Pari sekuntia kesti tajuta, mitä tapahtui ja sitten lähdin kassojen kautta perään, huikkasin mennessäni kassoille mitä tapahtui. Kun pääsin ulos, varas oli hyppäämässä keisseineen pyörän selkään. Kaadoin pyörän ja amiksen maahan ja riuhtaisin keissit tämän käsistä. Amis ilmeisesti säikähti ja mumisi jotain että: "mitä sä oikein?". Minä jotenkin odotin käsirysyä tai jotain, koska en tajunnut että mammari luikahtikin karkuun saman tien kun olin saanut ne keissit revittyä hänen käsistään. Sai siis muutaman askeleen etumatkan ja sadan metrin jälkeen etumatka oli paljon pidempi. En pysynyt perässä, kyllä harmittaa!
Mutta toisaalta, kaljat ja amiksen pyörä jäi mulle (vein ne sitten tietenkin kauppaan ), sekä mitä olisin tehnyt jos oisin saanut tämän raukkiksen kiinni? Olisin painanut maahan, vääntänyt käden taakse ja retuuttanut takaisin kauppaan. Jos tämä olisi pistänyt vastaan, olisin varmaan joutunut ottamaan kovemmin, ja mitä jos olisin hermostunut ja lyönyt? Noissa tilanteissa sivullinen, joka yrittää vain auttaa, pääsee helposti käräjille.
Mutta kyllä nuoriso on nykyään röyhkeää. Kuvittelevat saavansa tehdä mitä tahansa. Ihmetyttää myös, että kukaan muu kaupan asiakkaista ei reagoinut mitenkään tapahtuneeseen. Ilmeisesti ketään ei kiinnosta se, että yrittäjältä varastetaan, kunhan omat ostokset tulevat tehtyä häiriöittä. Vihaksi pistää koko tapahtuma!
Yläpeukkua Andylle. Noi pitäisi toimia, kunhan varoo sitten ettei saa puukosta tai tule isompaa jengiä vastaan. :thumbup:Ruokakaupassa sattui äsken seuraavaa:
Maailmanomistajan näköinen amisteini kävelee kaupassa kahden kaljakeissin kanssa, kommentoi matkalla että avovaimollani on hyvä perse ja jatkaa matkaa....sisääntuloporteista läpi! Siis mitä vittua! Pari sekuntia kesti tajuta, mitä tapahtui ja sitten lähdin kassojen kautta perään, huikkasin mennessäni kassoille mitä tapahtui. Kun pääsin ulos, varas oli hyppäämässä keisseineen pyörän selkään. Kaadoin pyörän ja amiksen maahan ja riuhtaisin keissit tämän käsistä. Amis ilmeisesti säikähti ja mumisi jotain että: "mitä sä oikein?". Minä jotenkin odotin käsirysyä tai jotain, koska en tajunnut että mammari luikahtikin karkuun saman tien kun olin saanut ne keissit revittyä hänen käsistään. Sai siis muutaman askeleen etumatkan ja sadan metrin jälkeen etumatka oli paljon pidempi. En pysynyt perässä, kyllä harmittaa!
Mutta toisaalta, kaljat ja amiksen pyörä jäi mulle (vein ne sitten tietenkin kauppaan ), sekä mitä olisin tehnyt jos oisin saanut tämän raukkiksen kiinni? Olisin painanut maahan, vääntänyt käden taakse ja retuuttanut takaisin kauppaan. Jos tämä olisi pistänyt vastaan, olisin varmaan joutunut ottamaan kovemmin, ja mitä jos olisin hermostunut ja lyönyt? Noissa tilanteissa sivullinen, joka yrittää vain auttaa, pääsee helposti käräjille.
Mutta kyllä nuoriso on nykyään röyhkeää. Kuvittelevat saavansa tehdä mitä tahansa. Ihmetyttää myös, että kukaan muu kaupan asiakkaista ei reagoinut mitenkään tapahtuneeseen. Ilmeisesti ketään ei kiinnosta se, että yrittäjältä varastetaan, kunhan omat ostokset tulevat tehtyä häiriöittä. Vihaksi pistää koko tapahtuma!
Mun toimintahalukkuuttani on osittain hillinnyt mm. tämänkaltaiset postaukset.Ihmetyttää myös, että kukaan muu kaupan asiakkaista ei reagoinut mitenkään tapahtuneeseen. Ilmeisesti ketään ei kiinnosta se, että yrittäjältä varastetaan, kunhan omat ostokset tulevat tehtyä häiriöittä. Vihaksi pistää koko tapahtuma!
Tuskin se siitä on kiinni. Vaan siitä että kaikki on ulkoistettu viranomaisille vahvalla mandaatilla. Suurimmalle osalle kansasta on saatu lyötyä kalloon se, että jos itse puutut vääryyteen, niin teet vääryttä. Kuka täällä mitään uskaltaa puolustaa tuollaisessa tilanteessa.Ihmetyttää myös, että kukaan muu kaupan asiakkaista ei reagoinut mitenkään tapahtuneeseen. Ilmeisesti ketään ei kiinnosta se, että yrittäjältä varastetaan, kunhan omat ostokset tulevat tehtyä häiriöittä. Vihaksi pistää koko tapahtuma!
Itselläni ei ole mikkikuulokkeita, mutta olen pitkään katsellut Logitech Premium Stereo Headsettejä.Minkämerkkinen kuulokemikrofoni olisi hyvä? Saa mainostaa omaansa ,mutta vain jos se on todella hyvä.
Peukut voi tuostakin kyllä antaa. :thumbup:Itse olen kerran käräyttänyt olutvarkaan ilmoittamalla myyjälle, joka ilmoitti vartijalle. Vartija oli sitten rosmoa vastassa kassojen takana kun tämä kuvitteli päässeensä kassan läpi oluet laukussaan.
Hienosti toimittu. Eipä sitä varmaan kovin herkästi lähtisi hippasille varkaiden kanssa. Kerran Liideliin mennessä ihmettelin mitä mekastusta, kun jollain myyjällä tuntui olevan erimielisyyksiä aiemmin näpistelleen reppumiehen kanssa ja yritti pysäyttää tätä. Muut asiakkaat olivat lähinnä eläkeläisiä ja naisia joten menin sitten vähän jeesimään. Ei tarvinnut painia, kaveri lähti siitä sitten myyjän kanssa takaisin sisälle ja takahuoneeseen kun huomasi joutuneensa alakynteen. Tämäkin varas tuntui pelästyvän, ja reaktionsa oli että häntä ei saa koskea.Peukkuja Andylle! :thumbup: Onneksi varas pisteli pakoon eikä kääntynyt päin pahat mielessään.
Itse olen kerran käräyttänyt olutvarkaan ilmoittamalla myyjälle, joka ilmoitti vartijalle. Vartija oli sitten rosmoa vastassa kassojen takana kun tämä kuvitteli päässeensä kassan läpi oluet laukussaan.