Pietari
HarjunHerra
Tulipahan kahlattua asuntomessut läpi tänään.
Kai olit pukeutunut asianmukaisesti?
Tulipahan kahlattua asuntomessut läpi tänään.
Minunkin ois pitänyt torstaina mennä ison lössin kanssa laivalla asuntomessuille, mut päätettiinkin mennä muualle.Tulipahan kahlattua asuntomessut läpi tänään.
http://www.uusisuomi.fi/nakokulmat/reettaronka/anonyymit-aivokaapiot”Jos kaikki päästelisivät kaiken ulos ilman kontrollia, voisi meno alkaa muistuttaa internetin keskustelupalstoja.”
http://www.uusisuomi.fi/kulttuuri/98464-asuntomessuilta-varastettiin-taidettaTulipahan kahlattua asuntomessut läpi tänään.
Kuis meni? Koska KKWCS-kisoihin?Oli kyllä loistavat kisat. Mielestäni ajoin paremmin kuin koskaan ennen. :thumbup:
Onnittelut sitten. Harmi (tai hyvä) kun palloilet niin kaukana foorumikisoista.Oli kyllä loistavat kisat. Mielestäni ajoin paremmin kuin koskaan ennen. :thumbup:
Eipä nyt oleteta siellä että vein koko kisat ylivoimaisesti. Kunhan pystyin tasaväkisillä autoilla puolustamaan sijoitustani tallitoverilta ja ohittelemaan muita tilaisuuden tullen.Onnittelut sitten. Harmi (tai hyvä) kun palloilet niin kaukana foorumikisoista.
Oisit kova jätkä, kun Oulusta lähtisit kisailemaan jonnekin ForssaanEipä nyt oleteta siellä että vein koko kisat ylivoimaisesti. Kunhan pystyin tasaväkisillä autoilla puolustamaan sijoitustani tallitoverilta ja ohittelemaan muita tilaisuuden tullen.
KKWCS:ssä ei mua varmaan vuoteen pariin nähdä. Varmasti olisi hauska kokemus, mutta ikä ja kisojen sijainti painaa. :wink:
En oletakaan. Itsekin olen pitkälti tyytyväinen kun sai viime foorumikisassa niin hyviin taisteluihin ottaa osaa. Se oli mukavaa.Eipä nyt oleteta siellä että vein koko kisat ylivoimaisesti. Kunhan pystyin tasaväkisillä autoilla puolustamaan sijoitustani tallitoverilta ja ohittelemaan muita tilaisuuden tullen.
Juuri näin. Parastahan se on kun pystyy ottelemaan taitavan kuljettajan kanssa tasaväkisesti. Silloin tietää kehittyvänsä ajajana.En oletakaan. Itsekin olen pitkälti tyytyväinen kun sai viime foorumikisassa niin hyviin taisteluihin ottaa osaa. Se oli mukavaa.
Samanmoista toiveissa seuraavaankin kisaan, mutta voiko niin isolle kärkiporukalle osua heti perään uudestaan niin tasaiset autot..? Vuokrapelejä kumminkin. Ja ei niin väliä muuten kunhan mulle osuu hyvät :thumbup:Juuri näin. Parastahan se on kun pystyy ottelemaan taitavan kuljettajan kanssa tasaväkisesti. Silloin tietää kehittyvänsä ajajana.
Aamuja. Jos tunnin sisällä siirtyisin petiin.Huomenta.
Päin persettähän se meni acennus, mutta ne sääääret.Meisseli esiin ja säätämään->