Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

DFiaA

I told you so
S.A sanoi:
Viimein 10.55 eräs, jolla oli jotain muuta asiaa opettajallemme, meni tätä hakemaan ja aloitimme tunnin kuulemalla saarnaa siitä, kuinka opettaja täytyy hakea, jollei kuulu.
Unohti tunnin tyystiin :eek:

Knoukka

Well-known member
Nyt on jotain outoa telkkarissa... siitä alkoi kesken kaiken näkyä digikanavat. Mulla on siis HTV-verkossa Sonyn digitelkkari, jonka EI MISSÄÄN NIMESSÄ pitäisi toimia HTV-verkossa koska se on mallina terrestial-verkkoon tarkoitettu! Mun oli tarkoitus antaa toi telkkari vanhemmille maalle antennilla katsottavaksi, siksi sen alunperin laitoin väliaikaseksi telkkariksi pariksi vuodeksi. Vahingossa huomasin kun ennen diginappia painaessa on tullut ei signaalia -ilmoitus ja nyt se etsi ne kanavat.

Knoukka

Well-known member
Sam sanoi:
Harmittava takaisku :D
Soitin HTVeella tiedustelusoiton. Tässä on kuulemma vieressä parikin kiinteistöä, jotka ei ole kaapeliverkossa ja voi ottaa signaalin sieltä. Outoa vaan ettei ole ennen ottanut? Jotain se höpisi myös Elisan verkosta. Mutta hyvä näin! :thumbup:

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
KnowHow sanoi:
Nyt on jotain outoa telkkarissa... siitä alkoi kesken kaiken näkyä digikanavat. Mulla on siis HTV-verkossa Sonyn digitelkkari, jonka EI MISSÄÄN NIMESSÄ pitäisi toimia HTV-verkossa koska se on mallina terrestial-verkkoon tarkoitettu! Mun oli tarkoitus antaa toi telkkari vanhemmille maalle antennilla katsottavaksi, siksi sen alunperin laitoin väliaikaseksi telkkariksi pariksi vuodeksi. Vahingossa huomasin kun ennen diginappia painaessa on tullut ei signaalia -ilmoitus ja nyt se etsi ne kanavat.
Onnea! :thumbup:

Knoukka

Well-known member
Mä alan siivoamaan nyt. Ei tullu päiväunista mitään. Saatana että on räkänen olo!

Puupää

Señor Member
Sijainti
Skekkoslovakia
KnowHow sanoi:
Soitin HTVeella tiedustelusoiton. Tässä on kuulemma vieressä parikin kiinteistöä, jotka ei ole kaapeliverkossa ja voi ottaa signaalin sieltä. Outoa vaan ettei ole ennen ottanut? Jotain se höpisi myös Elisan verkosta. Mutta hyvä näin! :thumbup:
Menit soittamaan :eek: Kohta ne tutkii mistä vuotaa ja tukkii sen ja sitten sulla ei enää näy :(

K.Yrjola

Well-known member
Sijainti
Thunder Road
Mutku sanoi:
Menit soittamaan :eek: Kohta ne tutkii mistä vuotaa ja tukkii sen ja sitten sulla ei enää näy :(

Näin ehdin jo Knoukkarille mainita. Seuraavan kerran joku vastaa suorastaan raivokkain äänenpainoin ja siihen loppuu juurosportin tuijotus KW:n lukaalissa!

Knoukka

Well-known member
K.Yrjola sanoi:
Näin ehdin jo Knoukkarille mainita. Seuraavan kerran joku vastaa suorastaan raivokkain äänenpainoin ja siihen loppuu juurosportin tuijotus KW:n lukaalissa!
Mulla näkyy juuropsortti muutoinkin! Pääasia että näen huomenna kakkosen Jumppa-tytöt digiterävästi. Se riittää tälle vuodelle.

Knoukka

Well-known member
Mutku sanoi:
Mutta kun se vuoto ei tapahdu HTV:lta vaan antenniverkosta! HÄHHÄHÄÄ!!! Se EI KUULU NIILLE MITENKÄÄN! Hähhähää! Kysyin sen toki ENSIN ennen kuin paljastin OLINPAIKKANI! Hähhähää!!! Olin OVELAAKIN OVELAMPI!

Puupää

Señor Member
Sijainti
Skekkoslovakia
KnowHow sanoi:
Mutta kun se vuoto ei tapahdu HTV:lta vaan antenniverkosta! HÄHHÄHÄÄ!!! Se EI KUULU NIILLE MITENKÄÄN! Hähhähää! Kysyin sen toki ENSIN ennen kuin paljastin OLINPAIKKANI! Hähhähää!!! Olin OVELAAKIN OVELAMPI!
Hiehoa! hiehoa!

Kai vieläpä soitit pre-paid liittymästä ihan toisesta kaupunginosasta?

K.Yrjola

Well-known member
Sijainti
Thunder Road
KnowHow sanoi:
Mulla näkyy juuropsortti muutoinkin! Pääasia että näen huomenna kakkosen Jumppa-tytöt digiterävästi. Se riittää tälle vuodelle.
Se on kyllä suunnaton ETUOIKEUS! Itsehän voin katsella heitä täällä duunissa melko isosta teeveestä!

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
S.A sanoi:
Enpäs tiedä, ei sanonut ennen lähtöään enkä ole nähnyt häntä sen jälkeen.
No niin. Nyt se juhlii jossain voittorahoillaan. Ja minun kun piti kysyä muutamat kuumat vinkit:(

jenan

Kääkkä
Kävin terrorisoimassa kylän keskustaa eli toisin sanoen mulla oli eka ajotuntini. Ei se nyt mikään täydellinen katastrofi ollut, lopussa meni jopa ihan siedettävästi, mitä nyt en meinannut pysyä suoraan tiellä.. En myöskään oikein osannut arvioida sitä, miten kaasua/jarrua painetaan kevyesti -.-