Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Estate

Well-known member
Päivän viisaus:
- Historia on törkeää yleistystä törkeän yleistyksen perään.

Knoukka

Well-known member
arnold sanoi:
Muista, ettei parane vääntää kahvia ilman torttua! :ahem:
Mutta tortulla maustettu hörppy on aina paikallaan ottaa toimenpiteen jälkeen porsliinipytystä.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
KnowHow sanoi:
Mutta tortulla maustettu hörppy on aina paikallaan ottaa toimenpiteen jälkeen porsliinipytystä.
aka Tsadin Special.

En myöskään jättäisi huomioimatta että: Pitsanteko kesken kuntopyöräilyn on hauska tapahtuma. :D

Knoukka

Well-known member
Kävin Kampin kokonaan avatussa kauppakeskuksessa. Ostin beigen mopomies-mallia olevan nahkatakin. Vitun pähee rotsi, tuli heti olo että oon kova jätkä. Ja kaksi paitaa sekä kahdet Niken juoksusukat. Ruokaostokset hain S-Marketista.

Micael

Micael
Sijainti
East of Eden
Siltä varalta, että joku ai sattuisi tietämään, niin ilmoitan, että mulla alkoi juuri nyt viikon mittainen

LOMA! :thumbup:

Knoukka

Well-known member
Micael sanoi:
Siltä varalta, että joku ai sattuisi tietämään, niin ilmoitan, että mulla alkoi juuri nyt viikon mittainen

LOMA! :thumbup:
Katoppas, jätkä ei puhunu mitään! Ei ne kaikki vaan leuhki ja leventele!

Micael

Micael
Sijainti
East of Eden
Että hyvää lomaa vaan kaikille mullekkin ensi viikolla lomasta nauttiville, käykäähän hiihtämässä ja ulkoilkaa muutenkin sopivasti nauttien keväthangista ja -auringosta. :cool:

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
KnowHow sanoi:
Kävin Kampin kokonaan avatussa kauppakeskuksessa. Ostin beigen mopomies-mallia olevan nahkatakin. Vitun pähee rotsi, tuli heti olo että oon kova jätkä. Ja kaksi paitaa sekä kahdet Niken juoksusukat. Ruokaostokset hain S-Marketista.
Kyllä siellä ny kelpaa niistää! :rolleyes:

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Tänään sitte taas saatiin todisteita miten kapea on varusmiehen maailma.. Nyt kun Vekara on niin sanotusti sulki, lähinnä ulospäin siis.. kuten varmaan moni on uutisista/lehdistä kuulleet/nähneet/lukeneet.. niin nämä veijarit laittavat HSL-anomuksia pinoittain, koska lomille pääsee vain HSL-perusteilla.

No, jujuhan on siinä että HSL-päivä jatkaa palvelusaikaa päivällä ja jos ukko nyt lähtee 'hösselille' viikonlopuksi niin hän ei kotiudu kun muut kotiutuvat vaan kaksi päivää myöhemmin. Yhden viikonlopun takia.. how stupid can you get?

Käytiinpä asian tiimoilta seuraavanlainenkin dialogi (en minä vaan eräs muu):
Kouluttaja: "Millä perusteella hösseliä pitäis saada?"
Varusmies: "No kun vuokra pitäis maksaa, eräpäivä on ens viikolla"
K: "Niin tämähän on eräänlainen force majeure -tilanne. Ehdotan että soitatte vuokranantajalle, selitätte tilanteen ja anotte eräpäivän siirtoa"
VM: "Mää soitin sille jo äsken"
K: "Eikä onnistu?"
VM: "Ei onnistu"
K: "No anna sen numero niin minä soitan sille"
VM: "Ei mulla ole sen numeroa"
K: "No mihinkäs numeroon te sitten äsken soititte?"
VM: "Mää unohdin sen numeron jo" ( :rolleyes: , toim huom)
K: "Onkos teillä vuokranantajan tilinumero mukana?"
VM: "On" ( Busted! :D , toim huom)
K: "Jaaha, no sitten tehdään niin että tänään lähdette iltavapaalle ja käytte Valkealassa maksamassa sen vuokran"
VM: "Ymh.. mutkun olis muutakin niinku kotona.."

:jaska: :D

Sanomattakin kai selvää ettei mies lähtenyt hösselille..

Puupää

Señor Member
Sijainti
Skekkoslovakia
Mun mielestä noi pitäis nimenomaan laittaa hösselille, että sitten lopussa vituttais...

No, eipä niitä siellä lopussa paljon laskettu oikeasti. Kaverit joilla oli HSL-päiviä saivat lähteä vartti sen jälkeen kun parkkipaikalta oli kuminsavu hälvennyt...