Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Mutku sanoi:
Mun mielestä noi pitäis nimenomaan laittaa hösselille, että sitten lopussa vituttais...

No, eipä niitä siellä lopussa paljon laskettu oikeasti. Kaverit joilla oli HSL-päiviä saivat lähteä vartti sen jälkeen kun parkkipaikalta oli kuminsavu hälvennyt...
Nosepä se.. sehän menisi käytännössä niin että kun kotiutumispäivä on aina perjantai niin hösseliukko lähtee perjantaina lomille ja käy sitten maanantaina pokkaamassa passin samalla kun talo alkaa täyttyä uusista mokkeleista.. tai sitten passikin laitetaan postiin.. :thumbfh:

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Systeemin tarvis olla semmonen että minimimäärä hösseliä olisi suoraan 7 vuorokautta.. viikko lisää niin saattais tuhmimmankin tukkimiehen päässä herätä mietteitä hösselikikkailun kannattavuudesta. :ahem:

Puupää

Señor Member
Sijainti
Skekkoslovakia
tää karanteeni on tietysti vähän eri asia, mutta en kyllä oikein ymmärtänyt noita parin päivän HSL:ä kun onhan noita normi lomapäiviäkin. Mutta joillakin on tuo ajatuksenjuoksu vähän erilainen...
(toki jotkut sitten lopussa "korvasivat" HSL:t HL & KL:lla)

DFiaA

I told you so
K.Yrjola sanoi:
Minä en sellasiin ihmisen luomiin sairaisiin komplekseihin astu, jollen sitten oikaise sieltä matkallani Kantikseen.
Wähän sama juttu. Ei kiinosta mennä ostoksille paikkaan, jossa ulko-ovelta haluamansa kaupan siäänpääsyyn kestää kymmenen minuuttia. Aivan liian suuria nuo sellot ja mut. Sitten ne itse marketitikin on niin isoja et siellä tulee kilometrin lenkki käveltyä vaikka haluaisi vain litran maitoa:nope:

arnold

Kohtalaisen turha tyyppi
Sijainti
Ladon takaa
Olisinpa tuossa voinut aikani kuluksi lankata yhdet vaimon kengät, mutta en löydä niitä mistään.

Knoukka

Well-known member
arnold sanoi:
Olisinpa tuossa voinut aikani kuluksi lankata yhdet vaimon kengät, mutta en löydä niitä mistään.
No jos sulla on lankkausvärkit esillä niin lankkaappa kulli ja kerro sitten meille muille että miltä tuntuu kun on musta muna!