Lancer
Realisti
Helkkari, ei tähän voi tottua...
Mä olen ollut yli vuoden. En ole kaivannut lain.Olen ehkä kuukauden ollut nyt ilman allekirjoituksia, enkä koe oikeastaan mitään menettäneeni.
Ihan mukavan leppoisaa siis.Lähdin kohti Joensuuta. Alkumatkasta lossikyytiä..,
Savonlinnasta sitte lähdetty, vaiko jostain toisaalta? Joensuun talibaani-johtaja juo kahvia parhaillaan.Lähdin kohti Joensuuta. Alkumatkasta lossikyytiä..,
Ihan huippu, haastattelijakin on hyvä. Aha.Annin lemmikkieläinhaastattelu saa hyvälle tuulelle! :ahem:
Ihan lyhin (muttei nopein) reitti kotoa on Puutossalmen lossin kautta. Säästin vähän firman rahoja mutten aikaa.Savonlinnasta sitte lähdetty, vaiko jostain toisaalta? Joensuun talibaani-johtaja juo kahvia parhaillaan.
Niinpäs onkin, jos nyt koordinaattisi suurinpiirtein tiedän. Matkassa vissi ero. Ostithan lossilta taxfree-tuliaisia?Ihan lyhin (muttei nopein) reitti kotoa on Puutossalmen lossin kautta. Säästin vähän firman rahoja mutten aikaa.
Ollaan samixii! :thumbup:Jos lähtis taas kotiin.
Ota seuraavaksi homo. Ja mieluummin niin ruma, että ei kukaan ota ja vie pois.Se olis sitten kämppis menossa vaihtoon. Ikäviä nuo naiset, kun saavat tuolla tavalla hyviä miehiä houkuteltua pois poikamiesbokseistaan.
Helppo tilhenä on.Olipa vapauttava tunne turauttaa sissipaskat kuusen juureen kaupungin metsässä. Kuin olis saavuttanu jonkun uuden hengellisyyden asteen elämässään. Siellä se geokätkö lepää.