Kiinassa noin on tehty jo pitkään; lapsi saa äidin sukunimen jos äipän suku uhkaa muuten sammua.Mielenkiintoinen ajatus. Lopetin jutun lukemisen tuossa Williamsonissa, kun ei taida Suomessa olla mahdollista antaa tuollaista nimihirviötä. Vaikka vanhemmalla olisi yhdistelmänimi, ei se siirry lapselle.
Mitäpä, jos sinun sukunimesi vaihtuisi sen vanhemman sukunimeksi, jota Suomessa on vähemmän? Tarkista.
Ei vaikutusta tahi muutospaineita.Mitäpä, jos sinun sukunimesi vaihtuisi sen vanhemman sukunimeksi, jota Suomessa on vähemmän? Tarkista.
Osallistu BB-äänestykseen. Nykyisin jokseenkin yhtä merkittäviä tapahtumia.Pöh kun presidentinvaalit on 2012 alkuvuodesta. Oisivat loppuvuodesta niin pääsisin äänestelemään.
Kyl toi BB äänestys on tärkeempi, pressa heiluu TV:ssä lähinnä itsenäisyyspäivänä, mutta bb-menestyjät joka viikko yö-chatissä.Osallistu BB-äänestykseen. Nykyisin jokseenkin yhtä merkittäviä tapahtumia.
Vaihtuis, Isän sukunimisiä elossa olevia on noin kuusikymmentä. Äidin ja siis minun nykyisen sukunimen omaavia on pitkälti seitsemänsataatuhatta.Minulla ei muuttuisi. Äidin sukunimisiä on tuplasti isän nimeen verrattuna.
Vaihtuis, Isän sukunimisiä elossa olevia on noin kuusikymmentä. Äidin ja siis minun nykyisen sukunimen omaavia on pitkälti seitsemänsataatuhatta.
Mistäs moinen ilma, kyl niitä vaan mun laskujen mukaan ton verran oli.
Aika paljon. Oletko Wang?Vaihtuis, Isän sukunimisiä elossa olevia on noin kuusikymmentä. Äidin ja siis minun nykyisen sukunimen omaavia on pitkälti seitsemänsataatuhatta.
Mistäs moinen ilma, kyl niitä vaan mun laskujen mukaan ton verran oli.
En, tarkalleen ottaen niitä on 8140, kuoleuta en ottanut mukaan.Aika paljon. Oletko Wang?
Vähän sekosin eka luvuissaJos Korhosia on 23554 ja se on yleisin, niin toi 700000 on kyllä varsin huikee määrä. Niitä tulee joka puolelta!
Sen verran pitää sanoa että jos mulla ois Isäni sukunimi, niin ainoastaan mummo on jonka tiedän sen sukunimiseksi täällä suomessa, Isäni ja ne muut isän sukunimiset serkkuni jne asuvat ausseissa.Aika paljon. Oletko Wang?
Dundee?Sen verran pitää sanoa että jos mulla ois Isäni sukunimi, niin ainoastaan mummo on jonka tiedän sen sukunimiseksi täällä suomessa, Isäni ja ne muut isän sukunimiset serkkuni jne asuvat ausseissa.
Ei.Dundee?