Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Liittynyt
6.10.2009
Viestit
18409
Joku muu sähkärinteippi tai jesarikin käy. Mutta teen nyt jotain sille. Muuten joutuu Saara juhlimaan yksin täällä Alonson seuraavaa voittoa.
Iskin jesaria mut ei enää ladannut akku sen jälkeen.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39266
Sijainti
Semminki
Iskin jesaria mut ei enää ladannut akku sen jälkeen.
Se jos iskee kipinää, tuppaa olemaan sen merkki, että on oikosulku, elikkäs molemmat johtimet paljaana ja ottaneet yhteen. Sen jälkeen eivät tahdo nuo laitteet paljon pelittää kun kerran ovat oikoneet. Puriko koira töpselin ja muuntajan välistä osaa, vai muuntajan ja läppärin?
 

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Liittynyt
6.10.2009
Viestit
18409
Se jos iskee kipinää, tuppaa olemaan sen merkki, että on oikosulku, elikkäs molemmat johtimet paljaana ja ottaneet yhteen. Sen jälkeen eivät tahdo nuo laitteet paljon pelittää kun kerran ovat oikoneet. Puriko koira töpselin ja muuntajan välistä osaa, vai muuntajan ja läppärin?
Muuntajan ja läppärin, kun laitoin jesari niin sen jälkeen ei enää pelittänyt vaikka jesarin otin pois vissiin oli viel enempi katkennut.

Ois mulla ollu töpselin ja muutajan välistä johtoa, mut just toisen pään oli purrut, pitää huomen mennä kaupaan ja ilta olla miniläppäril.

Eniten pelkään sitä että tuollaista johtoa ei lyödy koko suomesta, ois niin mun tuurii.
 

tmoi

No niin
Liittynyt
28.2.2004
Viestit
19017
Sijainti
turkus
Muuntajan ja läppärin, kun laitoin jesari niin sen jälkeen ei enää pelittänyt vaikka jesarin otin pois vissiin oli viel enempi katkennut.

Ois mulla ollu töpselin ja muutajan välistä johtoa, mut just toisen pään oli purrut, pitää huomen mennä kaupaan ja ilta olla miniläppäril.

Eniten pelkään sitä että tuollaista johtoa ei lyödy koko suomesta, ois niin mun tuurii.
Mikä läppäri?
 

Örfil

Guest
Meidän perheeseen ei osteta enää yhtään Aceria. Yksi riittää :mad_old: :jaska:
 

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Liittynyt
6.10.2009
Viestit
18409
Viimeksi muokattu:

Pietari

HarjunHerra
Liittynyt
4.3.2007
Viestit
7217
Sijainti
Etelä-Savo
Juu, pitää eka käydä kattoo motonetissä huomenna jos löytyis.

Ainakun yks ongelma tulee niin ei toisestakaan voi välttyä, miniläppärissä mul ei oo mokkulaa, eikä tän koneen mokkula siinä pelitä, eikä kyl toi langaton yhteyskään nyt en kyllä tiedä miksi. D-Link Wireless Connection käytössä.

Kaikki näkyvät tukiasemat ovat lukossa.
Oot unohtanut vaan salasanan. :thumbup:
 

PeePee

Team 107
Liittynyt
2.6.2001
Viestit
4237
Sijainti
Kiertoradalla
Nyt kyrsii taas astetta enemmän.

On tosiaan tuon jaksottaisen päänsäryn särkykausi, ja tässä on nyt 12 tunnin aikana ollut kaksi kohtausta.

Ensin yöllä herää siihen että silmän taakse särkee ennemmän kuin laki sallii, ja kun kun vihdoin viimein sai unta, niin heräsin sitten yhdeltätoista toiseen kohtaukseen.

Lääkkeet ei oikein auta, ja lääkäriin ei oo mitään asiaa kohtauksen aikana.

Kerpele.
 

Captain Howdy

Well-known member
Liittynyt
6.6.2001
Viestit
20416
Nyt kyrsii taas astetta enemmän.

On tosiaan tuon jaksottaisen päänsäryn särkykausi, ja tässä on nyt 12 tunnin aikana ollut kaksi kohtausta.

Ensin yöllä herää siihen että silmän taakse särkee ennemmän kuin laki sallii, ja kun kun vihdoin viimein sai unta, niin heräsin sitten yhdeltätoista toiseen kohtaukseen.

Lääkkeet ei oikein auta, ja lääkäriin ei oo mitään asiaa kohtauksen aikana.

Kerpele.
Cluster headache? Mulla on kans todettu toi. Onneksi ei ole ollut vuosiin kohtauksia... Vittu mitä tuskaa.
 

Captain Howdy

Well-known member
Liittynyt
6.6.2001
Viestit
20416
Sama kaveri. Mulla tulee aika tasaisesti kerran vuodessa kohtaussarja. Ei tarttis tulla.
Mulla liittyi ilmeisesti työstressiin. Otin vähän lunkimmin sen jälkeen, niin ei tullut enää. Kesken kohtauksen oli ihan viittä vaille, etten soittanut 112:een. Tuska oli sanoinkuvaamaton.
 
Ylös