Captain Howdy
Well-known member
Ootko kokeillu happea?
Pari kertaa tullut töissä tuo, ja silloin onkin hupi ollut entistä kauempana.Mulla liittyi ilmeisesti työstressiin. Otin vähän lunkimmin sen jälkeen, niin ei tullut enää. Kesken kohtauksen oli ihan viittä vaille, etten soittanut 112:een. Tuska oli sanoinkuvaamaton.
En. Pitäis mennä taas lekurin kanssa neuvottelee että mitä sitä keksittäisi.Ootko kokeillu happea?
Tsemppiä.En. Pitäis mennä taas lekurin kanssa neuvottelee että mitä sitä keksittäisi.
Tuollaisia aikoja jonottaessa mieli vaan paranee kun muistaa jonotusajan olevan maksullista.Jonotin tuossa hetki sitten 45 min Soneran aspaan, josta siirsivät vain tekniseen tukeen. Hissimusan kuuntelu jatkuu...
Joo, mietinkin että siellä vissiin odotellaan kärsivällisesti, että kännykästäni loppuu akku. Ongelma ratkesi juuri, btw.Tuollaisia aikoja jonottaessa mieli vaan paranee kun muistaa jonotusajan olevan maksullista.
Mutta se jonotuksen maksullisuus asiakaspalveluun on ihan oikein, kyllähän sen tuottaminenkin maksaa. Ajattelepa kuinka paljon se maksaisikaan jos palvelua myös saisi.Joo, mietinkin että siellä vissiin odotellaan kärsivällisesti, että kännykästäni loppuu akku. Ongelma ratkesi juuri, btw.
Just katoin ja mie oon täysin samaa mieltä. :ahem:Olihan taas tarina kadonneen jäljillä jaksossa, hiljaseks vetää.
Hyvin hoiti henkilökunta tosiaan. Ei käynyt kuinkaan. :thumbup:Ruokailumööttejä olen järkännyt, muuten on mennyt aina tosi kivasti ja on ollut hyvä meininki, mutta viime kerralla homma vähän kusi, kun olin pyytänyt sitovat ilmottautumiset ja ennakkoon valitut ruoka-annokset ravintolan pyynnöstä, niin paikalle tuli kuitenkin ylimääräisiä henkilöitä ilmoittamatta, jolloin eräs sitoutuvasti ilmoittautunut meinasi jäädä kokonaan ilman paikkaa, mutta onneksi kekseliäs henkilökunta sai paikattua tilannetta.
Kai otit tuosta opiksesi?
Kuulostaa oikein ihanalta. Taitaa olla paikallinen Zaikom kyseessä.
Otin toki. Autolla on aina etuajo-oikeus.Kai otit tuosta opiksesi?
Siitä paikasta otti ja jatkoi matkaa?Siinä vaiheessa kun pää oli sataysikyt pitkän karpaasin kainalossa, arvelin nyt olevan se oikea hetki pahoitella tapahtunutta ja ottaa syy omille kontoilleen.
Kyllä vain, "Ok, i was wrong, i apologise for hitting you'r car" oli taikalause, jolla niskalenkki vaihtui kädenpuristukseen jonka jälkeen hahmo hyppäsi autoonsa ja poistui paikalta.Siitä paikasta otti ja jatkoi matkaa?
Tarkoitan, että kaveri haki vaikka väkivalloin taviottelemansa anteeksipyynnön ja kun sen sai - oli heti tyytyväinen?
Toi tapahtuma on kokonaisuudessaan kuin ote jostain Kaurismäen tulevasta leffasta.
Ei kun, koskaan ei kannata jäädä selvittelemään yhtään mitään. Ne on kaikki luonnevikaisia idioottejo, jotka tahtovat jäädä tilanteita selvittelemään.Otin toki. Autolla on aina etuajo-oikeus.