Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

PeePee

Team 107
Liittynyt
2.6.2001
Viestit
4237
Sijainti
Kiertoradalla
Mulla liittyi ilmeisesti työstressiin. Otin vähän lunkimmin sen jälkeen, niin ei tullut enää. Kesken kohtauksen oli ihan viittä vaille, etten soittanut 112:een. Tuska oli sanoinkuvaamaton.
Pari kertaa tullut töissä tuo, ja silloin onkin hupi ollut entistä kauempana.

Paras fiilis on, kun tajuaa että kohtaus on menossa ohi, eikä satu enää paljoa.
 

Balthazar

Luonnollisesti.
Liittynyt
10.11.2000
Viestit
13560
Sijainti
Boogie Street
Liekö Soneran lähtevän postin palvelin nurin? Laitoin aamulla nipun sähköposteja menemään ja kotiin tullessä huomasin, ettei mikään ollut mennyt perille. "Postipalvelin vastasi: Invalid MAIL command extension." Jonotin tuossa hetki sitten 45 min Soneran aspaan, josta siirsivät vain tekniseen tukeen. Hissimusan kuuntelu jatkuu...
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Joo, mietinkin että siellä vissiin odotellaan kärsivällisesti, että kännykästäni loppuu akku. Ongelma ratkesi juuri, btw.
Mutta se jonotuksen maksullisuus asiakaspalveluun on ihan oikein, kyllähän sen tuottaminenkin maksaa. Ajattelepa kuinka paljon se maksaisikaan jos palvelua myös saisi.
 

PeePee

Team 107
Liittynyt
2.6.2001
Viestit
4237
Sijainti
Kiertoradalla
Ruokailumööttejä olen järkännyt, muuten on mennyt aina tosi kivasti ja on ollut hyvä meininki, mutta viime kerralla homma vähän kusi, kun olin pyytänyt sitovat ilmottautumiset ja ennakkoon valitut ruoka-annokset ravintolan pyynnöstä, niin paikalle tuli kuitenkin ylimääräisiä henkilöitä ilmoittamatta, jolloin eräs sitoutuvasti ilmoittautunut meinasi jäädä kokonaan ilman paikkaa, mutta onneksi kekseliäs henkilökunta sai paikattua tilannetta.
Hyvin hoiti henkilökunta tosiaan. Ei käynyt kuinkaan. :thumbup:
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39266
Sijainti
Semminki
Olipahan jumalauta taas liikenneopetusta venäläiseen tapaan.
Kävelin jalkakäytävällä aivan normaalisti. Edestäni parin metrin päässä oli tulossa auto pois parkkipaikalta jalkakäytävän yli, kuski näki minut ja jäi odottamaan, että pääsen ohi. Ilmeisesti kuitenkin handsfreessa puhuttava puhelu sai miehen yllättäen niin kiireiseksi, että lähti hivuttautumaan eteeni ja kun olin metrin päässä autosta, kaveri siirtyi eteeni ja blokkasi koko jalkakäytävän, vaikka tie oli niin ruuhkainen, että sekaan pääsystä ei ollut pelkoa. Jouduin sitten kiertämään auton sen takaa ja siinä sitten kopsahti läppärilaukku auton takavaloon. Ukko avasi ikkunan ja huusi pää punaisena jotain venäjäksi. En kiinnostunut asiasta, vaan jatkoin matkaani. Kun ukko pääsi liikenteen sekaan hän ajoi kohdalleni ja vaati minua tulemaan autoonsa, ei kiinnostanut sekään kauheasti. Sitten se kaahasi miljoonaa seuraavalle parkkipaikalle ja jäi odottamaan minua. Noh, arvelin että mennään nyt kysymään mitä miehellä on asiana. Siinä sitten keskusteltiin varmaan 10 minuuttinen ja miehen linja oli se, että minä löin hänen autoaan vaikka ei siinä ollut mitään ongelmaa, että minä kömmin hänen autonsa ohi jostain ojan kautta.
Tottakai toitotin ukolle samalla mitalla takaisin, että onko se niin helvetillisen hankala jättää jalankulkijalle kymmensenttinen kaistale mistä päsee kävelemään auton edestä. Miehen linjaus oli, että jalkakäytävä ei ole jalkakäytävä parkkipaikkojen ulostulon kohdalla.
Siinä sitten tunteet alkoi lämmetä puolin ja toisin, kaveri koitti provosoida minut lyömään itseään. Siinä vaiheessa kun pää oli sataysikyt pitkän karpaasin kainalossa, arvelin nyt olevan se oikea hetki pahoitella tapahtunutta ja ottaa syy omille kontoilleen.
 

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Siinä vaiheessa kun pää oli sataysikyt pitkän karpaasin kainalossa, arvelin nyt olevan se oikea hetki pahoitella tapahtunutta ja ottaa syy omille kontoilleen.
Siitä paikasta otti ja jatkoi matkaa?
Tarkoitan, että kaveri haki vaikka väkivalloin taviottelemansa anteeksipyynnön ja kun sen sai - oli heti tyytyväinen?

Toi tapahtuma on kokonaisuudessaan kuin ote jostain Kaurismäen tulevasta leffasta. :D
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39266
Sijainti
Semminki
Siitä paikasta otti ja jatkoi matkaa?
Tarkoitan, että kaveri haki vaikka väkivalloin taviottelemansa anteeksipyynnön ja kun sen sai - oli heti tyytyväinen?

Toi tapahtuma on kokonaisuudessaan kuin ote jostain Kaurismäen tulevasta leffasta. :D
Kyllä vain, "Ok, i was wrong, i apologise for hitting you'r car" oli taikalause, jolla niskalenkki vaihtui kädenpuristukseen jonka jälkeen hahmo hyppäsi autoonsa ja poistui paikalta.
Pitääpä kysäistä Kaurismäeltä jos tahtoisi tehdä tästä kokoillan elokuvan.
 

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Liittynyt
6.10.2009
Viestit
18409
Tuli käytyy ostelee irstaita sen verran että meinas yli-laitojen tulvia
 
Ylös