Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Lumipallo

Well-known member
Liittynyt
3.10.2009
Viestit
2168
Skriinshotti rintakarvastani:



Huomaavaisuuttani lisäsin nämä havainnollistavat merkinnät:
1) Hän
2) Minä
3) Yksinäisen sielun ammottava tyhjyys
4) Nuoren koivun oksa
5) Merisiilin mätiä
 

Lumipallo

Well-known member
Liittynyt
3.10.2009
Viestit
2168
Pulut ja maailmanlopun torakat oli kaupungissa. Käytiin Sokoksella kahvilla ja Wiener-pullalla ja katsottiin, kun Algot Untola ryömi seinältä kukkaroon. Voi, kuinka me naurettiin. Spurgut, nuo tytön parhaat kaverit, kiitos heistä Äiti Maa.

Sillä paskaahan se on hevosenkin paska.

(Tämä oli tällainen vaatimaton Thunder-pastissi.)
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Tää uus vapaan tulokas Lumipallohan vaikuttaa aika särmältä hahmolta. Pojot.
 

Bobakki

@f1hog
Liittynyt
29.6.2000
Viestit
19758
Sijainti
En oo mistään kotosin
Pulut ja maailmanlopun torakat oli kaupungissa. Käytiin Sokoksella kahvilla ja Wiener-pullalla ja katsottiin, kun Algot Untola ryömi seinältä kukkaroon. Voi, kuinka me naurettiin. Spurgut, nuo tytön parhaat kaverit, kiitos heistä Äiti Maa.

Sillä paskaahan se on hevosenkin paska.

(Tämä oli tällainen vaatimaton Thunder-pastissi.)
Huikeaa. Thunder light on juuri sitä, mitä olen etsinyt. Aito asia laittaa pään liian sekaisin.
 

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Liittynyt
29.12.1998
Viestit
32215
Sijainti
kyrkslätt
Hienosti toimii Elisa!

Myivät mulle 100/5 -netin, toteuttivat 5/3. Korjauksen lupasi onnesti pikaisesti - 6 kuukauden sisään.

Ja olihan tämä jo viikonlopun rikki.

... no ei ainakaan tule ongelmia liiallisen netinkäytön kanssa :rolleyes:
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Toivottavasti on 24kk-kytky:thumbup: Ei hyviä muistoja Elisan toiminnasta oikein kellään..no mitä nyt itsellä tuo kaapeli pakon sanelemana sen kautta, niin hyvin on pelittänyt koko ajan.
 

Örfil

Guest
Tää uus vapaan tulokas Lumipallohan vaikuttaa aika särmältä hahmolta. Pojot.
Jaa. Jos särmä on kylmästä jäykät nännit ja niistä postaus, joista kiihoitut niin ollos hyvä :D

Knoukkari: olen pettynyt teikäläiseen :( Noinko nainen vie miestä kuin pässiä narussa :thumbup:
 

Lumipallo

Well-known member
Liittynyt
3.10.2009
Viestit
2168
Nyppäsin pois rintakarvan. Nainen on julma emäntä.

Thunder light, sitä se aspartaami teettää.
 

Lumipallo

Well-known member
Liittynyt
3.10.2009
Viestit
2168
Jaa. Jos särmä on kylmästä jäykät nännit ja niistä postaus, joista kiihoitut niin ollos hyvä :D

Knoukkari: olen pettynyt teikäläiseen :( Noinko nainen vie miestä kuin pässiä narussa :thumbup:
Nänneihin viäl eres päästy. Ja jäykät ne on aina. Hankin valurautaset rintsikat, että kehtais ilman palttoota näyttäytyä.
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Jaa. Jos särmä on kylmästä jäykät nännit ja niistä postaus, joista kiihoitut niin ollos hyvä :D

Knoukkari: olen pettynyt teikäläiseen :( Noinko nainen vie miestä kuin pässiä narussa :thumbup:
Luonnonlaki. Siis kylmästä jäykät nännit.
 
Ylös