Jotakuinkin 30 cm, en tosiaan tukattomaan päähän yrittäny sitä paplaria rullata.Sopiiko kysyä, montako senttiä on hiuksesi?
Juu, kyllä varmaan lähtee paplari oikeen somasti mäntysuovalla muitten epäpuhtauksien ohessa, mutku ei ollu ny sitäkään kaapissa. Mutta tattista vaan vinkistä.Onhan niitä liuottimia. Minulla kun auto on aina parkkipaikalla ja keväisin koivusta ja kuusesta tulee niin paljon niitä ainesta, että jämähtävät tuulilasiin sitkeästi kiinni.
Ruiskutan sen päälle mäntysuopaa hetkeksi likomaan ja huuhtomalla vedellä, on heti lasi ihan kirkasta. Mahtaisi varmaan samalla tavoin toimia? Hienovarainen tapa peseytyä kuin jollain pilkahtavilla aineilla.
Huomenta vaan.Huomenta.
Jep. Auton ikkunat jäässä. Hyvä ajokeli ja kuu taivaalla! :thumbup:Huomenta. Pakkasta ulkona pitkästä aikaa
:thumbup:Jee, mun rintakarva on taas kasvanu takasin . Ehti jo tulla ikävä pikku kaveria.
Uutinen kokonaisuudessaan löytyy täältä.Sukupuolenkorjaushoitoihin hakeutuu yhä nuorempia
julkaistu tänään klo 07:30, päivitetty tänään klo 07:54
Transsukupuolisuuden varmentaviin tutkimuksiin tulevien kokonaismäärä on kasvanut seitsemässä vuodessa lähes nelinkertaiseksi. Arvioiden mukaan vuonna 2003 tutkimuksiin hakeutui 40 asiakasta - viime vuonna jo keskimäärin 150. Joukossa on myös alaikäisiä. Kynnys hoitoon hakeutumiseen on madaltunut, kun avoimuus on lisääntynyt ja tietoa on internetissä helposti saatavilla.
Laita paplari siihin niin.. ja skriinshotti foorumille.Jee, mun rintakarva on taas kasvanu takasin . Ehti jo tulla ikävä pikku kaveria.
:doubtful:Kouvo! Lopeta ajoissa!
Löydä itsesi kuvasta.:doubtful:
Minä mitään löydä. Sam käynyt nimmarin vetäisemässä aitaan.Löydä itsesi kuvasta.
Kouvo! Lopeta ajoissa!
Että loppuu se läträys, alkaen seuraavista kartingkisoista! :mad_old::doubtful:
On tollanen aika "lempee" katseinenLöydä itsesi kuvasta.