Teveisiä Gardermoenista!
Kai siitä nyt hiukan voi haukata maistiasiks. Olis niinku sellanen makusteltu sydänNo nyt kuulkaa pojat ja tytöt!
Mie leivoin eilen ekaa kertaa juustokakun. Valkosuklaajuustokakun ja leikkasin aamulla vielä sapluunalla sydämen kuva muotin ja sirottelin siihen kakun päälle sydämen muotoisen mariannemurska kuvion.
Ja nyt sitä kaakkua pitäis lähteä kiikuttamaan töihin ku työkaveri jää tänään mammalomalle. Enkä tiä yhtään et onko se kakku edes hyvää!
On kuulkaa jännät paikat nämä.
Njoku mina ei voida. Se kakku olla vielä vuoassa jottei se mene ihan mönkään, se vuoka mina otta pois ku päästä töihin.Miasta sitä ennen viemistä.
Mä oon aina tienny että sulla on jännät paikat!No nyt kuulkaa pojat ja tytöt!
Mie leivoin eilen ekaa kertaa juustokakun. Valkosuklaajuustokakun ja leikkasin aamulla vielä sapluunalla sydämen kuva muotin ja sirottelin siihen kakun päälle sydämen muotoisen mariannemurska kuvion.
Ja nyt sitä kaakkua pitäis lähteä kiikuttamaan töihin ku työkaveri jää tänään mammalomalle. Enkä tiä yhtään et onko se kakku edes hyvää!
On kuulkaa jännät paikat nämä.
Niinhän ne paikat tuppaa olemaan. Jänniä.On kuulkaa jännät paikat nämä.
Mia pahoillaan?Miasta sitä ennen viemistä.
MISTÄ SÄ SEMMOSTA TIEDÄT?!??Mä oon aina tienny että sulla on jännät paikat!
Jos siihen on valunut jotain "mehua" :doubtful:Njoku mina ei voida. Se kakku olla vielä vuoassa jottei se mene ihan mönkään, se vuoka mina otta pois ku päästä töihin.
Ps. Kenraali syö mattoa.
Tietääkö kukaan miksi koira syö mattoa?
Joo meil on aina Geren kaa pyllyily jumpat heti eteisessä.Jos siihen on valunut jotain "mehua" :doubtful:
Ootko pyllyilly siinä jotain jumpaa tms.. ?
Täysrepeäminen, ei ehtinyt edes lukea jatkoa. Töikaveri katsoi kummissaan kuin hullua.Ps. Kenraali syö mattoa.
Mä kyttään sua salaa. Sulla on hiukset aika kivasti tänään.MISTÄ SÄ SEMMOSTA TIEDÄT?!??
No tota mä vähän meinasin. Ja sit ihmetellään kun koira yrittää syödä koko maton :frank:Joo meil on aina Geren kaa pyllyily jumpat heti eteisessä.
Saako se muutoin tarpeeksi ruokaa?Ps. Kenraali syö mattoa.
Tietääkö kukaan miksi koira syö mattoa?
No en oo varma siitäkään. Se on aika kranttu. Eilen piti avata kaks purkkia ruokaa ja sekoittaa kanaa ja nakkia sinne mössöön sekaan ennenku se syösty syömään.Saako se muutoin tarpeeksi ruokaa?
Ehkä sie olet vähän hullu?Täysrepeäminen, ei ehtinyt edes lukea jatkoa. Töikaveri katsoi kummissaan kuin hullua.
Ehkä mie olen vähän väsy..
No kiitti! Mitäs tykkäät mun nahkaleggingseistä? Sopiiko ne näihin maihareihin ku mul oli vähä dilemmaa aamulla....:dunno:Mä kyttään sua salaa. Sulla on hiukset aika kivasti tänään.