Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

butterfly

Foorumin Niilo Pielinen
Liittynyt
10.2.2005
Viestit
1496
Sijainti
Lahtix
J.Heldenview sanoi:
Olisko etuperin peruuttaminen sellasta että pää taaksepäin. Takaperin peilinkautta :confused:

Itsehän peruutin kerran alle 1cm valaisintolpan vierestä huomaamatta tolppaa ennen ulos astumista :eek!:

Kavi vahan sama homma mulla eilen ku tein uparit. Kattelin niin tohkeissaan takaa tulevia etta en huomannu keulan edessa olevaa liikennemerkkia ennenkuin oli liian myohaista. Onneksi auto kerkes kaantya eika osunu tolppaan. Huh huh :thumbup:
 

butterfly

Foorumin Niilo Pielinen
Liittynyt
10.2.2005
Viestit
1496
Sijainti
Lahtix
Il Tempo Gigante sanoi:
Ei ole merkityksetön ilmoitus tämä, ei.

Rinsessa kertoi tänään eräällä tuttavan tuttavallaan todetun leukemian viime perjantaina. Samainen poika oli kuollut aivoverenvuotoon tämän viikon tiistaina, 14-vuotiaana.

Ikava homma :frown:

Itse kun olin toisella luokalla koulussa ni luokkakaveri ja muutenkin kaveri menehtyi aivokasvaimeen. Oli kylla rankka juttu :nope: Ei oikein meinannut kasittaa asiaa.
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
Nyt kusihousunörtit saa muistaa asian, jonka käskin noin kuukausi sitten unohtaa. :D
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
Nymmää kirjotin nii pal hianon toikin alotuksen, mut karotin sen... :mad_old:
 

Pete

Well-known member
Liittynyt
28.11.1999
Viestit
1211
Sijainti
Oulu
butterfly sanoi:
Avasin oluen. Ja kohta juon sen :ahem:
Tästä tulikin mieleen, että minulla on siideri unohtunut jääkaappiin. Juodaan pois. :alppu:
 

312T4

Lehtori
Liittynyt
2.2.2004
Viestit
14346
Sijainti
Chateau Latour 1982!!!
Maistelen ruotsalaista höpöolutta tässä kevätauringossa(vain yhden tölkin), ja alan kohta moppaamaan lattioita mopilla, kun on siivouspäivä :thumbup:
 

Ace17

Acenteella
Liittynyt
7.7.1999
Viestit
11664
Ostin tänään Anttilasta cd-levyn. Kopiosuojaamaton. Groove Coverage - 7 years and 50 days.

Avattuani kotelon hämmästyin hieman levyn kuvavalintaa: cd:ssä oli kuva naisen lantion seudusta, päällään vain pienen pienet pikkuhousut. Naisen käsikin vaeltelemassa ties missä! Irroitin levyn kotelosta ja kun etusormeni oli cd:n reiässä, näytti ihan siltä kuin... noh... ei siitä sen enempää! :frank:
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
Ace17 sanoi:
Ostin tänään Anttilasta cd-levyn. Kopiosuojaamaton. Groove Coverage - 7 years and 50 days.

Avattuani kotelon hämmästyin hieman levyn kuvavalintaa: cd:ssä oli kuva naisen lantion seudusta, päällään vain pienen pienet pikkuhousut. Naisen käsikin vaeltelemassa ties missä! Irroitin levyn kotelosta ja kun etusormeni oli cd:n reiässä, näytti ihan siltä kuin... noh... ei siitä sen enempää! :frank:
Oliko kyseessä kenties NSE? :rolleyes:
 

Ace17

Acenteella
Liittynyt
7.7.1999
Viestit
11664
Sam sanoi:
Oliko kyseessä kenties NSE? :rolleyes:
Yleensä NSE:hen tarvitaan aito naisihminen, mutta kyllä tää oli nyt niin spesiaali tilanne, että laskisin tämänkin NSE:ksi. :frank:
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Lähden treeneihin. Kotona kasilta, sauna ja aamulla uudet treenit.
 
Ylös